Vizitator SanduG Postat Ianuarie 29, 2016 Partajează Postat Ianuarie 29, 2016 Salut , am reparat 2 strunguri Iosif Ranghet Uzina Arad unul din 1956 si altul din 1965.,unul de 1000 mm intre varfuri si unul de 750mm, Nu am inlocuit pinioane din cutia de viteza sau la ghidaje dar la partea electrica am modernizat tot panoul electriccu unul modern cu sigurante automate, am inlocuit unversalul si mici ajustaje sa surubul transversal si curatarile si ungerile de rigoare.Motorul actionare principal are 11kw si este fuctional. Daca cineva detine cartea tehinica acestui tip de strung , rog afisare . Link spre comentariu
alibiduda Postat Iulie 27, 2017 Partajează Postat Iulie 27, 2017 Si eu caut acelas lucru. Vreau sa ma apuc sa il repar deoarece nu merge avansul automat dar imi e oarecum teama deoarece s-ar putea sa lipseasca ceva roti. Link spre comentariu
Vizitator leu567 Postat Martie 10, 2019 Partajează Postat Martie 10, 2019 (editat) La 29.01.2016 la 23:11, SanduG a spus: Salut , am reparat 2 strunguri Iosif Ranghet Uzina Arad unul din 1956 si altul din 1965.,unul de 1000 mm intre varfuri si unul de 750mm, Nu am inlocuit pinioane din cutia de viteza sau la ghidaje dar la partea electrica am modernizat tot panoul electriccu unul modern cu sigurante automate, am inlocuit unversalul si mici ajustaje sa surubul transversal si curatarile si ungerile de rigoare.Motorul actionare principal are 11kw si este fuctional. Daca cineva detine cartea tehinica acestui tip de strung , rog afisare . Salutare ,ai mai gasit cartea strungului iosif ranchet 1956? caci am si eu un strung iosif ranchet din 56 l-am luat acum cateva zile si ma intereseaza si pe mine cartea strungului ,eventual tabelele cu manete si filete ca nu se mai vad pe tabla aia care o are..... daca le detii!!,..astept un raspuns de la tine......multumesc anticipat! Editat Martie 10, 2019 de leu567 Link spre comentariu
alex.cselenyi Postat Martie 10, 2019 Partajează Postat Martie 10, 2019 Salut, Strungurile din poze sunt SN400 si au motorul principal de 7,5kw.Au intrat in fabricatie dupa anii '60.Cauta pe forum in topicul dedicat acestui tip de strung. Alex Link spre comentariu
alex.cselenyi Postat Martie 12, 2019 Partajează Postat Martie 12, 2019 'Salut, Scuze,am gresit.Acum m-am uitat cu atentie la poze si intr-adevar strungul este modelul S3,stramosul strungului SN400.Ranghet se numea fabrica in acele vremuri. Alex Link spre comentariu
Vizitator leu567 Postat Martie 17, 2019 Partajează Postat Martie 17, 2019 dar tabelul de filete il are cineva? si eu am achizitionat de curand acest tip de strung Link spre comentariu
pcostica Postat Martie 17, 2019 Partajează Postat Martie 17, 2019 În manualul strungarului ediția 1977 se află descrierea strungului S3 cu tabele de avans și filete și multe alte detalii interesante(de la pag 183). Baftă https://www.academia.edu/10356796/manualul_strungarului Link spre comentariu
Vizitator leu567 Postat Martie 24, 2019 Partajează Postat Martie 24, 2019 Multumesc! aveam aceasta carte in format electronic dar nu m-am gandit sa o rasfoiesc pana la capat,oricum multumesc am gasit informatii importante ! Link spre comentariu
Vizitator zoli87 Postat Octombrie 31, 2019 Partajează Postat Octombrie 31, 2019 On 1/29/2016 at 11:11 PM, SanduG said: Salut , am reparat 2 strunguri Iosif Ranghet Uzina Arad unul din 1956 si altul din 1965.,unul de 1000 mm intre varfuri si unul de 750mm, Nu am inlocuit pinioane din cutia de viteza sau la ghidaje dar la partea electrica am modernizat tot panoul electriccu unul modern cu sigurante automate, am inlocuit unversalul si mici ajustaje sa surubul transversal si curatarile si ungerile de rigoare.Motorul actionare principal are 11kw si este fuctional. Daca cineva detine cartea tehinica acestui tip de strung , rog afisare . On 1/29/2016 at 11:11 PM, SanduG said: Salut , am reparat 2 strunguri Iosif Ranghet Uzina Arad unul din 1956 si altul din 1965.,unul de 1000 mm intre varfuri si unul de 750mm, Nu am inlocuit pinioane din cutia de viteza sau la ghidaje dar la partea electrica am modernizat tot panoul electriccu unul modern cu sigurante automate, am inlocuit unversalul si mici ajustaje sa surubul transversal si curatarile si ungerile de rigoare.Motorul actionare principal are 11kw si este fuctional. Daca cineva detine cartea tehinica acestui tip de strung , rog afisare . salutare, ai putea sa imi spui te rog unde este busonul de drenare a uleiului din cutia de viteze principala? in cazul celui cu distanta intre varfuri de 750. am si eu unul asemanator dar din pacate nu gasesc unde se dreneaza. mumtumesc Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum