flomar60 Postat Noiembrie 24, 2018 Partajează Postat Noiembrie 24, 2018 Florine, alimenteaza primarul trafului printr-un regulator electronic de turatie recuperat de la un aspirator defect....acest regulator are suficienta putere pentru traful tau, regulatoarele folosite pentru becuri -astea care se gasesc in mod curent la magazine-nu sunt bune....asa vei putea reduce tensiunea in secundar suficient astfel ca sa nu depasesti valoarea limita maxima pentru incarcarea acumulatorului....s-ar putea ,insa, ca traful sa se incalzeasca un pic....dar, dupa poze, pare un traf facut cu simt de raspundere deci nu trebuie sa-ti faci griji! Link spre comentariu
Florin berdila Postat Noiembrie 24, 2018 Autor Partajează Postat Noiembrie 24, 2018 Cu acel condesator electrolitic inseriat in primarul trafului pentru a scadea tensiunea in secundarul trafului spunea domnul Validae in alt topic si ma gandeam ca va merge Link spre comentariu
NICA Postat Noiembrie 25, 2018 Partajează Postat Noiembrie 25, 2018 Esti simpatic Florine. Nu incerca cu condensator electrolitic ca va exploda.Incearca cu alt transformator cam la aceeasi putere si pune-le primarele in serie.Astfel in secundar vei avea jumatate din tensiune. Alta solutie este sa pui primarul transformatorului in serie cu un bec de 220v.Aici vei tatona puterea becului pana cand in secundar vei obtine tensiunea dorita. Dar nici o metoda din astea nu este perfecta.Ideal este sa folosesti o schema de redresor cu tiristor sau tranzistori dar asta te va complica foarte mult si oricum nu o vei putea face. Daca ai vreun autotraf din ala vechi ,comunist,vei putea regla tensiunea foarte bine. Link spre comentariu
Florin berdila Postat Noiembrie 25, 2018 Autor Partajează Postat Noiembrie 25, 2018 Dar dacă pun un variator de tensiune de la un aspirator inseriat in primarul trafului este bună soluția ? Mai scoate amperi necesari ?are sarma in primar de 2mm si in secundar de 2,5 mm vorbesc in diametru Link spre comentariu
doru3160 Postat Noiembrie 25, 2018 Partajează Postat Noiembrie 25, 2018 (editat) Acum 15 ore, flomar60 a spus: Florine, alimenteaza primarul trafului printr-un regulator electronic de turatie recuperat de la un aspirator defect....acest regulator are suficienta putere pentru traful tau, regulatoarele folosite pentru becuri -astea care se gasesc in mod curent la magazine-nu sunt bune....asa vei putea reduce tensiunea in secundar suficient astfel ca sa nu depasesti valoarea limita maxima pentru incarcarea acumulatorului....s-ar putea ,insa, ca traful sa se incalzeasca un pic....dar, dupa poze, pare un traf facut cu simt de raspundere deci nu trebuie sa-ti faci griji! 1 oră în urmă, Florin berdila a spus: Dar dacă pun un variator de tensiune de la un aspirator inseriat in primarul trafului este bună soluția ? Mai scoate amperi necesari ?are sarma in primar de 2mm si in secundar de 2,5 mm vorbesc in diametru Mai clar de atat cat mai vrei? Editat Noiembrie 25, 2018 de doru3160 Link spre comentariu
Florin berdila Postat Noiembrie 25, 2018 Autor Partajează Postat Noiembrie 25, 2018 Am incercat cu un variator de la un aspirator dar nu da randament nu ajunge sa reduca tensiunea mai mica de 15 v pe secundar trebuie o alta solutie nu as vrea sal dezbobinez Link spre comentariu
flomar60 Postat Noiembrie 25, 2018 Partajează Postat Noiembrie 25, 2018 Dar spune-ne daca ai facut testul cu regulatorul de la aspirator in sarcina-adica redresorul conectat la acumulator-sau in gol.... ...adica ai masurat tensiunea la bornele acumulatorului in timpul incarcarii sau fara acumulator conectat? Link spre comentariu
Florin berdila Postat Noiembrie 25, 2018 Autor Partajează Postat Noiembrie 25, 2018 Nu mai incerc nimic maine o sal dezbobinez sa vad ce pot face Link spre comentariu
Nostalgic Postat Noiembrie 25, 2018 Partajează Postat Noiembrie 25, 2018 Nu debobinezi pina nu ne arati poze cu aspectul secundarului. Si apoi iti spunem ce sa faci.scoate carcasa si fa poze, din mai multe unghiuri. Link spre comentariu
Florin berdila Postat Noiembrie 25, 2018 Autor Partajează Postat Noiembrie 25, 2018 Vam spus deja are sarma de cupru la ambele infasurari de 2mm si de 2,5mm vorbesc in diametru Link spre comentariu
Nostalgic Postat Noiembrie 25, 2018 Partajează Postat Noiembrie 25, 2018 da , stiu asta , dar vream sa vad aspectul secundarului , sa-ti spun cum se poate fara sa debobinezi . eu am scos prize fara sa demontez traful.Ma rog , e treaba ta , faci cum vrei. Link spre comentariu
Florin berdila Postat Noiembrie 25, 2018 Autor Partajează Postat Noiembrie 25, 2018 Atunci va rog domnule Nostalgic spunețimi şi mie secretul Link spre comentariu
QQme Postat Noiembrie 25, 2018 Partajează Postat Noiembrie 25, 2018 Conductor de 2mm in primar? atunci e un monstru de trf, peste 1Kw.,,,,cel mai bine -poze si dimensiuni. Link spre comentariu
Florin berdila Postat Noiembrie 25, 2018 Autor Partajează Postat Noiembrie 25, 2018 Păi daca este de la tabloul de comanda de la un strung vechi din 1963 sn 400 rangheț Link spre comentariu
doru3160 Postat Noiembrie 25, 2018 Partajează Postat Noiembrie 25, 2018 Mai bine pune poze, pt ca din ce spui tu, ceva nu se potriveste... Link spre comentariu
Postări Recomandate