cos tv Postat Ianuarie 9, 2016 Partajează Postat Ianuarie 9, 2016 (editat) Am un autoturism VW TOURAN 1.9TDI-2004,si as dori sa ma ajuta-ti cu 2 probleme: 1.Semnificatia sig.la aceasta marca, 2,Unde se afla releul bujiilor incandescente. Multumesc! Editat Ianuarie 10, 2016 de bibanu47 aranjarea mesajului 1 Link spre comentariu
DENSUSAN Postat Ianuarie 10, 2016 Partajează Postat Ianuarie 10, 2016 Am un autoturism VW TOURAN 1.9TDI-2004,si as dori sa ma ajuta-ti cu 2 probleme:1.Semnificatia sig.la aceasta marca si 2,Unde se afla releul bujiilor incandescente.Multumesc! Salut! Pentru identificarea corecta a sigurantelor in tablou este mai bine sa pui si tipul de motor.Releul de bujii se afla tot in bord unde ai grupul de relee ,este un releu cu 2 pini de sarcina care primeste semnal din ECU in functie de ce transmite senzorul de temperatura lichid racire. Daca pot sa scot schema cu dispunerea sigurantelor si releelor o sa o postez. Link spre comentariu
bibanu47 Postat Ianuarie 10, 2016 Partajează Postat Ianuarie 10, 2016 Salut Te-ai uitat la capacul tabloului si nu sunt specificate pe interiorul lui? La majoritatea VW,Audi eu le-am gasit postate acolo. Link spre comentariu
cos tv Postat Ianuarie 10, 2016 Autor Partajează Postat Ianuarie 10, 2016 Salut! Pentru identificarea corecta a sigurantelor in tablou este mai bine sa pui si tipul de motor.Releul de bujii se afla tot in bord unde ai grupul de relee ,este un releu cu 2 pini de sarcina care primeste semnal din ECU in functie de ce transmite senzorul de temperatura lichid racire. Daca pot sa scot schema cu dispunerea sigurantelor si releelor o sa o postez. Tip motor este AVQ.Astept !? Salut Te-ai uitat la capacul tabloului si nu sunt specificate pe interiorul lui? La majoritatea VW,Audi eu le-am gasit postate acolo. Da la AUDI,sunt pe capac,dar la VW TOURAN,nu este asa ceva.Mai ales ca mai sunt un rand de sig. si relee si-n compartimentul motor. Link spre comentariu
DENSUSAN Postat Ianuarie 10, 2016 Partajează Postat Ianuarie 10, 2016 Da 1,9 TDI 105cp, am inteles dar nu pot sa-ti pun poze cu ele ca le am pe AUTODATA338 o sa le scriu(in engleza) le traduci tu (nu vreau sa traduc rau sa iasa cine stie ce) o sa-ti dau toate tablourile electrice ale masinii. Salut Te-ai uitat la capacul tabloului si nu sunt specificate pe interiorul lui? La majoritatea VW,Audi eu le-am gasit postate acolo. Da ai dreptate, dar nu au toate cartonul cu dispunerea. Link spre comentariu
DENSUSAN Postat Ianuarie 10, 2016 Partajează Postat Ianuarie 10, 2016 1interior rear view mirror , 2trailer socket , 3heat/air conditioning(AC), 4fuel liftpumpcontrol module, 5heated front seats, 7heated front seats/airconditioning(AC), 8heated windscreenjets, 9airbag, 10telephone, 11power steering, 12automatic transmision, 13headlamp adjustment, 14anti-lock brake system(ABS), 15data link conector(DLC),reversinglamps, 16databus connection, 18, 19emergency vehycles , 20parking aid control module, 21automatic transmission, 22auxiliary heater, 23stop lamps, 24auxiliaryheater,data link connector(DLC),heater/air conditioning(AC),light switch, 26engine management, 28light switch, 29rear screen wiper motor,31auxiliary heater, 35heater/air conditioning(AC), 36emergency vehicles, 40,41trailer socket, 42auxiliary power socket, 44, 45alarm system, 46multifunction control module1, 47cigarette lighter, 48headlamp wash/wipe system, 49door function control module,driver,door function control module,passenger, 50heated frontseats, 51sunroof, 52multifunction control module 1,auxiliary heater, 53multifunction control module 2, 54automatic transmission(AT), 55emergency vehicles, 56heater/air conditioning(AC), 57door function control module,driver,door function control module,passenger, 58door function control module,left rear,door function module,right rear.(sunt numerotate pe tablou), Relee in bord: 1switched circuit relay-emergency vehicles, 2headlamp/windscreeen cleaningcontrol relay, 3fuel lift pump relay-diesel, 4auxiliary heater relay 1, 7auxiliary heater relay 2. Tablou Nr.2 in bord 1 ne utilizat, 2door mirrorheater relay, 3fuel system primer relay, 4multifunction control module relay, 5heated rear window relay, 6horn relay, 7windscreen washer pump relay 1, 8windscreen wasser pump relay 2, 9ignition auxiliarycircuits relay. TABLOU COMPARTIMENT MOTOR: f1,f2 anti-lock brake system(ABS), f3windscreen wipers, f4,f5 multifunction control module 1, f6,f7 engine management, f8engine coolant blower motor, f9,f10,f11,f12 engine management, f13 automatic transmission(AT), f15starter motor, f16steering column function control module, f17instrument panel, f18,19audio sistem, f20telephone, f24data bus conection, f26engine management-except 1,6(BGU), f27crankcase breather heater, f28automatic transmision(AT), f30auxiliary heater, f31windscreen wipers, f38head lamp adjustement, f39engine oil temperature sensor,instrument panel, f40fascia fuse box/relay plate 1 (06/01->), f42engine management -1,9TDI(AVQ)/2,0TDI(AZV), f43brake servo acuum pump, f47,48multifunction control module, f49ignition maincircuits relay 1(>05/03), f51glow plug control module, f52multifunction control module 1, f53door function control modules,fascia fuse box/relay plate 1, RELEE : 1ignition main circuits relay 2, 2starter motor relay, 4ignition main circuits relay 1. TABLOU RELEE 2 : 1 nefunct., 2glow plug control module, 3,4,5,6 nefunct. PS. daca mai vrei ceva lamuriri poti pe mp sau la tel.:0722989448 sau 0741288394 panaa la ora 21 Link spre comentariu
cos tv Postat Ianuarie 10, 2016 Autor Partajează Postat Ianuarie 10, 2016 (editat) Am un autoturism VW Touran 1.9tdi 2004, si as dori sa ma ajuta-ti cu 2 Probleme: 1.Semnificatia sig.la aceasta marca, 2, Unde se afla releul bujiilor incandescente. Multumesc! Cu releu pentru bujii ,se poate mai concret. Editat Ianuarie 10, 2016 de cos tv Link spre comentariu
DENSUSAN Postat Ianuarie 11, 2016 Partajează Postat Ianuarie 11, 2016 Cu releu pentru bujii ,se poate mai concret. concret releul de bujii este in compartimentul motor unde ai loc de 6 relee din care la tine sunt folosite doar unul singur (releul nr.2) gluw plug control module. mai concret ce probleme ai cu el? Link spre comentariu
cos tv Postat Ianuarie 11, 2016 Autor Partajează Postat Ianuarie 11, 2016 concret releul de bujii este in compartimentul motor unde ai loc de 6 relee din care la tine sunt folosite doar unul singur (releul nr.2) gluw plug control module. mai concret ce probleme ai cu el? de multe ori mi se inregistreaza2 Faults Found 17057 - Cylinder 3 Glow Plug Circuit (Q12) P0673 - 000 - Electrical Fault - Intermittent Freeze Frame: RPM: 0 /min Torque: 336.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 11.63 V Bin. Bits: 00001100 Temperature: -11.7°C Bin. Bits: 00110000 17058 - Cylinder 4 Glow Plug Circuit (Q13) P0674 - 000 - Electrical Fault Freeze Frame: RPM: 0 /min Torque: 336.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 11.63 V Bin. Bits: 00001100 Temperature: -11.7°C Bin. Bits: 00110000 Readiness: 0 0 0 0 0 .Am masurat cele 2 bujii incandescente,valorile obtinute sunt :0.8 ohmi.Sterg erorile,dupa cateva zle,iar apar.Deci....? Link spre comentariu
DENSUSAN Postat Ianuarie 11, 2016 Partajează Postat Ianuarie 11, 2016 de multe ori mi se inregistreaza2 Faults Found 17057 - Cylinder 3 Glow Plug Circuit (Q12) P0673 - 000 - Electrical Fault - Intermittent Freeze Frame: RPM: 0 /min Torque: 336.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 11.63 V Bin. Bits: 00001100 Temperature: -11.7°C Bin. Bits: 00110000 17058 - Cylinder 4 Glow Plug Circuit (Q13) P0674 - 000 - Electrical Fault Freeze Frame: RPM: 0 /min Torque: 336.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 11.63 V Bin. Bits: 00001100 Temperature: -11.7°C Bin. Bits: 00110000 Readiness: 0 0 0 0 0 .Am masurat cele 2 bujii incandescente,valorile obtinute sunt :0.8 ohmi.Sterg erorile,dupa cateva zle,iar apar.Deci....? Da, acum am inteles problema. Circuit deschis la bujiile de pe piston 3 si 4,asta se reduce la bujie arsa,neconforma la consumul de curent sau cablaj intrerupt.0.8 ohmi nu este plauzibil, da bujiile afara si vezi daca se-nroseste doar varful bujiei dupa aprox.6-7 secunde atunci este ok, daca se-nroseste de la mijloc electrodul bujia nu este buna. Link spre comentariu
cos tv Postat Ianuarie 12, 2016 Autor Partajează Postat Ianuarie 12, 2016 Am verificat toate bujiile prin alimentare directa la baterie,toate se inrosesc la capat.Am s-a caut alt set de fise,ca de cumparat noi sunt foarte scumpe. Link spre comentariu
DENSUSAN Postat Ianuarie 12, 2016 Partajează Postat Ianuarie 12, 2016 Am verificat toate bujiile prin alimentare directa la baterie,toate se inrosesc la capat.Am s-a caut alt set de fise,ca de cumparat noi sunt foarte scumpe. daca bujiile sunt bune este clar problema de cablaj. Link spre comentariu
florin8744 Postat Februarie 14, 2021 Partajează Postat Februarie 14, 2021 (editat) Salutare am un touran 2004 1.9 avq am pornirea ft grea invarte mult si porneste greu stie cineva releu sau modul bujii unde se afla Editat Februarie 14, 2021 de florin8744 Link spre comentariu
validae Postat Februarie 14, 2021 Partajează Postat Februarie 14, 2021 (editat) Ca să nu bâjbâi degeaba, scoate cablul ce leagă plusurile tuturor bujiilor şi lasă-le ,,în gol,,.Apoi cu un cablu de 1m pus la borna de plus a bateriei, atinge pe rând bornele de plus ale fiecărei bujii în parte.Atenţie să nu atingi părţi metalice ale motorului cu firul de plus.Dacă la atingerea bornei cu plusul, apare o mică scânteie, bujia aia e bună.Dacă nu apare nicio scânteie, bujia e arsă şi trebuie dată afară, cu mare grijă, că se poate rupe de la nivelul filetului. Dacă printr-un noroc ai toate bujiile bune, atunci poţi căuta releul contactor al bujiilor.Dar mai frecvent se ard bujiile decât releele...eu am un Ford din 2004 şi când am luat maşina, toate bujiile erau arse.Poţi folosi la verificare şi o metodă mai sigură, cu un bec de far sau poziţie înseriat cu plusul bateriei.Cu firul de la bec atingi pe rând fiecare bujie şi becul trebuie să se aprindă puternic dacă bujia e bună... Editat Februarie 14, 2021 de validae Link spre comentariu
ady2006 Postat Februarie 14, 2021 Partajează Postat Februarie 14, 2021 Eu nu-ti recomand la masini dupa 2004 sa verifici bujiile prin metoda "scanteii". Nu de alta dar nu ai de unde sa stii ce tip de bujii ai. Prinzi o bujie de 4,4V si insisti cu scanteia, o arzi sigur. Cu lampa de control e mult mai ok verificarea. Nici macar daca citesti pe ele tensiunea de lucru, la masini vechi care au trecut de multe ori prin service, nu inseamna nimic. Trebuie verificat tipul de bujie intr-un program de piese al producatorului masinii. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum