DENSUSAN Postat Februarie 1, 2016 Partajează Postat Februarie 1, 2016 Lamurit beton. o sa te lamureasca Sharky mai bine dupa ce o sa desfaca galeriile si atunci vedem cine are dreptate in privinta traseului gazelor. E ma refeream la vechitura mea, c16nz, injectie monopunct sistemul e primitiv. EGR e controlat vacuumatic direct de depresiunea din admisie, exceptie la relanti sau la temperature joase, unde un termocontact ii taie comanda. ECU nu are nimic de zis. Se poate blinda usor la multe masini cu o tabla groasa. La mine nu incalzeste galleria, adica aia e fix pix pe langa furtunul de antigel care incalzeste corpul de injectie/clapeta. Vacuumul l-am masurat dupa clapeta. Acolo e senzorul. EGR mai scade din vacuum in conditii de mers constant pe drum drept. Cand accelerezi vacuum e zero asa ca nu conteaza. Valorile au fost citite de pe laptop,in timp ce conduceam. Dar dupa cum am spus, amestecul este controlat si de vacuum, asa ca s-ar putea ca unvacuum mai mic sa ceara mai multa benzina. Asta nu am cum sa masor. Eventual cu un osciloscop sa urmaresc latimea pulsului de pe injector,dar e prea complicat. Stiu sigur ca la multe motoare opel se poate anula software, fara eroare, fara nimic. Eventual necesita o blindare,pt ca valve ramasa fara comanda sa stea inchisa. Totodata din cate stiu unele sisteme EGR folosesc un racitor al gazelor inerte de esapament ca ele sa nu incalzeasca galleria inutil si sa scada performantele. Dar partea asta nu o cunosc decat din povesti,nu am studiat problema. De poluare nu comentez, isi face treaba sa iasa masina l norma,dar noi cam tragem ponoasele pt asta. Sharky scuze de confuzie, eu credeam ca aici vorbim de motorul Y20DTY sau Y20DTH diesel nu de C16NZ benzina. Link spre comentariu
Sharky Postat Februarie 1, 2016 Autor Partajează Postat Februarie 1, 2016 Dpmdv s-ar putea sa aiba dreptate colegul. La rabla mea EGR-ul ia gazele dintr-un orificiu din chiulasa si le infige in admisie. Totul se intampla local. ASa ca nu vad de ce nu ar putea face altii acelasi lucru. In stanga chiulasa, in dreapta corpul de acceleratie. http://www.vectra-unlimited.pl/jpg/porady/egr/egr6.jpg Ca si paranteza, dpmdv solutia aleasa e stupida, mai bine lasa ciuperca cu comanda anulata. Macar nu iti comenteaza la ITP, ca de etansat tot la fel etaseaza. Legat de subiectul deschis de mine, e incheiat. Colegul si-a schimbat locul de munca asa ca nu ii mai da banca credit o vreme. Tranzactia se anuleaza pt ca nu ii convine sa ramana fara o masina buna, mai ales cand are in cap numai TT-uri, GTI-uri si alte rachete. Partial imi pare rau dupa ea, ca motorul ala tragea de manca jar. Recent am dat o tura cu un 320i din 2012 si sincer la acceleratie diferenta nu este.(In rest evident e din alt film) O sa ma orientez spre altceva, pana la sf de an cand imi expira ITP am vreme. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum