Vizitator bassmafya17 Postat Decembrie 11, 2015 Partajează Postat Decembrie 11, 2015 va multumesc tuturor pt raspunsuri si pt ajutorul dat.Unii useri de pe acest forum sunt f bine pregatiti.Intr-adevar alternatorul gasit,este un alternator de Nova tip 1166.Iar mufa aceea are 2 pini dintre care unul sigur este pentru becul din bord deoarece la contact pus ,am tensiune negativa(becul in bord se aprinde) iar cu motor pornit,acelasi pin are tensiune pozitiva(becul se stinge.trebuie sa schimb papucul firului care este rotund,cu unul normal si sa il pun pe respectivul pin. Masina functioneaza,incarcarea este buna,dar vreau si acel bec sa fie ok,pt ca ,in cazul unei defectiuni sa pot vedea din timp si sa pot remedia problema. Va multumesc pentru ajutor. Link spre comentariu
Vizitator bassmafya17 Postat Ianuarie 4, 2016 Partajează Postat Ianuarie 4, 2016 Buna seara,am montat mai demult alternatorul buclucas,martorul functioneaza cand pun contactul,doar ca atunci cand e noapte si merg cu farurile aprinse si cu alti consumatori in functiune,acel martor baterie se aprinde slab...daca sting farurile,aproape ca nu se mai vede.... bateria se incarca bine nu sunt probleme. Cureaua este intinsa bine iar toate contactele si masele de la alternator pana la baterie sunt curatate si stranse bine. care ar putea fi cauza aprinderii acelui martor?Repet,el se aprinde slab de tot...in intuneric se vede. Link spre comentariu
GEO 53 BN Postat Ianuarie 4, 2016 Partajează Postat Ianuarie 4, 2016 (editat) Buna seara,am montat mai demult alternatorul buclucas,martorul functioneaza cand pun contactul,doar ca atunci cand e noapte si merg cu farurile aprinse si cu alti consumatori in functiune,acel martor baterie se aprinde slab...daca sting farurile,aproape ca nu se mai vede.... bateria se incarca bine nu sunt probleme. Cureaua este intinsa bine iar toate contactele si masele de la alternator pana la baterie sunt curatate si stranse bine. care ar putea fi cauza aprinderii acelui martor?Repet,el se aprinde slab de tot...in intuneric se vede. Daca e asa cum spui,e posibil ca in momentul in care sint conectati toti sau, aproape toti consumatorii, alternatorul sa nu mai poata fi capabil sa incarce bateria la valoarea de 14,4V(daca nu ma insel) din varii motive,becul semnalizind, ca incarcarea acumulatorului,nu se face cum trebuie. Cauzele pot fi multe. Vreo dioda intrerupta,in scurt,releul de incarcare defect,vreun scurt in bobinajul rotorului sau statorului,perii care sa nu faca contact ferm cu colectorul rotorului si cite si mai cite. E de munca nu gluma,dar numai in acest fel poate fi descoperit defectul. Tot e bine ca,in momentul in care contactul nu este pus, becul martor se stinge. Mai rau ar fi fost daca becul ar fi ramas aprins si dupa ce contactul ar fi fost luat. Editat Ianuarie 4, 2016 de GEO 53 BN Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum