Bird Postat Ianuarie 5, 2016 Partajează Postat Ianuarie 5, 2016 Va salut , Am o cunoștiință căreia i-a "stat " masina de spalat . Nu spală nu stoarce . Scoate apa . Aveți cumva un manual si vre-un sfat , doua , sa încerc sa o pun pe picioare ? Nu am fost sa o vad încă . Am zis sa ma duc înarmat .... Va multumesc ! Link spre comentariu
crmn1 Postat Ianuarie 6, 2016 Partajează Postat Ianuarie 6, 2016 (Nu spală nu stoarce . Scoate apa) sa inteleg ca la pornire evacuiaza apa apoi nimic? asta inseamna ca urmatorul pas ar fi sa porneasca motorul scurt timp apoi supapele de admisie. verifica carbunii generator taho. Link spre comentariu
Bird Postat Ianuarie 6, 2016 Autor Partajează Postat Ianuarie 6, 2016 (Nu spală nu stoarce . Scoate apa) sa inteleg ca la pornire evacuiaza apa apoi nimic? asta inseamna ca urmatorul pas ar fi sa porneasca motorul scurt timp apoi supapele de admisie. verifica carbunii generator taho. La început ia apa si atât . Daca da stoarcere .....golește apa dar nu stoarce , indiferent pe ce turație o setează . Link spre comentariu
gabilungu66 Postat Ianuarie 6, 2016 Partajează Postat Ianuarie 6, 2016 Pe bord apare vreun mesaj de eroare?(clipeste vreun led)?,oricum asa cum a spus si colegul "crmn1" verifica carbunii,taho,rezistenta.... Link spre comentariu
Bird Postat Ianuarie 6, 2016 Autor Partajează Postat Ianuarie 6, 2016 Pe bord apare vreun mesaj de eroare?(clipeste vreun led)?,oricum asa cum a spus si colegul "crmn1" verifica carbunii,taho,rezistenta.... Nu am ajuns încă sa o vad . Nu mâine ci poimâine ma duc . Puteti cumva sa-mi Spune-ți cum pornesc motorul " pe masă " ? Daca știți , daca nu o sa-i fac o poza conectorului ...Tahometru unde este localizat , tot pe motor ? Multumesc pentru sfaturi ! Link spre comentariu
gabilungu66 Postat Ianuarie 7, 2016 Partajează Postat Ianuarie 7, 2016 Tahogeneratorul se afla in partea din spate a motorului, pe ax dupa colector, prins pe carcasa motorului. Verificarea o faci cu un multimetru pe cele doua fire. Cand invarti motorul trebuie sa-ti genereze o tensiune mica. Pentru a proba motorul trebuie sa inseriezi bobinele statorului cu periile.ATENTIE nu il alimenta la 220v pentru ca are cuplu mare la pornire si ai sansa sa-ti sara de pe masa.Probeaza-l cu o tensiune de 25-30 V cc.Totusi pana sa il probezi verifica starea carbunilor si a colectorului . Link spre comentariu
valangjed Postat Ianuarie 7, 2016 Partajează Postat Ianuarie 7, 2016 Amicul dumneavoastra a verificat sa nu fie cumva cureaua sarita? Link spre comentariu
gabilungu66 Postat Ianuarie 7, 2016 Partajează Postat Ianuarie 7, 2016 se auzea motorul ! Link spre comentariu
Bird Postat Ianuarie 7, 2016 Autor Partajează Postat Ianuarie 7, 2016 Tahogeneratorul se afla in partea din spate a motorului, pe ax dupa colector, prins pe carcasa motorului. Verificarea o faci cu un multimetru pe cele doua fire. Cand invarti motorul trebuie sa-ti genereze o tensiune mica.Pentru a proba motorul trebuie sa inseriezi bobinele statorului cu periile.ATENTIE nu il alimenta la 220v pentru ca are cuplu mare la pornire si ai sansa sa-ti sara de pe masa.Probeaza-l cu o tensiune de 25-30 V cc.Totusi pana sa il probezi verifica starea carbunilor si a colectorului .Iti multumesc mult . Sunt prețioase informațiile . Dupa cum am scris mai sus eu nu am vazut încă masina . Merg mâine dimineața înarmat cu toate sfaturile primite cu un instrument si niste chei ......si vorbim pe urma . Cu stima ,Amicul dumneavoastra a verificat sa nu fie cumva cureaua sarita? Cine sa verifice ? Este o femeie singura , prietena de familie . Link spre comentariu
valangjed Postat Ianuarie 7, 2016 Partajează Postat Ianuarie 7, 2016 Scuze!N-am stiut despre cine e vorba iar motorul poate fi destul de silentios incat un neavizat sa nu-si dea seama daca se invarte sau nu.E doar o posibilitate. Link spre comentariu
pop_ady44 Postat Ianuarie 7, 2016 Partajează Postat Ianuarie 7, 2016 De obicei cureaua sare cand sunt gata rulmentii. Si eu zic sa se verifice carbuni si taho Link spre comentariu
Bird Postat Ianuarie 7, 2016 Autor Partajează Postat Ianuarie 7, 2016 Scuze!N-am stiut despre cine e vorba iar motorul poate fi destul de silentios incat un neavizat sa nu-si dea seama daca se invarte sau nu.E doar o posibilitate. Nu-i nici o problema ....De obicei cureaua sare cand sunt gata rulmentii.Si eu zic sa se verifice carbuni si taho Rulmenții am înțeles ca sunt schimbați nu de foarte mult timp .... Multumesc , Link spre comentariu
pop_ady44 Postat Ianuarie 8, 2016 Partajează Postat Ianuarie 8, 2016 Eee si eu am schimbat rulmenti dupa ce in garantie mi-o schimbat excroci si mi-o pus ceva pocnitori acuma am pus eu ceva de firma mai na si nu mai face urat Link spre comentariu
Bird Postat Ianuarie 8, 2016 Autor Partajează Postat Ianuarie 8, 2016 Problema rezolvată !M-am dus si fara sa-i mai fac proba , am scos un cărbune si am constatat ca este cam o treime din cat am vazut pe net ca ar trebui să fie , am dat jos motorul ( nu era sărită cureaua ) si am schimbat ambii cărbuni și.......gata .....functioneaza masina . Fata de tutorialele de pe youtube sistemul de fixare a cărbunilor este prost . Cred ca daca mai se umbla o data la ei se rup aripioarele care-i fixează . Nu am vazut pe motor Tahometru . Va multumesc mult pentru sfaturi si împart cu voi bucuria de a fi facut pe cineva fericit . Tot odată cer scuze celor care mănâncă o paine de pe urma acestei meserii . Cu stima , Link spre comentariu
Vizitator Vlad Crisan Postat Decembrie 10, 2019 Partajează Postat Decembrie 10, 2019 Am si eu o masina de spalat si nu mai merge ami arata o Cheie Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum