Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Doua boxe si cateva intrebari

Vizitator Grig Andrei

Postări Recomandate

Vizitator Grig Andrei

Salut baieti , am gasit acest forum de ceva timp si citesc din el mai mereu . Sunt un fan de materiale hi-fi, imi place sa conectez difuzoare, amplificatoare , sa vad cum se aud, sa le testez, daca nu functioneaza sa le desfac...destea.dar sunt un amator si am cateva lapsusuri.

Acasa am un sistem genius 5.1 5000 si 2 boxe ceva mai mari de la un prieten, care trebuiesc putin reconditionate , un difuzor de medii  nou si o goarna, si mocheta noua.

As avea cateva intrebari daca doriti sa-mi raspundeti?

post-250500-0-86364900-1449933500_thumb.jpg

1.Cam ce putere au boxele?Cum calculez?de adunat stiu ca nu se aduna puterile. Boxele sunt pe 3 cai, au filtru in interior , difuzorul de bas este un atto de 220w pe 4 ohm, medii probest 200w pe 8 ohm si o goarna pe care nu scrie nimic.

post-250500-0-21969600-1449933509_thumb.jpgpost-250500-0-54698800-1449933516_thumb.jpg

2.Puterea unei boxe se ia general dupa difuzorul de bas?

3.Ce impedanta au? Am masurat una din boxe si imi arata 6 ohm. am calculat Z la cele doua difuzoare bas si medii si mi-a dat 2.6 cu formula 1/Z=1/4+1/8

4.Ce statie mi-ar trebuii pentru ele , de cati W si cati OHM?

5.Cu ce pot sa inlocuiesc difuzoarele arse?ce parametrii sa aiba?

6.Daca le conectez la genius risc sa ard finalele? daca le conectez pentru scurt timp si ascult la volum incet nu, pentru ca am facut deja asta. intreb pentru ascultat un timp indelungat si la volum mai mare.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 0
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Zile populare

Imagini postate

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum