Vizitator Mihnea Cristian ANTONESCU Postat Decembrie 13, 2015 Partajează Postat Decembrie 13, 2015 Buna ziua, detin un Samsung LE26R81B - am urmatoarea problema: imagine albicioasa. Din cate am citit pe acest forum si pe alte site-uri, trebuie inlocuita piesa numita Tcon. Din pacate eu nu sunt de profesie electrician, oare exista posibilitatea ca cineva priceput de pe acest forum sa ma ajute? Va multumesc anticipat, stima. Antonescu Mihnea Link spre comentariu
modoran Postat Decembrie 13, 2015 Partajează Postat Decembrie 13, 2015 de ce nu te duci la un service ? Imposibil sa nu existe unul in zona ta. Exista posibilitatea sa il strici mai rau daca nu te pricepi. Link spre comentariu
naetv Postat Decembrie 13, 2015 Partajează Postat Decembrie 13, 2015 Buna ziua, detin un Samsung LE26R81B - am urmatoarea problema: imagine albicioasa. Din cate am citit pe acest forum si pe alte site-uri, trebuie inlocuita piesa numita Tcon. Din pacate eu nu sunt de profesie electrician, oare exista posibilitatea ca cineva priceput de pe acest forum sa ma ajute? Va multumesc anticipat, stima. Antonescu Mihnea pentru asta ar trebui completata locatia Link spre comentariu
adydep Postat Decembrie 13, 2015 Partajează Postat Decembrie 13, 2015 (editat) Televizoarele nu le repara electricienii ci electronistii,sau depanatorii tv.Ca posibil defect la tv-ul dumneavoastra este defect integratul AS15 din modulul T-con,greu de schimbat in regim de amator.*(sau AS04,sau cu ce dracu o mai fi echipat)* Recomandarea mea este sa duceti televizorul la sectia de reparatii. Editat Decembrie 13, 2015 de Andrei Tabacaru Link spre comentariu
leoncris Postat Decembrie 13, 2015 Partajează Postat Decembrie 13, 2015 (editat) Schimba AS04-F de pe ... T-con Integrat smd 2x7pini usor de schimbat chiar si in regim de ... amator. http://www.aliexpress.com/item-img/new-original-AS04-F-LCD-screen-IC/1054407733.html?spm=2114.12010408.100005.10.LF7kdR Editat Decembrie 13, 2015 de leoncris Link spre comentariu