bibanu47 Postat Februarie 24, 2016 Partajează Postat Februarie 24, 2016 Vlad nu este vorba de frica dar evit discutiile neprincipiale cat pot de mult si sincer urasc sa-mi amitesc ca sunt moderator pe sectiune ,am venit cu mult drag pe acest forum ca si pe altele ca sa ajut in domeniul care ma obsedeaza de mic copil si chiar daca cu ani in urma am fost calcat in picioare de anumiti moderatori pe diferite forumuri eu evit sa nasc un razboi din orice mica neconcordanta de pareri. Link spre comentariu
MLGore Postat Februarie 24, 2016 Partajează Postat Februarie 24, 2016 Daca pierde din cauza garniturii de chiulasa sau a chiulasei, ar trebui sa vezi scurgere de antigel pe la suprapresiunea de la vasul de expansiune (e un stut liber pe lateralul vasului, pe unde curge antigel in caz de suprapresiune). Daca nu scapa pe acolo, inspecteaza flansele de plastic pt. furtune de pe chiulasa. Link spre comentariu
vlad_2770 Postat Februarie 24, 2016 Partajează Postat Februarie 24, 2016 @MLGore care este stutul? Link spre comentariu
MLGore Postat Februarie 25, 2016 Partajează Postat Februarie 25, 2016 Ma uit luni la passat si pun o poza. Acum sunt in Arad cu un transporter si nu stiu daca vasul e identic. In mod normal e o gaura cu un stut in ea in partea de sus a vasului, pe acolo da afara supapa de suprapresiune din capacul vasului. Link spre comentariu
vlad_2770 Postat Februarie 25, 2016 Partajează Postat Februarie 25, 2016 Ma uit luni la passat si pun o poza. Daca ai putea, ar fi de folos (poate si pentru autorul topicului daca nu a rezolvat inca problema) macar pentru mine ca mai invat ceva. Eu am cautat poza pe google si am gasit ca vasul asta este pe multe modele. Prima poza este de la passat cu motor de 2.0 BMN (deci nu cu P). Link spre comentariu
Daniel_sv Postat Februarie 25, 2016 Partajează Postat Februarie 25, 2016 (editat) mai poti sa pierzi lichid racire pe la racitorul de la egr. mai poti sa ai o fisura la radiatorul din fata. sau poate pierde pe la radiatorul din interior. se aburesc geamurile? am avut probleme cu un 2.0 care lua antigel dar numai in sarcina. pe loc nici daca mergea 2 zile nu lua deloc. in final avea chiulasa o fisura. Editat Februarie 25, 2016 de danieltnokia2000 Link spre comentariu
Vizitator dstremtan Postat Februarie 26, 2016 Partajează Postat Februarie 26, 2016 Danieltnokia2000 nu se aburesc geamurile. Am sa incerc sa incarc o filmare ca sa vedeti mai bine despre ce e vorba(pun un link cu filmarea). Mai intreb , ar putea fi din cauza termostatului? (Dupa logica mea putin probabil) Asta mi a spus un mecanic, si ca ar incerca sa anuleze termostatul pentru proba. Link spre comentariu
ovy83 Postat Februarie 26, 2016 Partajează Postat Februarie 26, 2016 ma scuzati de offtopic! Ford Ranger 2.2 din 2012...disparea apa din vas...nu se vedea deloc pe unde se duce.la relanti totul ok,cum accelera proprietarul,apa din vas scadea,dar unde ...? am pus coli albe sub masina si abia atunci am observat pe unde se scurgea...pe langa cardan.se prelingea de la pompa apa pe motor pana in spate pe cutie, pe cardan si curgea jos... incercati si d-voastra metoda,poate se observa pe unde curge... Link spre comentariu
MLGore Postat Februarie 26, 2016 Partajează Postat Februarie 26, 2016 Danieltnokia2000 nu se aburesc geamurile. Am sa incerc sa incarc o filmare ca sa vedeti mai bine despre ce e vorba(pun un link cu filmarea). Mai intreb , ar putea fi din cauza termostatului? (Dupa logica mea putin probabil) Asta mi a spus un mecanic, si ca ar incerca sa anuleze termostatul pentru proba. Daca era termostatul, fie se incingea motorul, fie nu ajungea la temperatura de regim (90 grade). Temperatura la antigel la cat sta? Link spre comentariu
Vizitator dstremtan Postat Februarie 27, 2016 Partajează Postat Februarie 27, 2016 Temperatura e la 90 constant , nu creste mai mult Link spre comentariu
MLGore Postat Februarie 27, 2016 Partajează Postat Februarie 27, 2016 Termostatul il scoti din discutie, e ok, motorul nu se incinge. Link spre comentariu
MLGore Postat Martie 3, 2016 Partajează Postat Martie 3, 2016 @MLGore care este stutul? M-am uitat, nu are stiut, are un canal situat intre cele doua coliere din spate, canal care arata ca o nervura si coboara pe meridianul vasului de la nivelul capacului pana la ecuatorul vasului. Nu se observa in pozele tale pt. ca e in spate. Pt. localizare exacta se scoate capacul vasului si se va observa o gaurica care duce la respectivul canal. Link spre comentariu
DENSUSAN Postat Martie 3, 2016 Partajează Postat Martie 3, 2016 Mai fratilor, voi incercati frectii la picior de lemn cu termostat,EGR,vas de expansiune, problema e clara garnitura de chiulasa sau chiulasa dar eu pana acum nu am gasit chiulasa fisurata (poate am avut noroc). Link spre comentariu
pop_ady44 Postat Martie 3, 2016 Partajează Postat Martie 3, 2016 Garantat a-i avut noroc deja am 3 pe tuse .La Satu Mare este un atelier care le poate testa in toate conditile 100 grade si presiune .(parca ) Chiulasa se fisureaza si nu se deschide la rece dar la cald ..... Link spre comentariu
MLGore Postat Martie 3, 2016 Partajează Postat Martie 3, 2016 Daca e garnitura de chiulasa automat ai suprapresiune in instalatia de racire si antigeluln a curge pe la supapa de suprapresiune din capacul vasului de expansiune. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum