Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Conectare HDD 3.5 inch la tableta Android...

Vizitator Sid Cyans

Postări Recomandate

Vizitator Sid Cyans

Va salut. Lucrez ca sofer pe distributie, mare parte a timpului locuiesc in cabina, si cum deocamdata nu-mi pot permite un laptop ma gandesc sa-mi transform tableta Android in ceva multifunctional. Adica, as vrea sa am mai multa memorie la dispozitie, pentru ca numai harta unei tari ca Germania, sau Franta, memorata pentru o aplicatie de navigare offline, are nevoie de cel putin 1GB de memorie, sunt mai mult de zece giga pentru a memora harta intregii Europe, asta numai pentru o singura aplicatie de navigat, plus alte lucruri pentru care memoria digitala nu este niciodata in surplus.

Am un hard disk din acela mare de PC pe care il tin acasa si sta acolo degeaba cu 500 GB de spatiu pe care as vrea sa-l folosesc sa ma scuteasca de cheltuit milioane pe microcarduri SD de 64 GB.

Este posibil sa folosesc un HD de 3.5 inch astfel incat sa-l alimentez la un adaptor priza auto de 12V, si apoi sa-l conectez prin mufa USB la tableta Android? Adica poate sistemul de operare al tabletei, respectiv capacitatea ei hardware, sa recunoasca si sa citeasca informatia dintr-un hard disk mare, daca acesta este alimentat separat cum am spus?

Si un alt aspect care imi starneste teama de a nu face vreo boacana, este faptul ca eu intentionez sa folosesc tableta pe post de navigator, adica sa conectez la ea un stick USB cu GPS, folosind o mufa USB cu mai multe intrari. Tableta are doar singura ei mufa USB, aceea de la mijloc, atat pentru incarcare cat si pentru transmitere date.

Insa cum eu am nevoie de ea ore in sir, acumulatorul nu are capacitatea sa tina pasul cu nevoia mea de navigatie asistata, astfel ca trebuie sa tin tableta tot timpul in priza, ma rog, cu incarcatorul auto.