validae Postat August 31, 2016 Partajează Postat August 31, 2016 Dați jos motorul dacă e greu de schimbat cărbunii cu mașina răsturnată. Verificați/schimbați cărbunii și curățați colectorul cu șmirghel fin, apoi curățați și canalele dintre lamele cu un ac.Suflați cu aer praful rezultat. Link spre comentariu
mirceacra Postat August 31, 2016 Partajează Postat August 31, 2016 Motorul se da jos foarte usor , se deconecteaza mufa apoi cu o cheie tubulara se desfac cele doua suruburi. Cu motorul pe masa se desfac usor protperiile cu o tubulara mica sau cu un cleste spitz. Trebuie inlocuiti daca au mai putin de 1cm lungime. Evident inainte de asta se curata colectorul cu un smirghel fin si santurile dintre placute cu un instrument ascuti de preferat de plastic Link spre comentariu
Florian Ciobanu Postat August 31, 2016 Partajează Postat August 31, 2016 aveti careva o schema de legaturi intre componentele acestei masini? un manual service?, am un cumnat care a smuls firele de la mufa care duce la panoul frontal si la incuietoarea hubloului cand a vrut sa scoata placa Link spre comentariu
validae Postat August 31, 2016 Partajează Postat August 31, 2016 Doar asta, dar nu cred că te ajută prea mult: http://elektrotanya.com/indesit_wil_85.pdf/download.html Link spre comentariu
Florian Ciobanu Postat Septembrie 1, 2016 Partajează Postat Septembrie 1, 2016 multumesc dar tot manual de utilizare este Link spre comentariu
validae Postat Septembrie 1, 2016 Partajează Postat Septembrie 1, 2016 Din păcate nu am verificat ce este acel document, eu am văzut în partea dreapta-sus a paginii scris Washing Machine Service Manual și am crezut că asta este..... Link spre comentariu
Florian Ciobanu Postat Septembrie 1, 2016 Partajează Postat Septembrie 1, 2016 oricum , multumesc pentru intentie Link spre comentariu
ervinen Postat Septembrie 2, 2016 Partajează Postat Septembrie 2, 2016 Poate va descurcati cu astea doua. Link spre comentariu
Florian Ciobanu Postat Septembrie 2, 2016 Partajează Postat Septembrie 2, 2016 În mare parte mă descurc,dacă ar fi fost date și conexiunile către placa frontala era perfect,la modelul.ăsta sunt doar 4fire pe acel cablu, care - logic, au fost și alea smulse din mufa. Așa știe acea persoana , sa tragă de fire nu de mufa. Am refăcut conexiunile către hublou și acum licăre toate ledurile Link spre comentariu
Vizitator vili popa Postat Septembrie 8, 2016 Partajează Postat Septembrie 8, 2016 E foarte important ca in momentul înlocuirii carbunilor sa fie curățat și colectorul iar cu o lamă foarte fină spațiul dintre lamelele colectorului. Pot apărea probleme chiar dacă au fost înlocuiți cărbunii. Link spre comentariu
validae Postat Septembrie 8, 2016 Partajează Postat Septembrie 8, 2016 Am mai menționat asta și în postarea #31....e foarte importantă curățirea colectorului și canalelor dintre lamele, uneori când periile sunt bune e suficient să curățați colectorul ca mașina să-și revină. Link spre comentariu
Vizitator vasile&vasile Postat Septembrie 14, 2016 Partajează Postat Septembrie 14, 2016 Am reusit sa schimb carbunii la mine, erau terminati, nu s au schimbat de 11 ani. Acum masina are alta problema, stoarce non stop dupa terminarea programului. Link spre comentariu
validae Postat Septembrie 14, 2016 Partajează Postat Septembrie 14, 2016 Verificați și starea presostatului. Posibil să mai dea rateuri, ciocăniți de câteva ori în el. Link spre comentariu
ervinen Postat Septembrie 15, 2016 Partajează Postat Septembrie 15, 2016 Am reusit sa schimb carbunii la mine, erau terminati, nu s au schimbat de 11 ani. Acum masina are alta problema, stoarce non stop dupa terminarea programului. Cauzele ar putea fi doua: - Motorul nu atinge turatia nominala de stoarcere (prestabilita prin datele hex din eeprom), si asta din cauza ca periile nu fac contact cum trebuie sau sunt de proasta calitate si nu asigura curentul necesar motorului atunci cand masina este incarcata - datele din eeprom alterate, caz in care trebuie rescrisa memoria. (caz mai rar) Daca presostatul ar fi cu probleme ar intra imediat in avarie sau nu ar porni deloc stoarcerea. Pana acum eu nu am intalnit presostat defect la Indesit doar un caz in care un soricel si-a facut nevoile pe contacte presostatului (chiar pe mufa) Link spre comentariu
Vizitator Sergiu Arsene Postat Decembrie 30, 2019 Partajează Postat Decembrie 30, 2019 Bună seara! Am o problema cu mașina de spălat Indesit Innex și anume că nu mai stoarce,doar învârte usor și nu se aprinde niciun martor. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum