Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

VW Passat motor BMP - probleme racire


Vizitator dstremtan

Postări Recomandate

Vlad nu este vorba de frica dar evit discutiile neprincipiale cat pot de mult si sincer urasc sa-mi amitesc ca sunt moderator pe sectiune ,am venit cu mult drag pe acest forum ca si pe altele ca sa ajut in domeniul care ma obsedeaza de mic copil si chiar daca cu ani in urma am fost calcat in picioare de anumiti moderatori pe diferite forumuri eu evit sa nasc un razboi din orice mica neconcordanta de pareri.  :limb:

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 46
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • vlad_2770

    6

  • bibanu47

    6

  • MLGore

    6

  • DENSUSAN

    4

Top autori în acest subiect

Daca pierde din cauza garniturii de chiulasa sau a chiulasei, ar trebui sa vezi scurgere de antigel pe la suprapresiunea de la vasul de expansiune (e un stut liber pe lateralul vasului, pe unde curge antigel in caz de suprapresiune). Daca nu scapa pe acolo, inspecteaza flansele de plastic pt. furtune de pe chiulasa.

Link spre comentariu

Ma uit luni la passat si pun o poza. Acum sunt in Arad cu un transporter si nu stiu daca vasul e identic. In mod normal e o gaura cu un stut in ea in partea de sus a vasului, pe acolo da afara supapa de suprapresiune din capacul vasului.

Link spre comentariu

Ma uit luni la passat si pun o poza. 

Daca ai putea, ar fi de folos (poate si pentru autorul topicului daca nu a rezolvat inca problema) macar pentru mine ca mai invat ceva. Eu am cautat poza pe google si am gasit ca vasul asta este pe multe modele. Prima poza este de la passat cu motor de 2.0 BMN (deci nu cu P). 

Link spre comentariu

mai poti sa pierzi lichid racire pe la racitorul de la egr. mai poti sa ai o fisura la radiatorul din fata. sau poate pierde pe la radiatorul din interior. se aburesc geamurile?

 

am avut probleme cu un 2.0 care lua antigel dar numai in sarcina. pe loc nici daca mergea 2 zile nu lua deloc. in final avea chiulasa o fisura.

Editat de danieltnokia2000
Link spre comentariu
Vizitator dstremtan

Danieltnokia2000 nu se aburesc geamurile. Am sa incerc sa incarc o filmare ca sa vedeti mai bine despre ce e vorba(pun un link cu filmarea). Mai intreb , ar putea fi din cauza termostatului? (Dupa logica mea putin probabil) Asta mi a spus un mecanic, si ca ar incerca sa anuleze termostatul pentru proba.

Link spre comentariu

ma scuzati de offtopic!

Ford Ranger 2.2 din 2012...disparea apa din vas...nu se vedea deloc pe unde se duce.la relanti totul ok,cum accelera proprietarul,apa din vas scadea,dar unde ...?

am pus coli albe sub masina si abia atunci am observat pe unde se scurgea...pe langa cardan.se prelingea de la pompa apa pe motor pana in spate pe cutie, pe cardan si curgea jos...

incercati si d-voastra metoda,poate se observa pe unde curge...

Link spre comentariu

Danieltnokia2000 nu se aburesc geamurile. Am sa incerc sa incarc o filmare ca sa vedeti mai bine despre ce e vorba(pun un link cu filmarea). Mai intreb , ar putea fi din cauza termostatului? (Dupa logica mea putin probabil) Asta mi a spus un mecanic, si ca ar incerca sa anuleze termostatul pentru proba.

Daca era termostatul, fie se incingea motorul, fie nu ajungea la temperatura de regim (90 grade). Temperatura la antigel la cat sta?

Link spre comentariu

@MLGore care este stutul?

Posted Image

Posted Image

M-am uitat, nu are stiut, are un canal situat intre cele doua coliere din spate, canal care arata ca o nervura si coboara pe meridianul vasului de la nivelul capacului pana la ecuatorul vasului. Nu se observa in pozele tale pt. ca e in spate. Pt. localizare exacta se scoate capacul vasului si se va observa o gaurica care duce la respectivul canal.
Link spre comentariu

Mai fratilor, voi incercati frectii la picior de lemn cu termostat,EGR,vas de expansiune, problema e clara garnitura de chiulasa sau chiulasa dar eu pana acum nu am gasit chiulasa fisurata (poate am avut noroc).

Link spre comentariu

Garantat a-i avut noroc 

deja am 3 pe tuse .La Satu Mare este un atelier care le poate testa in toate conditile 100 grade si presiune .(parca )

 

Chiulasa se fisureaza si nu se deschide la rece dar la cald .....

Link spre comentariu

Daca e garnitura de chiulasa automat ai suprapresiune in instalatia de racire si antigeluln a curge pe la supapa de suprapresiune din capacul vasului de expansiune.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări