alexcristi Postat Decembrie 26, 2015 Partajează Postat Decembrie 26, 2015 (editat) Am un scuter MBK 50cc nu am baterie la el. a fost desfacut si curatat ca a avut ulei la manetou. am pus multimetrul pe firul care duce la baterie cu motorul pornit la relanti .arata in jur de 5.2v. nu ar trebui sa fie 12v? elctromotorul nu l-am mai montat la loc pot fi ceva fire nelegate? sau altceva? (o sa pun si poze daca reusesc sa fac ) Editat Decembrie 26, 2015 de alexcristi Link spre comentariu
Electronicserver Postat Decembrie 26, 2015 Partajează Postat Decembrie 26, 2015 (editat) Trebuie sa ai mai mult de 12V. Verifica releul de incarcare,monteaza o baterie sau un condensator in locul ei si masoara iar. Editat Decembrie 26, 2015 de Electronicserver Link spre comentariu
alexcristi Postat Decembrie 26, 2015 Autor Partajează Postat Decembrie 26, 2015 am desfacut magnetoul . intre filrere de la mufa alba a magnetoului si fierul din mijloc avea scurt . cum pot curata magnetoul? cu apa calda si detergent sau cu benzina? http://imgur.com/5TpYqhp Link spre comentariu
alexcristi Postat Decembrie 26, 2015 Autor Partajează Postat Decembrie 26, 2015 se pare ca nu era in scurt cred ca asa este magnetoul...... acuma pe firul rosu care duce la baterie nu mai da nici un voltaj.... eu nu inteleg cum porneste asa ? si sta la relanti daca nu am baterie si electromotor ? care este releul de incarcare? nu am baterie... Link spre comentariu
costi75 Postat Decembrie 26, 2015 Partajează Postat Decembrie 26, 2015 Din ce-mi amintesc, cred ca magnetoul are o infasurare separata pentru aprindere. Releul regulator actioneaza ca o dioda zenner, punand "surplusul" de tensiune la masa. Posibil ca acesta sa fie defect, de vreme ce tensiunea era asa mica. Urmariti cablajul din magnetou, trebuie sa duca la releu. Cautati pe google o schema a instalatiei electrice, stiu ca exista destule. Tensiunea a disparut in urma interventiei dvs. ? Link spre comentariu
alexcristi Postat Decembrie 27, 2015 Autor Partajează Postat Decembrie 27, 2015 am lipit firele din nou si dupa montare nu a mai dat tensiune. poate ca sa influenteze tensiunea(magnetoul) faptul ca merge foarte rau scuterul? la relanti sta bine ..poate fi scanteia la bujie prea slaba ?...... Link spre comentariu
Emil 1986 Postat Decembrie 27, 2015 Partajează Postat Decembrie 27, 2015 ia pune un condesator in locul baterie si vezi la cat crewste tensiunea! umbla la reglaj la carburator daca nu se tureaza!strange la maxim surubul de reglaj amestec si desfa 2 ture,tureaza motorul si mai desfa sau strange in functie de cum creste turatia la moitor Link spre comentariu
alexcristi Postat Decembrie 27, 2015 Autor Partajează Postat Decembrie 27, 2015 ce condensator ? de cat? sorry dar stau prost la capitolul electronica si mecanica .... Link spre comentariu
Emil 1986 Postat Decembrie 28, 2015 Partajează Postat Decembrie 28, 2015 cel putin 16 volti si 22000-4700 uf,chiar mai mult Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum