Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

generator semnal DDF schema

Postări Recomandate

• Răspunsuri 7
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• MISTER BIG

3

• adydep

2

• FLORIN IORDACHE

1

• Fulgerik

1

Top autori în acest subiect

Am eu schema scanata...dar e destul de mare,are 4.50mb si nu o pot pune aici....aici merge sa atasam scheme pana la 500kb.

Daca chiar o vreti schema,atunci va rog sa-mi dati un mp ( mesaj privat) si sa-mi dati o adresa de e-mail a dvs .

Astept mp!

Link spre comentariu

Cam fara rost ce vrei sa faci . Nu prea inteleg ce vrei sa verifici si unde vei injecta semnalul. Nu cred ca sunt prea multe televizoare in care poti folosi acel semnal. Poate in cele cu tuburi dar si acolo este suficient o surubelnita bine plasata si gata semnalul de verificare.

In principiu o schema cu 555 este suficient de stabila si asigura ce vrei tu. 

Editat de Fulgerik
Link spre comentariu

modulul sincro din tv AN as putea sa l folosesc d le TONI ? , MULTUMESC PT RASPUNSURI, pt. FULGERIK  ,semnalul il injectez la intrare , cu surubelnita sau cu degetul nu e elocvent, una e cind vezi rastrul desfasurat  juma de ecran sau 3 sferturi si alta cind abia misca linia H, asta cind nu ai la dispozitie un osciloscop.

Link spre comentariu

Nu, deoarece in TV-urile romanesti alb/negru oscilatorul de cadre se afla pe modulul baleiaj vertical(fie echipat cu tranzistoare fie inclus in TDA1170).Pe modulul sincro nu se afla decat etajul separator al impulsului de cadre,din SVCC,si oscilatorul de linii.Folositi modulul de cadre din Cromatic sau Telecolor.Iar daca vreti sa vedeti rastrul desfasurat(dar nesincronizat)puteti aplica direct la bornele BDV, o tensiune alternativa, de 5-6V,obtinuta dintr-un mic transformator,conectat la retea.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont