Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Problemă cu TV cumpărat de la Metro


Vizitator Adistul

Postări Recomandate

Vizitator Adistul

Salutare.

Sunt destul de nou pe forum... si am nevoie de ceva ajutor.

Nu stiu unde se poate incadra problema mea... asa ca o abordez aici.

 

Asadar:

 

Acum 1 saptamana am cumparat 1 TV ( Sharp 100cm/Smart cu wi-fi)  de la Metro pentru parintii mei.

La proba... a durat vreo 15-20 de min. ca sa poata fi imperecheata Telecomanda cu TV-ul.

O data ajunsi acasa... am instalat posturile, wi-fi si am probat  "toate cele" ... tv merge perfect.

Locuiesc singur... nu cu ai mei... asa ca am primit tel de la tata dupa 2 zile... ca s-a blocat TV-ul: nu raspunde la nici o comanda din telecomanda... nici macar ON/OFF!

Am mers pana la ei... si am constatat ca nu mergeau comenzile nici din spatele TV... nu functionau butoanele.

A reactionat doar la scoaterea din priza pentru 2-3 min... asa ca a trebuit reinitializat... s.a.m.d.... s-a pierdut ordinea posturilor... etc.

 

Cei de la Metro au zis ca timpul de retur e de 48h. asa ca ma sfatuiesc sa merg cu el la service/garantie.

Problema mea e ca nu cred ca o resoftare rezolva problema ( eu cred ca e hardware ) si nu stiu cum pot sa explic la Service  ca 

am avut aceasta problema doar de 2 ori in 7 zile de functionare a tv.

 

Varianta dorita de mine este "arderea" totala sau partiala a TV-ului, iremediabila, astfel incat sa primesc banii inapoi sau alt produs.

 

Ma puteti ajuta cu idei?

 

Multumesc

Editat de Adistul
Link spre comentariu
  • Răspunsuri 6
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • zal

    1

  • Mircea

    1

  • doru3160

    1

  • area51

    1

Top autori în acest subiect

Nu cred ca e o idee fericita...s-ar putea sa ramai si cu tv-ul bulit si fara garantie.Du-te la ei cu jucaria,explica-le(cinstit) despre ce e vorba,il vor tine la ei in probe si cumva te vor rezolva.

Ai ales bine topicul,o paranteza e totdeauna binevenita intr-un subiect "arzator" :rade:

Link spre comentariu

Chiar mi-am adus aminte de Metro şi Selgros, două firme care nu au nevoie de bani, din moment ce restricţionează accesul poporenilor şi aşteaptă doar firmele să cumpere de la ei. Ai lor din conducere n-au trecut pe la facultatea de economie? De aia e gol pe acolo şi parcările sînt folosite de vecini nu de clienţi.

Link spre comentariu

In ultima perioada Selgros a devenit un loc destul de confortabil, nu te deranjeaza aglomeratia. Poti sa te reculegi nestingherit.

Starea de bine se incheie la casa, cand vezi ca ai de platit cu 100-120 lei mai mult decat la altii (cumparand aceleasi produse).

 

Este penibila privelistea parcarii si in plus se observa ca carucioarele cu care ies clientii, sunt in ton cu "aglomeratia" din parcare.

Link spre comentariu

Am mutat aici subiectul, pe viitor deschide topic nou la secțiunea potrivită, nu intra peste alte topicuri !

Citește întotdeauna Regulamentul când intri prima dată pe un forum nou, necunoașterea lui nu este o scuză....

Referitor la problema ta, te sfătuiesc să citești cu atenție termenii și condițiile de returnare ale produsului cumpărat și să mergi cu el la service-ul recomandat de magazin.

Dacă problema se repetă și nu se rezolvă prin schimbarea aparatului, te adresezi direct la OPC. Altă cale nu ai.....aveai din păcate doar 48 de ore să-l returnezi și să primești altul sau banii înapoi, asta e politica magazinelor la noi.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări