Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

o intrebare.


Vizitator logy

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 26
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Subscriu la parerea foarte proasta despre depanero si totodata despre conditiile de acordare a garantiei la emag, am amici care au avut probleme la acest aspect, indiferent ce s-ar intampla, emag va gasi intotdeauna motive sa va respinga garantia, singura solutie ar putea fi ANPC daca puteti dovedi ca motivul defectului se inscrie in conditiile de acordare a garantiei, altfel veti plati orice problema. Eu daca ceva luat de acolo se defecteaza nici macar nu-mi pierd timpul incercand sa apelez la garantie, stiu ca n-are rost, daca pot sa repar eu e bine, daca nu.... asta e.

Link spre comentariu

Si eu am comandat de pe Emag un monitor pentru  calculator acuma mai bine de 2 ani si dupa numai cateva luni sa defectat dar nici vorba sa fi apelat la garantie.Mai intai l-am dus la un magazin de calculatoare aflat aproape de locuinta mea deoarece scria acolo ca se ocupa si cu reparatii atat de natura hardware cat si software dar au trecut cateva zile fara sa-mi dea niciun semn de viata asa ca am revenit la ei ca sa-i intreb cum sta treaba cu monitorul meu si mi-au spus ca nu se mai poate repara dar n-am renuntat si l-am dus la un service serios unde mi l-au reparat foarte repede.Deci trebuie avut grija si unde duci aparatul la reparat caci acolo unde am dus eu monitorul prima data asa zisii electronisti de acolo nici nu cred ca s-au obosit sa-l desfaca.S-a scris nu de putine ori pe acest forum ca la o multime de service-uri angajatii nu se mai obosesc decat sa inlocuiasca placile electronice fiindu-le lene sa verifice ce defecte au aparatele iar apoi sa le repare ca niste electronisti adevarati.Dar din cate am auzit sunt multi angajati la service-uri care se ocupa doar cu inlocuirea placilor electronice caci nu stiu sa faca mai mult desi cam toti sunt electronisti cu diploma  :da  :95 .

Link spre comentariu

Si eu am comandat de pe Emag un monitor pentru  calculator acuma mai bine de 2 ani si dupa numai cateva luni sa defectat dar nici vorba sa fi apelat la garantie.Mai intai l-am dus la un magazin de calculatoare aflat aproape de locuinta mea deoarece scria acolo ca se ocupa si cu reparatii atat de natura hardware cat si software dar au trecut cateva zile fara sa-mi dea niciun semn de viata asa ca am revenit la ei ca sa-i intreb cum sta treaba cu monitorul meu si mi-au spus ca nu se mai poate repara dar n-am renuntat si l-am dus la un service serios unde mi l-au reparat foarte repede.Deci trebuie avut grija si unde duci aparatul la reparat caci acolo unde am dus eu monitorul prima data asa zisii electronisti de acolo nici nu cred ca s-au obosit sa-l desfaca.S-a scris nu de putine ori pe acest forum ca la o multime de service-uri angajatii nu se mai obosesc decat sa inlocuiasca placile electronice fiindu-le lene sa verifice ce defecte au aparatele iar apoi sa le repare ca niste electronisti adevarati.Dar din cate am auzit sunt multi angajati la service-uri care se ocupa doar cu inlocuirea placilor electronice caci nu stiu sa faca mai mult desi cam toti sunt electronisti cu diploma  :da  :95 .

să te văd eu ce-ai să faci când o să ai în braţe o placă plină NUMAI cu smd-uri de cea mai mică mărime: o să stai să măsori şi să dezlipeşti şi apoi să lipeşti piesa/piesele de vină, sau ai să cumperi plăci gata echipate, pe care să le pui direct?mai ales dacă nu ai încă "dotare serioasă", gen cuptoare de reflow, alea-alea, care costă frumuşel?nu-ţi plăteşte nimeni o reparaţie mai scumpă decât un aparat nou. doar dacă e vorba de cine ştie ce "obiect de colecţie", dar cei care repară "obiecte de colecţie" nu acceptă reparaţii pentru chestii "banale".în altă ordine de idei, m-a pus cucu să iau de la emag o tabletă, s-a belit, am dat-o "la garanţie", şi a trebuit să dau 60 de lei ca să-mi spună ce ştiam şi eu că are (FĂRĂ s-o desfac). după aia, costul reparaţiei, în total, aka costul piesei plus manoperei plus constatarea, a fost de 100 de lei... dar tableta s-a belit iar, după numai 3 luni, dar de data asta, din alt motiv.acum nu mă mai interesează "garanţia" de nici o culoare, chit că mi-au "extins-o": ori o pun eu la punct, ori refolosesc piesele încă valide, şi cumpăr naibii o tabletă din china.măcar aşa ştiu o treabă.

Link spre comentariu

Am cumparat destul de mult de la Emag,am avut si doua probleme cu garantia,am scris mail,a doua zi am fost sunat,mi s-a comunicat data cand se ridica aparatul,venit curier,reparat ,adus inapoi.Cam asta a fost ciclul,fara nici o problema.Plus o data cand am cumparat prin ei si mi s-a facturat de catre partener in plus,am platit,mail,au sunat aia si si-au cerut scuze,banii in plus virati in cont.Acum nu ca-s niste sfinti sau cei mai corecti dar eu n-am ce sa le reprosez.

Link spre comentariu

@MifTy Dupa cele scrise in deschiderea postarii dvs. ca raspuns la postarea mea imi da-ti de inteles ca ma credeti electronist cu pregatire dar din pacate nu sunt asa ceva ca atunci poate aveam dotarea si priceperea necesara pentru a repara aparate electronice si numai apelam la niciun service.Dar credeti ca angajatii de la servic-uri care prefera sa inlocuiasca placile electronice defecte in loc sa le repare procedeaza asa doar cu cele pline de smd-uri minuscule?Ma indoiesc.Dupa cum am scris in postarea anterioara cei la care am dus prima data acel monitor defect nici nu s-au obosit sa-l desfaca si mi-au spus ca are un defect care de fapt nici nu exista.Si apropo de treaba cu smd-urile minuscule sunt convins ca exista scule si pentru ele.Stiu ca asta implica multa migala dar sa inlocuiesc placi ma pricep si eu numai ca nu ma angajeaza nimeni intr-o asemenea functie caci n-am pregatirea necesara.

Link spre comentariu

La noi in Arad exista si "depanatori" care stiu doar sa inlocuiasca sigurantele fuzibile din produse, iar in caz ca produsul nu merge nici dupa inlocuirea sigurantei, atunci spun la client ca nu se poate repara. Am aflat de asta cand am fost intr-un magazin de piese electronice, iar acolo un client a cerut verificarea sigurantelor fuzibile pe care le-a cumparat. Dupa ce a plecat clientul respectiv, eu fiind mirat de ce am vazut / auzit, vanzatorul celalalt mi-a explicat de ce clientul respectiv cerea verificarea sigurantelor. N-are nici macar un multimetru in dotare, dar este "depanator"...

Link spre comentariu

asta şi voiam să spun: e mai rapid şi manopera scade serios dacă ai plăci de schimb.placa defectă se trimite de obicei la "firma-mamă" (dacă există şi e serioasă), şi acolo fie e reparată, şi vândută "refurbished", fie se dezmembrează şi componentele ajung la retopit, alea-alea...e un simplu calcul de rentabilitate.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări