Adrian_BBS Postat Ianuarie 14, 2013 Partajează Postat Ianuarie 14, 2013 tyc, numerotand pini 1,2 si 3 de la stanga la dreapata avem: pinul 1 si 2 au 12 ohmi si au continuitate pinul 2 si 3 nu indica nimic si nici continuitate validae o sa alimentez maine pe primi 2 pini din stanga, dar dupa mine pe primi 2 pini e jumatate de primar, deci ar merge pe 110V.... http://imageshack.us/photo/my-images/341/p1030644d.jpg/ daca e sa ne luam dupa lipiturile pinilor sunt 4 la numar 1 si 2 au 12 ohmi si continuitate 2 si 3 au 4 ohmi si continuitate 3 si 4 nimic Link spre comentariu
zal Postat Ianuarie 14, 2013 Partajează Postat Ianuarie 14, 2013 Alimentează cu 220Vca între 1 - 3. Cu o siguranţă de 1A ptr protecţie, în caz că cei 4 Ohmi dintre 2 - 3 reprezintă o jumătate de primar cu ceva spire în scc. Link spre comentariu
validae Postat Ianuarie 14, 2013 Partajează Postat Ianuarie 14, 2013 Daca aparatul nu avea comutator 110V-220V nu are priza mediana si atunci intre doua borne din cele trei se afla inseriata siguranta termica din trafo. Asa se practica de firmele mari, chinezii de obicei inseriaza intern siguranta si scot doar doua borne. Oricum Zal are dreptate, pune o siguranta de 1-2A cand alimentezi, sa nu bubuie daca ar fi infasurare de 110V. Desi cu cealalta arsa, nici ca ar mai conta. Link spre comentariu
zal Postat Ianuarie 15, 2013 Partajează Postat Ianuarie 15, 2013 Nu e obligatoriu să aibă comutator 110V - 220V, sau 220V - 240V, mai ales că nu are fire ce ies direct din traf, se lipeau firele de alimentare doar la cosele corespunzătoare tensiunii alese. Unele scule aveau mai multe siguranţe ptr tensiuni în primar diferite, se monta cea corespunzătoare reţelei locale. Link spre comentariu
Adrian_BBS Postat Ianuarie 15, 2013 Partajează Postat Ianuarie 15, 2013 am alimentat intre 1 si 3 si tensiunile pe secundar sunt de 2*16.6V curent mic si 2* 32V curent mare....dar nu stiu daca astea sunt tensiunile normale.....ampliful are ca final un STK 4192II, care merge pana la +/-50V dar recomandat la +/-35Vcc.... Link spre comentariu
zal Postat Ianuarie 16, 2013 Partajează Postat Ianuarie 16, 2013 E perfect, 4192 se alimentează obişnuit cu +/-45V. Atenţie la sarcină, numai 8 Ohmi. Link spre comentariu
Vizitator pcmarius Postat Ianuarie 19, 2013 Partajează Postat Ianuarie 19, 2013 SAlutari colegi !Am gasit 2 trafuri noi, si ma intereseaza cum le-as putea adapta pt a-mi face un redresor auto? din ce vad scris sunt pe 380, se pot alimenta la 220v? Link spre comentariu
costyy86 Postat Ianuarie 19, 2013 Partajează Postat Ianuarie 19, 2013 Da le poti alimenta la 220v asa o sa scada si tensiunea in secundar... Link spre comentariu
Vizitator pcmarius Postat Ianuarie 19, 2013 Partajează Postat Ianuarie 19, 2013 MAi am unul mic, dar are miezul de ferita. Care ar fi mai bun? Link spre comentariu
costyy86 Postat Ianuarie 19, 2013 Partajează Postat Ianuarie 19, 2013 Mai bune cred ca sunt celelalte, vezi ca ai mesaj pivat. Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Ianuarie 19, 2013 Partajează Postat Ianuarie 19, 2013 Sant nefolosite ,noi au fost in 1979 ... pe atunci se faceau numai trafuri adevarate.In reteaua de alimentare tensiunea intre doua faze e 380V iar tensiunea intre o faza si nul e de 220V . Alimentat la 220V tensiunea e de sub 14Vca ,cam departe de 24.Pt incarcarea unei baterii de acumulatoare e nevoie de un curent cu valoarea a 10% din capacitatea bateriei ,adica daca (de ex) bateria e de 60Ah sant necesari 6A . Asa ca traful ala mic e insuficient .Masoara reazistentele intre fazele celui de 380 . Link spre comentariu
Vizitator pcmarius Postat Ianuarie 19, 2013 Partajează Postat Ianuarie 19, 2013 Mersi pt corectie "nefolosite" , sa inteleg ca pot alimenta oricare dintre faze la 220V? Si eu m-am gandit ca o sa fie sub 14V alimentat la 220, dar daca as desface cateva spire oare nu as putea obtine 14-16V ? De fapt am un "gunoi" de redresor luat din real dar nu face nimic decat galagie si se incinge ca jarul. Am cumparat de la epsicom placuta/cablajul pt incarcator automat http://www.epsicom.com/docdown/ep0027.pdf, dar degeaba deoarece traful este subdimensionat. Practic am tot ce imi trebuie pt un redresor doar sa vad ce fac cu traful. Alta intrebare, montajul de la epsicom are filtrare 2 cond de 4700uf si din ce am inteles nu este buna filtrarea pt bateriile auto. Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Ianuarie 19, 2013 Partajează Postat Ianuarie 19, 2013 Lasa filtrarea la locul ei ,asa lucreaza asta . De tensiune 'nefiltrata' are parte bateria pe masina .Nu poti sa desfaci ceva spire din primar deoarece acesta e bobinat primul ,peste vine infasurarea secundara . Sarma fiind destul de veche (in timp emailul se rigidizeaza),are sa cada emailul de pe ea cand o desfaci si daca-l refaci cu aceeasi sarma in maxim un minut ia foc. Masoara infasurarile ,poate il pacalim cumva .Ai nevoie de 18Vca ,tensiunea in gol e cu 10% mai mare ,deci minim 20Vca masurati in gol.Electronica de la Epsicom e un model reusit dar necesita reglajele facute corect ! Tranzistorul final monteaza-l pe un radiator bine dimensionat ,pt LGA 775 e prea mare dar de la 370 e ok. Ce tranzistor ai ,BD sau TIP? Link spre comentariu
Vizitator pcmarius Postat Ianuarie 19, 2013 Partajează Postat Ianuarie 19, 2013 Este ST tip2955 si se incinge foarte tare atat el cat si puntea redresoare. Radiatorul este mult mai mic fata de ce spui tu, Al meu este cat o cutie de chibrite .Nu prea am experienta cu transformatoarele in general iar acesta ma cam deruteaza cu atatea intrari si iesiri, eu sunt obisnuit cu 2 infasurari , 1 primar si secundar. Acesta trifazic ma depaseste, Care din cei 4 pini este nul si care este o faza pe care sa aplic 220v? :)Al meu de ce are 4 pini la iesire? e cumva 2x12 sau 2x24V ? Link spre comentariu
Vizitator pcmarius Postat Ianuarie 19, 2013 Partajează Postat Ianuarie 19, 2013 As vrea sa mi se spuna babeste, pe care din cei 4 pini aplic 220v ? Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum