Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Samsung LE26R81B - imagine albicioasa

Vizitator Mihnea Cristian ANTONESCU

Postări Recomandate

Buna ziua, detin un Samsung LE26R81B - am urmatoarea problema: imagine albicioasa.

Din cate am citit pe acest forum si pe alte site-uri, trebuie inlocuita piesa numita Tcon.

Din pacate eu nu sunt de profesie electrician, oare exista posibilitatea ca cineva priceput de pe acest forum sa ma ajute?

Va multumesc anticipat, stima.

Antonescu Mihnea

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 23
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• leoncris

4

• cipri_mury

4

• adydep

4

• naetv

3

Top autori în acest subiect

Buna ziua, detin un Samsung LE26R81B - am urmatoarea problema: imagine albicioasa.

Din cate am citit pe acest forum si pe alte site-uri, trebuie inlocuita piesa numita Tcon.

Din pacate eu nu sunt de profesie electrician, oare exista posibilitatea ca cineva priceput de pe acest forum sa ma ajute?

Va multumesc anticipat, stima.

Antonescu Mihnea

pentru asta ar trebui completata locatia

Link spre comentariu

Televizoarele nu le repara electricienii ci electronistii,sau depanatorii tv.Ca posibil defect la tv-ul dumneavoastra este defect integratul AS15 din modulul T-con,greu de schimbat in regim de amator.*(sau AS04,sau cu ce dracu o mai fi echipat)*

Recomandarea mea este sa duceti televizorul la sectia de reparatii. :96

Editat de Andrei Tabacaru
Link spre comentariu

Buna ziua, imi cer scuze ca nu am specificat. Locatia este Bucuresti - sector 2 - National Arena, daca ajuta.

Am fost la 2 service-uri si doar l-au bagat in priza si la un service au spus "aa adomne e ecranu te costa in jur de 4 milioane" si la alt service au spus "domnule, problema posibil sa fie una mare din pacate, sa fie vorba de display si placa lui de baza si costurile sunt undeva la peste 6 milioane, nu se merita. Nu vreti sa va dau 50lei pe el?"