mishen 1978 Postat Decembrie 10, 2015 Partajează Postat Decembrie 10, 2015 Buna ziua tuturor ! proble la masaina este ca ma lasat in drum pur si simplu nu mai porneste, prima data a inceput sa vibreze le relanti dupa care la stop a murit motoru si nu a mai pornit ..am duso la service pe plaforma in urma diagnosticari mi -ua recomandat sa skimb cele 3 bobine de inductie,doar una este pocnita nu inteleg dc trebuie toate trei ?asa au zis ca de regula se schimba toate ??sau vor sa vande piese??azi am sa ma hotarasc sa le cumpar ,cer o parere celor care se ocupa si se pricep in domniu daca sa le iau pe toate sau doar cea pocnita.Multumesc anticipat!! Link spre comentariu
pavy Postat Decembrie 10, 2015 Partajează Postat Decembrie 10, 2015 Depinde de ce erori ai pe motor, poti sa o schimbi doar pe cea pocnita si daca nu porneste sau nu merge bine mai faci o diagnoza. Link spre comentariu
doru3160 Postat Decembrie 10, 2015 Partajează Postat Decembrie 10, 2015 Daca vrei sa scapi de belea,cumpara 3 bobine si o vreme nu mai ai grija.Celelalte chiar daca acum par bune,nu vor mai tine la fel cat cea noua,deci in scurta vreme o sa mai ramai cu ochii in soare de doua ori,si economia de acum o sa "compenseze" cu pierderea vremii prin service,si ramasul in mijlocul drumului cand iti va fi lumea mai draga...dar daca nu e momentul unei investitii,mai poti amana,mai ales ca in anotimpul rece sistemul de aprindere face toti banii(eu oricum am diesel,deci am cam uitat ce inseamna bobine,fise,bujii,insa am trecut prin asta). 1 Link spre comentariu
mishen 1978 Postat Decembrie 27, 2015 Autor Partajează Postat Decembrie 27, 2015 Da ma inloccuit cele trei bobine..dar din cartea de service reiese ca au mai fost inlocuite bobinele si bujiile toate in urma cu 1 an s-au parcurs cam 10.000km ?si a pocnit? oare sa aibe si alte probleme legat de aprindere Link spre comentariu
costi75 Postat Decembrie 27, 2015 Partajează Postat Decembrie 27, 2015 (editat) Eu am o lguna de 1,6,16V si am patit si eu asta. Bobinele sunt infipte adanc in chiuloasa si temperatura acesteia coace repede plasticul din care sunt confectionate, astfel inalta tensiune strapunge repede izolatorul si de aici beleaua. Cauta sa le inlocuiesti cu ceva de firma buna (cauta discutii pe forumurile de specialitate). Eu am inlocuit-o cu ceva de logan pentru acelasi motor ca al meu ,facute printr-o "tara fara apa calda" si a tinut fix 10luni. Ulterior am luat second la 50lei, niste nippon denso parca, si merg fara greseala de vreo 3ani, au corpul facut din ebonita (ale mele erau sagem- cele mai slabe din marcile cunoscute) Cuta ceva de calitate, poti sa schimbi fara grija doar pe cea defecta, dar sa ai una de rezerva, cat mai curand in portbagaj, vor pica si celelalte, in mod sigur. Acum am tradus, cred, ce ai vrut sa spui in ultiumul post. Ce marca sunt? Sa nu le arunci pe cele doua bune. Editat Decembrie 27, 2015 de costi75 Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum