Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Construire incinte / sfaturi

Vizitator nemmondod

Postări Recomandate

Vizitator nemmondod

Salutare tuturor :)

M-am gândit să fac niște incinte acustice pe 3 căi cu bass reflex.Sunt începător, bugetul meu este cam redus, în jur de 300 lei pentru difuzoare și filtre, deci nu (pot să) am prea multe pretenții când vine vorba de calitatea sunetului. Vreau doar să ascult muzică la un volum moderat , vreau două boxe care să ”umple” plăcut camera cu sunet, și  totodată prin acest proiect să învăț câte ceva despre realizarea boxelor. Nu vreau să fac petreceri, nu vreau să terorizez vecinii. Momentan am un sistem 5.1 Logitech z506.

Difuzoarele pe care le-am selectat pentru acest proiect și care intră în buget sunt:

Înalte: Monacor DTM 104-8 ( 45W - 100W max)
Medii: Dibeisi g5001/8 (40W)

Bass: Dibeisi b8023/8   (200W)

Știu că pentru mulți dintre voi difuzoarele selectate de mine sunt ”nashpa” dar bugetul este strâns, așa că mă mulțumesc și cu astea. Cred că se vor auzi mai bine față de cele actuale.

Incinta o fac din pal brut de grosimea 18 mm. Pentru fonoizolare m-am gândit la burete cofrat de 3,5cm dar prețul transportului și ambalajul costă de 2x mai mult decât buretele, așa că am găsit ceva material fonoizolant Monacor MDM-3.

Am găsit pe un alt forum, un utilizator care a făcut două incinte după un ghid de la firma SAL, în care sunt niște proiecte pentru diferite boxe, și a folosit tot acest difuzor (b8023) pe care doresc eu să-l cumpăr. Atașez schița incintei. Aș face și eu modelul acesta, sau mai este un model de incintă care îmi place ca design. ( http://diyaudioprojects.com/Speakers/Hi-Vi-3-Way-Tower/ ) dar acesta are 2 difuzoare pentru medii.