YO9IBC Postat Februarie 24, 2016 Partajează Postat Februarie 24, 2016 Salutare tuturor Periile de pe colector sunt uzate, aceasta este cauza, au ajuns la limita uzurii si cand fac-cand nu fac contact pe colector. Daca era regulatorul nu mai vedeai martor stins! Trebuie dat jos alternatorul de pe masina si schimbate acele perii, se gasesc la orice magazin de piese auto, iar operatiunea se poate face la orice service de cartier. Succes! 73 de Edi YO9IBC Link spre comentariu
yo3fhm Postat Februarie 24, 2016 Autor Partajează Postat Februarie 24, 2016 Salut Edi, Multumesc ptr. confirmare! Intre timp, am vizionat si niste tutoriale despre schimbarea periilor si a inelelor colectoare, asa ca tind sa cred ca in week-end, as incerca sa demontez capacul alternatorului si sa vad in ce hal se prezinta situatia. Din pacate, daca periile le-as putea schimba singur, mi-e teama ca nu acelasi lucru e valabil si ptr. inele, fara demontarea alternatorului... De ce ti-e frica, de aia nu scapi :)Multumrsc so lui Ovy pentru suport si bunele intentii! Link spre comentariu
YO9IBC Postat Februarie 24, 2016 Partajează Postat Februarie 24, 2016 Salut Cezar Inelele nu se schimba pentru simplul fapt ca fac parte din rotor, si nu se scot separat, se schimba rotorul cu totul, insa nu e cazul ca se uzeaza greu. Periile sunt cauza 99,99%. Succes, 73 Daca ai alternatorul spre partea din fata e mai usor de dat jos, dar daca e pe partea din spate(intre motor si peretele habiitaclului) e mai dificil ca se umbla pe dedesubt, dupa ce se scoate scutul, iar operatiunea asta e mai greu de facut fara elevator. Link spre comentariu
yo3fhm Postat Februarie 25, 2016 Autor Partajează Postat Februarie 25, 2016 Inelele nu se schimba pentru simplul fapt ca fac parte din rotor, si nu se scot separat OK edi, probabil ca stii tu ce stii. Cert e ca baietii de aici mi-au spus ca pot cumpara separat ansamblul de inele colectoare pentru alternatorul Bosch (20 RON). Dupa cum am mai spus, nu am incercat niciodata sa intru in zona asta, dar cred ca pot sa demontez capacul din spate, daca lucrez cu atentie. >>>Periile sunt cauza 99,99%. M-as bucura, asta inseamna ca scap mai ieftin. Hi. Am inteles de la cei mai sus citati ca pot schimba si periile, sau daca nu ma descurc, sa cumpar tot blocul regulator si sa-l inlocuiesc cu totul. >>>> Daca ai alternatorul spre partea din fata e mai usor de dat jos OK. Masina e un Logan 1.6MPI. Alternatorul e pe partea din stanga, inspre botul masinii, daca stai cu fata la capota. Dupa cum relatezi problemele, banuiesc ca ai experienta in domeniu; si daca da, te rog trimite-mi si mie pe PM un numar de contact, as vrea sa stam putin de vorba , daca se poate ! Multumesc frumos! Link spre comentariu
yo3fhm Postat Iunie 24, 2016 Autor Partajează Postat Iunie 24, 2016 Am uitat sa revin pentru eventualii curiosi, sa postez deznodamantul :)Intr-adevar, problema a fost de la perii ! Am fost la o unitate la care se lucreaza foarte corect, e vorba de Top Lac Auto Service.Nu le fac reclama, dar m-as bucura daca si altii ar fi la fel de multumiti ca mine.Nu umbla cu gainarii, sunt profesionisti. Baietii mi-au schimbat si volanta de la alternator, au sters mizeria colectata in zonele adiacente si la final au spalat masina. Cica e operatiune standard la unitatea lor ! Pret final 250 RON. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum