Vizitator tyc Postat Mai 13, 2011 Partajează Postat Mai 13, 2011 Care e legatura dintre raportul de transformare si curent?Pe de alta parte ,filamentul unui bec,e destul de lung;pt a incapea in balonul de sticla e bobinanat,deci(si prin urmare) este o bobina . Link spre comentariu
Vizitator marianmihai1 Postat Mai 13, 2011 Partajează Postat Mai 13, 2011 va sal am construit un redresor respectiv:1 traf,1 punte redresoare de 20 A si un intrerupator .Am incarcat o data bateria si vad ca ,merge .Azi i-am facut o cutie si zic ,hai sa masor in gol sa vad cat da stupoare in AC imi arata pe aparat 26 V iar in DC 12,5 V .Am scris acest mesaj deoarece,doresc ca cineva care se pricepe sa ma lamureasca si pe mine cum sta treaba pentru ca eu imi bat capul si degeaba de vreo 2 ore Transformatorul este la 220 V cu 24 dar l-am debobinat pana la 14 v Link spre comentariu
cristian_draghiescu Postat Mai 13, 2011 Partajează Postat Mai 13, 2011 Eroarea de masura apare deoarece pentru masurarea unei tensiuni redresate ati folosit un aparat mai mult decat modest pus pe domeniul AC. Link spre comentariu
Spitfire Postat Mai 13, 2011 Partajează Postat Mai 13, 2011 Cum scrie Dl. Cristian_Draghiescu, daca ati fi folosit un aparat de masura true-RMS, acesta v-ar fi indicat ca aveti curent continuu pulsatoriu la iesire, cu valoarea de 12,5V. Link spre comentariu
Vizitator marianmihai1 Postat Mai 14, 2011 Partajează Postat Mai 14, 2011 Sa inteleg pana la urma ca acest redresor il pot folosii in continuare. Va multumesc .Dar parerea dumneavoastra care este?Nu este cam mica aceasta tensiune pentru a incarca acumulator auto? Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Mai 14, 2011 Partajează Postat Mai 14, 2011 Tensiunea de incarcare pt o un accu de 12V cu Pb-acid e de 14,5V cc,iar curentul e de 10% din capacitatea bateriei(ex: pt un accu de 12V/66Ah tensiunea e de 14,5V@6,6A).Rezulta ca ai nevoie de o tensiune alternativa de 14,5+If ; If e caderea de tensiune pe o dioda la curentul cerut( ~1,5V).La redesoarele fara limitare de curent,la inceputul incarcarii, bateria 'suge' un curent mare;din acest motiv transformatorul se dimensioneaza pt a furniza 2/3 din curentul de incarcare - practic limitarea se face din traf,pt a nu scurta viata accu.Practic,trafurile se fac cu prize pt obtinerea in cc a mai multor tensiunii : 13V(ai 12,5V - pastreaza-o),14V,15V selectabile prin borne diferite; montezi un ampermetru si,in functie de ce baterie ai la incarcat ii dai tensiunea necesara. Link spre comentariu
Vizitator smilex Postat Mai 14, 2011 Partajează Postat Mai 14, 2011 @marianmihai1 La 14Vca ai un varf de cca. 18Vcc. N-ar fi stricat 15Vca. Pe baterie, varful desigur ca nu apare, dar sa nu-ti faci iluzia ca dupa ce pornesti masina si turezi motorul mai respecti vreun regim de incarcare. Jar manca. Ai doar grija sa nu depasesti 14,4V. Sigur ca e mai bine sa o incarci cu un curent constant, dar daca e o chestie accidentala, nu merita. Link spre comentariu
Vizitator marianmihai1 Postat Mai 14, 2011 Partajează Postat Mai 14, 2011 Va multumesc tuturor deocamdata am incarcat bateria si functioneaza c-am in 12h a ajuns la fierbere Acum nu stiu cat e de bine dar bateria imi arata ca este full.Va rog ,sa imi dati , o schema cat mai simpla pentru a-mi arata cand este plina bateria si daca se poate sa imi opreasca incarcarea.Thanks Link spre comentariu
Dr.L Postat Mai 14, 2011 Partajează Postat Mai 14, 2011 Poate cauti si tu umpicSi poate te uiti si in ce topic postezi Link spre comentariu
Vizitator marianmihai1 Postat Mai 14, 2011 Partajează Postat Mai 14, 2011 Scuze acum am vazut ca m-am dus la alta discutie Link spre comentariu
Vizitator smilex Postat Mai 15, 2011 Partajează Postat Mai 15, 2011 Citeste asta: viewtopic.php?f=41&t=81803 Link spre comentariu
Vizitator smilex Postat Mai 16, 2011 Partajează Postat Mai 16, 2011 Sau anexeaza trafului si puntii una din variantele de mai jos. Link spre comentariu
player4 Postat Mai 18, 2011 Partajează Postat Mai 18, 2011 va rog sa ma lamuriti in legatura cu primarul unui traf technics din modelul su-v660 (secundar 2x42vca + 1x10vca) ce avea ca specificatii alimentare 220v de curand am dat jos pcb-urile care intermediau legaturile dintre pinii trafului si firele de alimentare, cu scopul de a lipi firele direct de pinii metalici dupa ce am dat jos acel pcb, am constatat ca am 3 pini utili: (vezi foto) http://imageshack.us/photo/my-images/855/urcat.jpg/ nr. 1 si 3 din conductor mai gros litat si nr. 2 dintr-un fir mai subtire intreg pinii 1 si 2 erau cei folositi pt alimentare, iar pinul 3 era "in aer" am masura cu multimetru rezistenta pe pini si am obtinut asa ceva: intre 1 si 2= 4 ohmi intre 1 si 3= de la 0.3 ohmi la inceput pana la 0.0 ohmi dupa ~ 4 sec. intre 2 si 3= 4 ohmi o fi vorba de 2 infasurarri pt 220v si 240v, iar pe cea de 240v o fi lasat-o in aer? daca fac testul cu alimentare la 220v pe pinii 2 si 3 sa tin hidrantul langa mine? Link spre comentariu
Magnus Postat Mai 18, 2011 Partajează Postat Mai 18, 2011 cred ca ai doua infasurari de 110 inseriate 1-2- 110V2-3-110V 1-3 220V si o varianta 1-2 -220V si 3 sa fie ecranul transformatorului care se leaga la impamantare Link spre comentariu
player4 Postat Mai 18, 2011 Partajează Postat Mai 18, 2011 cred ca ai doua infasurari de 110 inseriate 1-2- 110V2-3-110V 1-3 220V si o varianta 1-2 -220V si 3 sa fie ecranul transformatorului care se leaga la impamantare1-2 e sigur 220viar ecranul face legatura prin intermediul suruburilor de fixare a trafului Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum