Vizitator CheaterGhost Postat Noiembrie 28, 2015 Partajează Postat Noiembrie 28, 2015 (editat) Salut. Am si eu o mica problema cu o masinuta de copil.Am cumparat 2 baterii de 6 V care au 12Ah. Acumulatorul este de 12v 1000mA,dar masurat cu multimetrul imi arata 18V. Masinuta are 2 motorase si poate fi actionata manual sau prin telecomanda. http://i65.tinypic.com/15374g3.jpg Am conectat bateriile in circuit cum erau cele vechi: http://tinypic.com/r/2nrzk1s/9 http://tinypic.com/r/34g59xe/9 Dupa o zi si ceva de utilizare cu bateriile noi ca sa-si faca ciclul de descarcare(nu non stop ) ), am pus masinuta la incarcat dimineata si cand am scos-o(dupa 10-12 ore) am observat ca bateriile nu s-au incarcat deloc.Cand le masor cu un multimetru pe o baterie am 1,4 V si pe una am 3,2 V. Si cred ca din greseala nu am facut montajul cum trebuie si le-am conectat pe direct . Am modificat montajul in felul urmator si cu acumulatorul in priza scot peste tot un voltaj intre 10-12 V ,chiar si cu intrerupatoarele deschise sau inchise.(pedala si on/off), http://tinypic.com/r/21cfeci/9 "(Chestia asta neagra are inauntru 4 *RT6120 +rezistente si condensatoare ).Intra 6 fire in ea 4 de la motorase (+D -D) si 2 de la (+U -U).Si cu montajul nou masor caderea de tensiune cred de pe bateria 2 , 3V si cand apas pedala tensiunea scade undeva la 1 V.Cand sting masina din on/off e 0 V. http://tinypic.com/r/33ksw9f/9 http://tinypic.com/r/ofwy2w/9 http://tinypic.com/r/mwqxhs/9 Releul magnetic unde vin cele 2 fire de la acumulator si de unde pleaca 3 fire unu de la (+U) si doua de la (+D si -D). http://tinypic.com/r/jfhtad/9 Cand scot acumulatorul obtin doar 4-5V la baterii. Chestia cea neagra cu Line-Load este un champion 99e series 18a 12vdc( nu se mai vede scrisul). Mentionez ca firele cu care m-am "jucat" cel mai mult in montaj sunt cele 3 rosii, cel de la +U ,cel de la +D si cel care imi vine de la intrerupatorul on/off. Am nevoie de cineva care mi-ar putea spune cum sa le conectez corect. Multumesc ! Editat Noiembrie 28, 2015 de CheaterGhost Link spre comentariu
GEO 53 BN Postat Noiembrie 29, 2015 Partajează Postat Noiembrie 29, 2015 (editat) Sa inteleg ca inainte, masinuta avea un acumulator de 12V-1000mA/h. Acum ai cumparat doua baterii(tot acumulatoare) de 6V-12A/h care inseriate dau o tensiune de 12V-12A/h,cit dadea acumulatorul original. Ce nu am prea inteles eu. Inainte ai avut un singur acumulator de 12V-1000mA/h sau tot doua baterii de 6V-1000mA/h inseriate? Incarcatorul acumulatorului scoate o tensiune de 14-15V si un curent de aproximativ 1/10 (100mA) din capacitatea acumulatorului. Acum avind doua baterii de 6V-12A/h ar trebui ca incarcatorul sa poata debita o tensiune de14-15V si un curent de cel putin 1,2A pentru a putea incarca acumulatorul(cele doua baterii inseriate). Incarcatorul original nu asigura curentul necesar incarcarii celor doua baterii de acumulatori,care au o capacitate de 12 ori mai mare. Cumpara sau confectioneaza-ti un incarcator, care sa asigure tensiunea si curentul date mai sus. De aceea tensiunea celor doua baterii de 6V inseriate si incarcate i-ti arata 18V. O singura baterie incarcata, o sa-ti arate o tensiune de aproximativ 7-8V(poate si mai mult). Si inca ceva; cele doua baterii de 6V inseriate, conecteaza-le asa cum a fost conectat si acumulatorul vechi. Nu face nici o modificare la cablajul masinutei,lasa-l asa cum a fost. Daca ai uitat cum au fost conectate firele, doar unul care stie poate sa le descurce. Editat Noiembrie 29, 2015 de GEO 53 BN Link spre comentariu
Vizitator CheaterGhost Postat Noiembrie 29, 2015 Partajează Postat Noiembrie 29, 2015 Inainte am avut tot doua baterii inseriate de 6v 12A/h(bateriile au aceleasi specificatii ca cele vechii).Incarcatorul scoate o tensiune de 18V , nu de 12v si 1000mA cum scrie pe el. Montajul cum e in linkul 2 si 3 masinuta a mers cat timp bateriile au fost incarcate si cred ca am conectat bateriile pe "direct" fara sa pun un fir unde trebuie si daia nu mi se incarca. Link spre comentariu
GEO 53 BN Postat Noiembrie 29, 2015 Partajează Postat Noiembrie 29, 2015 In primul post spui ''acumulatorul are 12V 1000mA''. E vorba de acumulator sau de incarcator? Daca e vorba de incarcator atunci este in regula. Acumulatorii se incarca la o tensiune mai mare decit cea trecuta pe ei. Referitor la firul de care vorbesti,pe care nu l-ai pus unde trebuie ,ce sa zic? Adu-ti aminte cum au fost conectate firele. Link spre comentariu
Vizitator mrca Postat Noiembrie 29, 2015 Partajează Postat Noiembrie 29, 2015 Salut, iti recomand o varianta temporara (o "improvizatie definitiva"): Multe masinute de acest gen vin cu incarcator specializat, cu mufa orientata (ca sa nu poti gresi) si se decupleaza acumulatorul (oricum _nu_ mergi cu ea cat se incarca), iar mufa dinspre acumulator se cupleaza cu incarcatorul. Astfel cu 3 mufe (2 tata, 1 mama sau invers) iti rezolvi problema, pana ajungi la a reface schema originala. Varianta a II-a, am inceput sa downloadez pozele tale, dar merge greu, si daca reusesc sa-mi dau seama de acolo, sau te mai rog sa pozezi cate ceva, poate le punem la loc... (dar aici depinzi de bastonasele si neuronu' meu, deci e mai sigura varianta I) Succes si Sanatate, mircea Link spre comentariu
Vizitator CheaterGhost Postat Noiembrie 30, 2015 Partajează Postat Noiembrie 30, 2015 Salut, iti recomand o varianta temporara (o "improvizatie definitiva"): Multe masinute de acest gen vin cu incarcator specializat, cu mufa orientata (ca sa nu poti gresi) si se decupleaza acumulatorul (oricum _nu_ mergi cu ea cat se incarca), iar mufa dinspre acumulator se cupleaza cu incarcatorul. Astfel cu 3 mufe (2 tata, 1 mama sau invers) iti rezolvi problema, pana ajungi la a reface schema originala. Varianta a II-a, am inceput sa downloadez pozele tale, dar merge greu, si daca reusesc sa-mi dau seama de acolo, sau te mai rog sa pozezi cate ceva, poate le punem la loc... (dar aici depinzi de bastonasele si neuronu' meu, deci e mai sigura varianta I) Succes si Sanatate, mircea Multumesc de raspuns . m-am gandit sa iau cele 2 fire care vin de la incarcator si sa le dezlipesc de pe modulul acela si sa le pun direct la acumulatori(lasandu-le inseriate). las acumulatorii 10-12 ore la incarcat .Este o solutie buna ? sau risc sa busesc acumulatorii? Link spre comentariu
GEO 53 BN Postat Noiembrie 30, 2015 Partajează Postat Noiembrie 30, 2015 N-ai cum sa busesti bateria de acumulatori. Curentul dat de incarcator este de 1A/h. O sa trebuie sa lasi bateria de acumulatori ceva mai mult de 12 ore pentru a avea certitudinea ca bateria de acumulatori este incarcata. Incarcatorul are cumva si ceva indicator de incarcare(ampermetru,voltmetru)? Link spre comentariu
Vizitator mrca Postat Noiembrie 30, 2015 Partajează Postat Noiembrie 30, 2015 Riscurile de a strica din prima bateria sunt mici. Daca modulul din masinuta regla incarcarea, cel mult risti sa le micsorezi viata, dar sunt baterii robuste. Si oricum, dimineata (dupa 12ore) opresti incarcarea. Daca vrei sa fi mai catolic... - Cu aparat de masura, verifica te rog curentul de incarcare, si la inceput, si la sfarsit, daca are incarcatorul regim de trickle - Fara, poti pune un bec de 24V (chiar 12) /15-25w in serie si acesta va limita curentul. Multa Sanatate, Succes! Link spre comentariu
Vizitator CheaterGhost Postat Decembrie 1, 2015 Partajează Postat Decembrie 1, 2015 Incarcatorul nu are indicator de incarcare.. Dupa 5 ore de stat la incarcat am zis sa masor cam cat s-au incarcat si imi arata aproape 12 V.Le-am testat pe masinuta fara cele doua componente si mergea.. .champion 99e series 18a 12vdc, care cred ca e o siguranta de protectie pentru atunci cand selectez viteza 1 sau 2 sa nu buseasca motorasele. Si modulul ala cu releul ala magnetic si rezistenta aia care masurata imi da undeva la 200 ohmi. Si ma gandesc sa introduc inapoi in circuit doar siguranta aia.Dupa mintea mea ,modulul ala participa doar la incarcare si la alimentarea excitatiei motoraselor de cc. Link spre comentariu
GEO 53 BN Postat Decembrie 1, 2015 Partajează Postat Decembrie 1, 2015 (editat) ................................................................................................................. - Fara, poti pune un bec de 24V (chiar 12) /15-25w in serie si acesta va limita curentul. ............................................................................ Nu cred ca trebuie limitat curentul de incarcare prin montarea unui bec, pentru ca insusi incarcatorul debiteaza un curent de 1A/h care reprezinta mai putin de 10% din curentul de incarcare. Prin inserierea unui bec se va mari timpul de incarcare al bateriei de acumulatori. Oricum producatorul a luat in calcul limitarea curetului de incarcare al incarcatorului la 1A/h pentru evitarea deteriorarii bateriei de acumulatori. Vorbesti de un modul compus dintr-un releu si o rezistenta. Ar putea fi un modul de protectie al trafului din incarcator. Inainte vreme (pe vremea lu' ceasca) erau de vinzare in ''comertul socialist'',incarcatoare de acumulatori pentru autoturisme, (cu un traf jenant de mic) care avea in componenta un releu termic. Releul termic avea rolul de a proteja traful incarcatorului,cuplind si decuplind incarcarea. La inceput,cind acumulatorul era descarcat, cuplarea si decuplarea erau foarte frecvente si se rareau, pe masura ce bateria se incarca,iar spre finalul incarcarii,cind curentul de incarcare scadea mult, releul raminea cuplat. Banuiesc,ca nici traful incarcatorului de la masinuta, nu este foarte mare. Editat Decembrie 1, 2015 de GEO 53 BN Link spre comentariu
UDAR Postat Decembrie 1, 2015 Partajează Postat Decembrie 1, 2015 Fără supărare , încărcătorul poate eventual furniza un curent de 1A , în niciun caz de 1A/h ( nici măcar 1Ah ! ) . Prima dată , la postul #7 , am zis că e o scăpare . dar se pare că nu e . Link spre comentariu
GEO 53 BN Postat Decembrie 1, 2015 Partajează Postat Decembrie 1, 2015 (editat) Fără supărare , încărcătorul poate eventual furniza un curent de 1A , în niciun caz de 1A/h ( nici măcar 1Ah ! ) . Prima dată , la postul #7 , am zis că e o scăpare . dar se pare că nu e . Da, am gresit. Nu am fost atent deloc. imi cer scuze. Asa-i cind nu esti atent la ce scrii. De ce m-as supara? Pentru ca mi-ai atras atentia ca am scris (din neatentie) o prostie? Editat Decembrie 1, 2015 de GEO 53 BN Link spre comentariu
Roxana Postat Iulie 11, 2021 Partajează Postat Iulie 11, 2021 Bună ziua, am o masinuta electrica de copii Jeep și nu mai pornește. Bateria este buna. Link spre comentariu
validae Postat Iulie 11, 2021 Partajează Postat Iulie 11, 2021 Butonul de pornire general sau al pedalei defecte.Am reparat chiar recent una din astea şi a avut butonul cel mare de pornire topit. Link spre comentariu
AdR!@N Postat Iulie 11, 2021 Partajează Postat Iulie 11, 2021 Salut, un alt defect frecvent apare la butonul de comutare înainte/înapoi. Trebuie verificata și siguranța de suprasarcina (resetabila) sau siguranța fuzibila, depinde de model. Înca un posibil defect este la mufa de încărcare, acolo este un contact ce întrerupe alimentarea circuitelor când pui mașina la încărcat. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum