Reynolds Postat Februarie 17, 2016 Partajează Postat Februarie 17, 2016 (editat) Salut, Am tot cautat pe net o schema de preamp cu aceasta lampa 12AX7. Se poate face un hibrid 12AX7 cu tda7294? Se merita astfel de montaj? Sunt incepator la lampi Multumesc! Editat Februarie 17, 2016 de Reynolds Link spre comentariu
zal Postat Februarie 17, 2016 Partajează Postat Februarie 17, 2016 12AX7 e acelaşi lucru cu ECC83. Mai are variante militare şi industriale gen 5751, 7025, CV492, CV4004, etc şi e echivalentă şi cu 6N2P (mai puţin la filament). Sînt o mulţime de scheme, depinde ce-ţi doreşti. Un exemplu aici, dar cu altă lampă şi integrat: http://www.moxtone.com/Tube-buffered%20Gainclone.htm Link spre comentariu
Reynolds Postat Februarie 17, 2016 Autor Partajează Postat Februarie 17, 2016 (editat) multumesc pentru informatii o sa caut si dupa acele tuburi. Ce imi e neclar nu sunt probleme daca se leaga direct lampa de partea cu tranzistori? Lampa nu ar trebui alimentata la tensiune mai mare 160V? Editat Februarie 17, 2016 de Reynolds Link spre comentariu
romicap Postat Februarie 17, 2016 Partajează Postat Februarie 17, 2016 Cum adica pe partea cu tranzistori ? In schema http://www.moxtone.c...d Gainclone.htm nu este nici un tranzistor . Urmariti schema (care este interesanta ) atat la componente cat si in ceea ce priveste tensiunile si sigur va da rezultate deosebite ! Link spre comentariu
Reynolds Postat Februarie 17, 2016 Autor Partajează Postat Februarie 17, 2016 ma refeream in general. din ce am citit despre tuburi am observat ca dau rezultate bune doar la tensiuni inalte. se merita un amplificator hibrid lampi tranzistor sau in cazul meu cu tda7294 sau e pierdere de timp? ceva de genul http://www.tubecad.com/2011/11/14/Tube-MOSFET%20hybrid%20OTL%20PP%20V-to-I%20Amplifier%20Large.png Link spre comentariu