TEDY Postat Ianuarie 24, 2017 Partajează Postat Ianuarie 24, 2017 Salut, in caz ca ai nevoie de componente pot sa te ajut.O sa caut si cartea masini. Link spre comentariu
alghet Postat Ianuarie 25, 2017 Partajează Postat Ianuarie 25, 2017 In prima etapa am nevoie de schema si sigur o sa am nevoie si de contactori si transformatoare 110V si 24/28V Trafurile sunt la 380/110 si 380/24,28V?? Atasez eticheta strungului -inteleg ca este varianta 380V din lista cu materialele! este corect? Multumesc Link spre comentariu
alghet Postat Ianuarie 25, 2017 Partajează Postat Ianuarie 25, 2017 Revin cu intrebarea: pot folosi sa alimentez cu traf de 220V /24si 28V si cu 220/110 pentru comanda contactori Adica sa inlocuiesc trafurile de 380 cu trafuri de 220 alimentate intre nul si o faza!! Multumesc Link spre comentariu
alex.cselenyi Postat Ianuarie 25, 2017 Partajează Postat Ianuarie 25, 2017 Salut, Poti folosi.Pt. comanda iti recomand sa folosesti tensiunea de 230v/50Hz si sa folosesti o siguranta diferentiala pt. alimentarea circuitului de comanda.Contactori si relee cu tensiunea bobinei de 110V sunt mai putin uzuali. Alex Link spre comentariu
TEDY Postat Ianuarie 25, 2017 Partajează Postat Ianuarie 25, 2017 (editat) Revin cu intrebarea: pot folosi sa alimentez cu traf de 220V /24si 28V si cu 220/110 pentru comanda contactori.Sa inteleg ca ai deja transformatoare la 220v?Nu se folosesc diferentiale in comanda unui strung,din anumite motive.Se foloseste transformator separator 220/220.PS.Am eu trf la 380v. Editat Ianuarie 25, 2017 de TEDY Link spre comentariu
alex.cselenyi Postat Ianuarie 25, 2017 Partajează Postat Ianuarie 25, 2017 Si care ar fi acele motive sa nu se foloseasca diferentiale? Link spre comentariu
alghet Postat Ianuarie 26, 2017 Partajează Postat Ianuarie 26, 2017 Am traf 220/24,28v nu am traful de 110vca In tabloul meu am 3 relee intermediare RI13 cu 3 perechi de contacte (11 pini) cam ce rol indeplinesc in functionarea strungului?din ce a mai ramas cablat constat ca au alimentare pe 2 si 10 si doar cite un contact C si NC folosit! comanda lor nu prea pot sa o intuiesc. O sa am nevoie de trafurile 380/24,28 si 110 daca ma hotarasc sa refac instalatia pe 380 Multumesc Link spre comentariu
emil.gabor Postat Ianuarie 26, 2017 Partajează Postat Ianuarie 26, 2017 https://www.olx.ro/oferta/panou-toblou-electric-strung-sn-502-ID7Nn9k.html#f72f537a1f A aparut pe olx un tablou complet. poate te ajuta Link spre comentariu
alghet Postat Ianuarie 27, 2017 Partajează Postat Ianuarie 27, 2017 Multumesc am rezolvat cu vinzatorul -modelul de tablou este tot inainte de 90 ,nu este configurat ca la mine dar o sa urmaresc sa faca analogii intre scheme ,sper sa reusesc . Dupa montare va dau de veste cum functioneaza! Cu respect. Link spre comentariu
alghet Postat Februarie 19, 2017 Partajează Postat Februarie 19, 2017 Buna ziua. Motorul pentru avans rapid este in dreapta pe batiu asa este? se cupleaza la axul avansului cu fulie si curea !!!!la mine lipseste motorul!! ce dimensiuni are fulia de la motor (M3 1000rpm/50Hz 0,55KW) Multumesc. Link spre comentariu
Adrian Pruna Postat Februarie 19, 2017 Autor Partajează Postat Februarie 19, 2017 Buna. Da, exact cum spui sunt toate. Fulia motorului este la fel cu cea de pe bara de avans, deci turatie 1:1 Pot sa fac o poza daca vrei. Link spre comentariu
alghet Postat Februarie 20, 2017 Partajează Postat Februarie 20, 2017 (editat) Va multumesc ,daca este 1:1 clar fulie identica si la motor si la ax bara avans. Va rog sa-mi spuneti ce denumiri au in schema cele 4 microcontacte (adica S3 spre exemplu !) Care este microcontact comfirmare capac lira? Cu respect Editat Februarie 20, 2017 de alghet Link spre comentariu
Adrian Pruna Postat Februarie 20, 2017 Autor Partajează Postat Februarie 20, 2017 Asta nu stiu nici eu. Si eu sunt curios. Ce mai sunt eu curios: acea rotita din stanga caruciorului (se vede in poza a treia) ce functie are. Cred ca ceva cu ungerea ghidajelor. Link spre comentariu
alghet Postat Februarie 22, 2017 Partajează Postat Februarie 22, 2017 Buna seara. Mai desfac si mai apar surprize!! mai atasez inca un microcontact si vreai sa stiu daca din poze mai lipseste ceva la strungul asta!!! conectorul tip baioneta in cot care duce spre zona cutiei este ori frina ori!!!! mai vad un capat de teava si un cot !!!! mai trebuie ceva infiletat acolo? Multumesc Link spre comentariu
razvanmarius Postat Februarie 23, 2017 Partajează Postat Februarie 23, 2017 Ala din prima poza este microcontactul confirmare capac lira. Teava cu cot este de la golit uleiul din cutia de avansuri. Trebuie sa aibe un dop in cot. Pardon, de golit uleiul din cutia de viteze. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum