ain Postat Martie 28, 2010 Partajează Postat Martie 28, 2010 bolek, multumesc pentru informatii. Mai am o intrebare: am nevoie de doua infasurari identice in secundar pentru o redresare cu priza mediana. Ar fi indicat sa le bobinez cate una in fiecare carcasa? Multumesc. Link spre comentariu
bolek Postat Martie 28, 2010 Partajează Postat Martie 28, 2010 E mai ok asa, din punct de vedere al conexunilor cu fire, numai sa iasa chiar egale. Link spre comentariu
em2006 Postat Martie 28, 2010 Partajează Postat Martie 28, 2010 ... Ar fi indicat sa le bobinez cate una in fiecare carcasa? ...Nu. Toate bobinele, atat cele primare cat si cele secundare, se distribuie egal pe cele 2 coloane ale miezului. Se imparte la 2 numarul de spire al fiecarei infasurari Cele 2 carcase se bobineaza identic, in acelasi sens, bobinele se introduc identic pe miezuri. Dupa strangerea miezului, bobinele se inseriaza doua cate doua, fazandu-le corespunzator. Adica se leaga inceputurile impreuna si se izoleaza (raman flotante), culegand tensiunea pe sfarsituri, sau viceversa. Uita-te atent cum e facut si originalul. Toate trafurile de acest gen se fac asa. Link spre comentariu
em2006 Postat Martie 28, 2010 Partajează Postat Martie 28, 2010 ...am nevoie de doua infasurari identice in secundar pentru o redresare cu priza mediana. ....N-am momentan la indemana o schita cu un exemplu practic de acest gen, in schimb am gasit unul cu infasurari simple, pe miez cu 2 coloane. La toate pe care le-am facut pe astfel de mezuri am procedat similar, se obtine cel mai bun randament.[attachment=0]trafo_dswa1.png[/attachment] Link spre comentariu
zal Postat Martie 28, 2010 Partajează Postat Martie 28, 2010 Atenţie mare că trafo de Temp6 se încinge în gol la 220V, abia pe priza de 237V e ceva mai rece, ideal ar fi să se introducă în serie şi secţiunea de 17V nefolosită de pe una din carcase, aşa ar fi echivalent cu un primar de 254V conectat la 220V. A fost gîndit ptr funcţionare de maxim 2 ore. Datele trafo se găsesc peste tot şi mai scrie şi pe el, dar tensiunile sînt altele, de exemplu secundarele de 6,3V au în gol 7,2V (alimentat pe priza de 220V).Aşa că tot clasicul 50/S e bun. S = 16 cm2. Link spre comentariu
bolek Postat Martie 29, 2010 Partajează Postat Martie 29, 2010 Mda, era de asteptat...pe viitor am sa ma abtin de la sfaturi, mai ales atunci cand sunt destinate unor oameni care nu stiu precis nici ce e curentul alternativ. Eu ii dadeam o solutie practica, functionala, testata practic, simpla si cu costuri mici. Daca vreti sa imbunatateasca totul pana la perfectiune, de ce nu ii recomandam sa cumpere o sursa profesionala Lambda , de maxim 2mii de euro ? Link spre comentariu
zal Postat Martie 29, 2010 Partajează Postat Martie 29, 2010 Trafo de Rostov are acelaşi miez, aceeaşi putere, dar e bobinat mult mai serios. Se pot face comparaţii, probabil că şi rusnacii s-au mai sucit între timp. Nu e vorba de perfecţiune, cît de o funcţionare lejeră, dacă prin metoda băbească dă un pic în plus faţă de tabele nu strică, atunci cînd nu sîntem siguri de calitatea miezului. Link spre comentariu
ain Postat Martie 29, 2010 Partajează Postat Martie 29, 2010 Zal, boleck, em2006, va multumesc la toti pentru sugestii. Acum e clar ce am de facut. Voi incerca sa introduc in primar o infasurare suplimentara, fie una care initial era secundar - daca scapa de la desfasurare, fie una noua infasurata inainte de secundar. Iar alimentarea va fi priza cu tensiunea cea mai mare, la care se adauga aceasta infasurare.Multumesc in special pentru indicatia privitoare la functionarea fierbinte. Voi lua masuri ca sa nu fie alimentat continuu. Link spre comentariu
zal Postat Martie 29, 2010 Partajează Postat Martie 29, 2010 Cele 2 bucăţi pe care le am s-au comportat la fel şi la mine e tensiunea destul de constantă la priză, m-am gîndit că e bine de ştiut acest aspect.Din selectorul de tensiuni se înseriază primarele de pe cele 2 carcase ptr 220V (merge fierbinte în gol), şi doar cu o înfăşurare de 17V de pe una din carcase ptr 237V (cu care merge cald în gol), cealaltă nu e folosită, dacă poţi să o introduci în circuit şi pe aceasta e perfect. Schema trafo diferă cumva de cea publicată în ''Scheme de televizoare, magnetofoane şi pick-upuri'' vol 1. Link spre comentariu
ain Postat Martie 29, 2010 Partajează Postat Martie 29, 2010 Din selectorul de tensiuni se înseriază primarele de pe cele 2 carcase ptr 220V (merge fierbinte în gol), şi doar cu o înfăşurare de 17V de pe una din carcase ptr 237V (cu care merge cald în gol), cealaltă nu e folosită, dacă poţi să o introduci în circuit şi pe aceasta e perfect.Aha! Am sa testez si eu. Multumesc. Link spre comentariu
Vizitator kenn Postat Martie 31, 2010 Partajează Postat Martie 31, 2010 buna va rog frumos sa ami spuneti cei experti cum sa fac ? am un transformator de 12v si 42wati asi vrea sa stiu ce schema sau daca se poate sa al pun la un mp3 de masina ma refer la o schema daca stiti pentru a modifica curentu din AC an DC si da scoata amperi mari pentru sa pot pune la mp3 de masina Link spre comentariu
Vizitator adisor2 Postat Aprilie 1, 2010 Partajează Postat Aprilie 1, 2010 o intrebare http://megatech.bizoo.ro/vanzare/107857 ... uz-general poate fi folosit la incarcarea unui acumulator de 12/200a? sursa de alimentare eoliana Link spre comentariu
sickdude Postat Aprilie 3, 2010 Partajează Postat Aprilie 3, 2010 Am gasit prin casa un transformator de vreo 3 kg http://it.tinypic.com/view.php?pic=2dt8768&s=5 si as vrea sa-l pun pe 2*7294 bridge. Merge rebobinat sa scoate 2*25,cel putin 400VA? Daca da,imi poate spune cineva dimensiunile necesare(nr. spire, grosime etc, calculat cu pierderi de vreo 10%)? Link spre comentariu
MarioRobert Postat Aprilie 3, 2010 Partajează Postat Aprilie 3, 2010 spuneti-mi si mie ce inseamna VA, de exemplu io am un traf de 630VA ce inseamna asta? Link spre comentariu
mely17 Postat Aprilie 3, 2010 Partajează Postat Aprilie 3, 2010 Daca nu ma insel VA este Volt Amper! Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum