verdea Postat Februarie 6, 2016 Partajează Postat Februarie 6, 2016 (editat) Buna ziua intentionez sa achizitionez un autoturism OPEL VECTRA A 1,8 pe benzina an 1993 sau 1994 nu stiu exact de la un prieten masina arata bine dar are o problema la motor si anume i sa rupt cureaua de distributie ce parere aveti e grava problema eu nu ma prea pricep la mecanica auto cineva de la piese auto ar fi zis ca la acest model nu se intampla nimic la motor cand se rupe cureaua de distributie azi ma duc sa comand cureaua dupa talon va multumesc astept un sfat Editat Februarie 18, 2016 de bibanu47 editat titlu pentru a fi sugestiv Link spre comentariu
bibanu47 Postat Februarie 6, 2016 Partajează Postat Februarie 6, 2016 Buna ziua Are camera mare si nu loveste dar verifica si pompa de apa daca are jocuri sau daca are pinionul uzat ca sa nu muncesti de doua ori. Pompa de apa este antrenata de cureaua distributiei. Daca ai nevoie de punerea la punct a distributiei imi spui si iti postez tot ce iti trebuie. Link spre comentariu
Sharky Postat Februarie 6, 2016 Partajează Postat Februarie 6, 2016 Mecanicul respectiv nu te-a mintit, motorul asta nu pateste nimic la ruperea curelei. kitul de distributie trebuie sa fie in jur de 350lei. Manopera hai sa zicem 100-150lei. Neaparat sa schimbi si termostatul, ca e ascuns sub distributie si nu merita sa te zgarcesti la 40lei ca apoi sa dai totul jos. Pinioanele de distributie trebuie sa fie cat de cat fine, sa nu aiba muchiile taioase. Ambreajul sa prinda brusc cand ridici pedala. -Verifica cu un voltmetru sa ai 13.8-14.5V pe bornele bateriei cu motorul pornit si cu cativa consumatori aprinsi. DAca scade mai mult va trebui sa refaci conexiunile la cablurile de forta. In general papucul dublu de pe demaror nu face contact bun. -Verifica rugina la aripile din spate, la pasajele din spate sa nu fie gaurite si in portbagaj ridica mocheta si vezi pe margini sa fie tabla intreaga. -rugina mai apare si la pedalier, se vede de sub masina daca e afectata zona -Motorul trebuie sa nu fumege, sa nu caraie, cand il accelerezi sa nu dea in nas. -Cutia trebuie sa intre usor din miscare in toate treptele mai putin v1. -Vezi conductele de frana sa nu fie ruginite. LA fel si furtunurile de frana, sa nu fie crapate. Suruburile de aerisire a etrierilor nu terbuie sa fie rupte. -Verifica discurile/placutele sa nu fie prea roase -vezi sa nu curga ulei de servo la pedale (semering caseta directie dus) -de curge pe la capacul de sus de la motor nu dispera, garnitura costa 10 lei si o montezi singur. - daca furtunurile sunt lucioase si au stanta GM pe ele va trebui sa le inlocuiesti pe toate. -apleaca-te in spatele masinii si verifica daca arcurile spate sunt rupte sau nu. -vezi amortizoarele, apasa masina brusc -desfa capacul de la corpul de injectie si vezi cam cat jeg e pe acolo. DAca-s tone de jeg motorul va manca cam mult ulei sau paote doar nu l-a curatat de cand lumea... Rugina e inamicul ei principal, in rest e o masina f ieftin de intretinut. O sonda lambda 200lei, bujii 40 lei, fise 80 lei, pompa benzina 120lei, modul aprindere 120lei, telescoape 150-100 lei bucata (pe spate le poti schimba singur doar cu chei), kit ambreaj cu manopera 600lei. In functie de hibe trage de pret in jos. Un prieten a vandut una in 2013 in stare destulk de buna, exceptie fiind vopseaua cu 500E. In functie de ce stare e masina nu ar trebui sa ceara prea mult. Link spre comentariu
spik Postat Februarie 6, 2016 Partajează Postat Februarie 6, 2016 Masini mai vechi de 20 de ani...ce mai repar prin sudura la ele...ma refer la sudura in aluminiu, radiatoare ulei, bai ulei... Link spre comentariu
verdea Postat Februarie 6, 2016 Autor Partajează Postat Februarie 6, 2016 va multumsc tuturor pentru sfaturii maine vine mecanicul sa o puna la punct Link spre comentariu
verdea Postat Februarie 18, 2016 Autor Partajează Postat Februarie 18, 2016 buna ziua a comandat mecanicul cureaua dupa talon nu se potriveste una erea prea mica alta prea mare ma duc cu el la alt magazin la fel una prea mica alta prea mare suntem deja la a 4 curea comandata nu stiu ce sa mai facem o rugaminte as avea la dvs daca aveti o schema a distributiei un manual tehnic si o intrebare cate role de ghidaj/ intindere are acest tip de motor eu banuiesc ca lipseste ceva sau mecanicii sunt varza sunt la al 3 lea mecanic eu nu ma pricep la mecanica auto decat vag stau de 3 saptamani pe dreapta fara masina va multumesc va rog sa ma ajutati eu locuiesc in POPESTI LEORDENI daca este cineva prin zona si ma poate ajuta cu aceasta problema as fi recunascator persoanei respective va multumesc Link spre comentariu
bibanu47 Postat Februarie 18, 2016 Partajează Postat Februarie 18, 2016 Pompa de apa este pe excentric si ai destula cursa de reglaj la ea ca sa poata intra cureaua. Este fixata cu ajutorul a 3 suruburi cu imbus de 5 daca nu gresesc,cred ca am vreo 10 ani de cand nu am mai pus distributia la modelul tau. La acelasi an de fabricatie sunt folosite doua distributii: -una care se regleaza numai cu pompa de apa -si alta care are si rola intinzatoare ...acum trebuie sa vezi pe care o ai... Link spre comentariu
verdea Postat Februarie 18, 2016 Autor Partajează Postat Februarie 18, 2016 azi mam luminat precum zic strabunii nostrii a fost inlocuit motorul cu unul se pare de OPEL CALIBRA am gasit un mecanic al 4 lea am comandat iarasi o curea a masurat cu o sfoara aproximativ lungimea curelei si maine sper sa o aud ca merge va multumesc din suflet pentru ajutor va tin la curent cu ce sa rezolvat multa sanatate Link spre comentariu
Sharky Postat Februarie 18, 2016 Partajează Postat Februarie 18, 2016 fa o poza la motor mai bine, ca iti spunem noi ce motor este. DAca e motorul cu 8v, e ok, scapa de distributie rupta. DAca e cel de 16v in mod sigur trebuie reparat. Cate axe cu came ai? 1 sau 2? Link spre comentariu
bibanu47 Postat Februarie 18, 2016 Partajează Postat Februarie 18, 2016 Acum trebuie sa caute mecanicul nr.5. ca sa-ti raspunda tie la intrebare,nu-l mai supara si tu Link spre comentariu
verdea Postat Februarie 19, 2016 Autor Partajează Postat Februarie 19, 2016 a venit mecanicuk nr 5 a nimerit cureaua am pornit utilajul am facut o tura cu el mai am de facut mici retusuri gen schimb ulei completat etc sunt multumit ca merge motorul va multumesc din suflet ca ma ti ajutat multa sanatate va doresc Link spre comentariu
verdea Postat Februarie 24, 2016 Autor Partajează Postat Februarie 24, 2016 as vea sa i schimb uleiul la motor ce ulei recomandati dvs pentru acest motor va multumesc Link spre comentariu
Sharky Postat Februarie 29, 2016 Partajează Postat Februarie 29, 2016 10w40 ieftin, un pret corect vreo 90 lei 5L. 5w40 s-ar putea sa il manance, fiind motor vechi, plus ca e mai scump. N-are rost. Link spre comentariu
sebi Postat Februarie 29, 2016 Partajează Postat Februarie 29, 2016 eneos 10w40 folosesc la golf 3 din 92 si vad ca este bun. Link spre comentariu
K1nderu Postat Februarie 29, 2016 Partajează Postat Februarie 29, 2016 Sa stapanesti sanatos masina! Ca ulei eu folosesc Castrol 10w40, pretul undeva la 110 lei. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum