bibanu47 Postat Martie 4, 2016 Partajează Postat Martie 4, 2016 Am incetat sa mai intru in dialog cu cineva ci decat stau si privesc ce scrieti fiecare si cum unii trateaza cu indiferenta si sictir mentiunile mele,ma intreb cu groaza daca cineva care are o problema similara si la anul ar intra pe aici sa citeasca posibilitatile de rezolvare ce ar trebui sa inteleaga ??? In cei 53 de ani am avut ocazia sa invat si ceva electronica,tamplarie,confectii metalice,prelucrari prin aschiere,sudura si multe altele dar niciodata nu mi-am permis sa trec dincolo la sectiunea de electronica si sa combat vreo persoana care stie cu adevarat ce spune plus ca el a intampinat situatiile respective si deci omul stie ce scoate pe gura si nu bate campii. Ma intreb oare cei care fac pe aici tot felul de supozii nefondate si vorbesc din povesti exact cum canta unii lautari dupa ureche cam cate motoare de tipul asta or fi reparat??? Fiecare motor are particularitatea lui si nu trebuie neaparat sa faca parte din categoria " asa fac astea". Nu vreau sa ma apuc si sa fac analiza pe text unora care au scris aici inclusiv proprietarului pentru ca as mai avea si alte treburi de facut anul asta. In viata intalnim multe persoane extrem de pregatite in orice ramura de activitate dar numai atata timp cat functioneaza netul iar el sta ascuns dupa monitor dar daca te intalnesti cu el la colt cand iese sa-si ia tigari si ii pui vreo intrebare l-ai terminat definit pentru ca toata inspiratia si informatia scoartei cerebrale i-a ramas la domiciliu. Astept atacuri la persoana acum pentru ca asta este procedeul in momentul in care vrem sa ne disculpam si nu reusim..... Link spre comentariu
DENSUSAN Postat Martie 4, 2016 Partajează Postat Martie 4, 2016 Garantat a-i avut noroc deja am 3 pe tuse .La Satu Mare este un atelier care le poate testa in toate conditile 100 grade si presiune .(parca ) Chiulasa se fisureaza si nu se deschide la rece dar la cald ..... Sper ca vorbim la subiect,de chiulasa WV TDI nu de alte motoare. Am incetat sa mai intru in dialog cu cineva ci decat stau si privesc ce scrieti fiecare si cum unii trateaza cu indiferenta si sictir mentiunile mele,ma intreb cu groaza daca cineva care are o problema similara si la anul ar intra pe aici sa citeasca posibilitatile de rezolvare ce ar trebui sa inteleaga ??? In cei 53 de ani am avut ocazia sa invat si ceva electronica,tamplarie,confectii metalice,prelucrari prin aschiere,sudura si multe altele dar niciodata nu mi-am permis sa trec dincolo la sectiunea de electronica si sa combat vreo persoana care stie cu adevarat ce spune plus ca el a intampinat situatiile respective si deci omul stie ce scoate pe gura si nu bate campii. Ma intreb oare cei care fac pe aici tot felul de supozii nefondate si vorbesc din povesti exact cum canta unii lautari dupa ureche cam cate motoare de tipul asta or fi reparat??? Fiecare motor are particularitatea lui si nu trebuie neaparat sa faca parte din categoria " asa fac astea". Nu vreau sa ma apuc si sa fac analiza pe text unora care au scris aici inclusiv proprietarului pentru ca as mai avea si alte treburi de facut anul asta. In viata intalnim multe persoane extrem de pregatite in orice ramura de activitate dar numai atata timp cat functioneaza netul iar el sta ascuns dupa monitor dar daca te intalnesti cu el la colt cand iese sa-si ia tigari si ii pui vreo intrebare l-ai terminat definit pentru ca toata inspiratia si informatia scoartei cerebrale i-a ramas la domiciliu. Astept atacuri la persoana acum pentru ca asta este procedeul in momentul in care vrem sa ne disculpam si nu reusim..... Multi innainte eu nu am decat vreo 20,dar ai perfecta dreptate,prin anii 90 si ceva nu aveam nici net si nici atatea informatii si tot faceam motoare,atacuri la persoana.........da-le pace,sa-si dea cu parerea. Link spre comentariu
vlad_2770 Postat Martie 4, 2016 Partajează Postat Martie 4, 2016 bibanu47 lucrezi in bransa si stii bine cam ce poate "concurenta". De multe ori este mai usor sa gasesti un ac in carul cu fan decat un mecanic bun la care sa ii pui banul in mana si sa iei masina reparata. Din pacate astazi proprietarul masinii trebuie sa stie el ce defect are masina si sa stea cu paru' langa "mecanic" pe timpul reparatiei. Acesti "mecanici" au creat aceasta fobie de service-uri. Gandeste-te ca nu toata lumea sta in Alexandria sau imprejurimi si o masina nu o trimiti prin posta, deci fiecare trebuie sa se descurce cu "mecanicii" locali. Ar fi bine si frumos ca topicul acesta sa fie curatat si in final sa existe doar problema si solutia. Autorul topicului dupa ce a rezolvat problema ar trebui sa vina si sa scrie ce si cum a fost. Link spre comentariu
bibanu47 Postat Martie 4, 2016 Partajează Postat Martie 4, 2016 DENSUSAN tu ai sustinut o teorie similara cu a mea deci nu fac referire la tine si o sa incerc sa-i explic propietarului de ce nu face ce sustine el in prima pagina a acestui topic: Paul am verificat dupa metodele gasite pe forum-uri:Am pornit motorul cu busonul desfacut , si am lasat sa mearga cam 15 minute , nu creste nivelul nici nu scade , nu bolboroseste. Din cate stiu si am vazut si alte pareri ar trebui sa faca presiune si sa creasca nivelul antigelului.Mai mult, am verificat si uleiul capacul so tija si nu se vad deloc urme de spuma sau de apa in ulei, nici invers .Deci nu stiu ce sa spun despre chiulasa Daca umpli rezervorul cu motorina,demontezi busonul de la vas si lasi motorul sa mearga la ralanti va merge zile in sir pana se termina motorina fara ca sa se ridice antigelul in vas atata timp cat electroventilatorul isi face treaba. Presiunea in instalatie creste numai in turatii superioare nu la ralanti,tu cand obosesti cand alergi sau cand mergi la pas? O sa-ti spun cum afli daca garnitura de chiulasa sau chiulasa are probleme fara ingineri,laptop si alte diagnoze de cacao de la care nu afli nimic,acum sa vezi ras al dracu Te duci in oras,cumperi un pachet de galus rosu din acela cu care se vopsesc oualele de Pasti,scoti antigelul din toata instalatia si intr-un vas de vreo 10 litri pui apa si jumatate din acel pachet de vopsea dupa care mesteci cu ceva si umpli instalatia masinii apoi faci un drum de vreo 100 de km si te uiti la toba din spate daca se vad niste depuneri de culoare rosie pe interiorul tevii. Dupa aceasta operatie golesti instalatia si ii pui la loc antigelul si astfel stii daca demontezi chiulasa sau nu. Tipul asta de motor este pus pe mai multe modele de caroserii,inclusiv pe Skoda Octavia dar asta nu inseamna ca vasul de expansiune trebuie sa fie similar de la o masina la alta pentru ca difera circuitele de racire. Acum o sa zica "baietii" veseli : -baaaaaaaaaaa,nu te lua dupa nebunul asta sa bagi galus in motor ca distrugi radiatorul sau poate iti cade capacul la portbagaj sau trapa in cap daca ai .....si faptul ca nu baga nimic in baie sau in vas ti-am explicat acolo la momentul respectiv iar bule in vas nu scoate pentru ca suprafata locului unde are probleme este infima deocamdata... Link spre comentariu
adrian lucian Postat Martie 8, 2016 Partajează Postat Martie 8, 2016 apropos de racire, azi intra in garaj un Golf 1.6 benzinar cu probleme racire, cica se aprinde becul la apa. Sub capota gasesc elicile ventilatoarelor electrice cazute, cea din dr spre motor, rezemata pe-acolo si cea din stg intre bateria de ventilatoare si radiator. Mai sa fie!!! Desfacut, inspectie vizuala, constatare halucinanta : au mers cele doua motoare electrice cine stie de cand in continuu pana au dat sa gripeze lagarele, s-au incins pana s-a topit plasticul butucilor la elici si-au cazut de pe axe. O sonda de temp in balarii, o siguranta 30A sarita si alta baterie de ventilatoare, SH. Nu am vazut si auzit de asa ceva in viata mea. Link spre comentariu
Anton Adrian Postat August 10, 2020 Partajează Postat August 10, 2020 Buna... tocmai am achizitionat un passat b6 2007.acul de la temperatura oscileaza intre 90 si 50 60 grade.... si am impresia ca de sub masina vine o caldura mare si ca motorul e prea fierbinte....lichidul e ok in vas in schimb uleiul mi sa parut cam sus aproape de gura dupa ce am oprit motorul... ajutooor! Link spre comentariu
validae Postat August 10, 2020 Partajează Postat August 10, 2020 (editat) La mecanic cu ea, din păcate bibanu47 meseriaşul auto al forumului a murit de ceva timp....fie-i ţărâna uşoară.În acest caz recomand să vizitaţi forumul dedicat fiecărui tip de maşină. Editat August 14, 2020 de validae Link spre comentariu
Luca dragos12 Postat August 19, 2020 Partajează Postat August 19, 2020 Salut ! Pana la urma care a fost problema ? Am aceeasi problema Link spre comentariu
Petrut 1997 Postat Aprilie 6, 2021 Partajează Postat Aprilie 6, 2021 La 19.08.2020 la 23:14, Luca dragos12 a spus: Salut ! Pana la urma care a fost problema ? Am aceeasi problema La 19.08.2020 la 23:14, Luca dragos12 a spus: Salut ! Pana la urma care a fost problema ? Am aceeasi problema Salut cum ai rezolvat problema ca o am si eu Link spre comentariu
validae Postat Aprilie 6, 2021 Partajează Postat Aprilie 6, 2021 Verifică să nu ai apă în baia de ulei... altfel nu prea are cum să crească nivelul uleiului. Link spre comentariu
ady2006 Postat Aprilie 7, 2021 Partajează Postat Aprilie 7, 2021 Daca avea atata apa in baia de ulei incat sa-i creasca nivelul afla repede intr-un mod dureros financiar. Are motorina in ulei, cel mai probabil de la regenerari dpf prea frecvente. Link spre comentariu
Faker Postat Aprilie 7, 2021 Partajează Postat Aprilie 7, 2021 Pot fi si oring urile de la injectoare Link spre comentariu
validae Postat Aprilie 7, 2021 Partajează Postat Aprilie 7, 2021 Oricare ar fi motivul, trebuie dusă maşina urgent la mecanic.Altfel schimbi motorul.. Link spre comentariu
Dec Postat Noiembrie 29, 2023 Partajează Postat Noiembrie 29, 2023 (editat) Salut, pe unde pierdea lichid pana la urma? Am exact aceeasi problema, tot cod motor BMP si am inlocuit vasul, furtunele fara niciun rezultat. Am dus o recent la un mecanic si nu a gasit nimic dupa ce a inspectat o. Sper sa nu fie garnitura. Tin sa mentionez ca lichidul trebuie completat chiar daca masina nu este utilizata cateva zile, iar intr un drum Pitesti-Bucuresti si retur am completat de vreo 4 ori... Editat Noiembrie 29, 2023 de Dec Link spre comentariu
pop_ady44 Postat Noiembrie 29, 2023 Partajează Postat Noiembrie 29, 2023 (editat) Poate pierde apa/antigel pe la pompa de apa ,rediator spart/fisurat,radiator caldura defect/spart. furtune sparte/asezate defectuos pe stut. Succes la investigare,descoperirea defectului Cel mai grav e chiuloasa fisurata sau garnitura arsa Editat Noiembrie 29, 2023 de pop_ady44 Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum