Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

o intrebare.


Vizitator logy

Postări Recomandate

Buna ziua si va rog sa ma scuzati daca am postat in aria nepotrivita. Am cumparat o camera de supraveghere, care nu a functionat mai mult de 3 ore si s-a ars. Cei de la garantie nu vor sa o repare pe motiv cum ca are 2 piese arse si asta se datoreaza doar faptului ca am conectat-o la 220 direct, ca daca foloseam alimentatorul lor se ardea doar o piesa, nu doua. Bineinteles ca am folosit doar alimentatorul lor, care l-am cumparat separat, tot de la ei la recomandarea lor, de 12V 2A deoarece camera nu avea si alimentator inclus. Intrebarea mea este: Au dreptate si pentru chestia asta nu o sa imi mai acorde garantia sau vor sa nu imi repare camera?

Atasez si emailul primit:

 

Asa cum v-am transmis si telefonic camera a fost arsa prin supraalimentare sau soc de tensiune.

Sunt componente arse/carbonizate atat pe placa CCD cat si pe placa cu ledurile IR.
Consultati pozele de mai jos pentru convingere.
Defectul cauzator nu face obiectul garantiei.

post-251451-0-09336500-1447686827_thumb.jpg

post-251451-0-49480400-1447686827_thumb.jpg

Editat de logy
Link spre comentariu
  • Răspunsuri 26
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Vizitator logy

Nu am poza nici cu camera si nici cu alimentatorul, ambele sunt la garantie. Alimentatorul ei mi l-au recomandat, cel de 12V 2A ca este mai bun ca cel de 1A. Camera este AEvision, comandata de pe e-mag, dar vanduta de net trading.

Link spre comentariu

[...] Cei de la garantie nu vor sa o repare pe motiv cum ca are 2 piese arse si asta se datoreaza doar faptului ca am conectat-o la 220 direct, ca daca foloseam alimentatorul lor se ardea doar o piesa, nu doua. Bineinteles ca am folosit doar alimentatorul lor, care l-am cumparat separat, tot de la ei la recomandarea lor, de 12V 2A [...]

 

Pai si daca alimentatorul s-a defectat si din acest motiv ar fi ajuns 220 V la camera? Ar trebui ei sa verifice amanuntit si alimentatorul. Am mai vazut alimentatoare chinezesti in care erau bucati destul de mari de fludor care se miscau prin carcasa si au facut scurt, deci eu as verifica si alimentatorul inainte sa dau vina pe client.

 

Posibil si ca firma respectiva asa vrea sa scape de responsabilitate, cam la majoritatea service-urilor se spune in ziua de azi ca utilizatorul nu a folosit aparatul cum trebuie si de aceea s-a defectat. Insa mai sunt si clienti care intr-adevar nu au nici un pic de cunostinte din domeniu si aia mai fac asa ceva ca leaga direct 220 V la ceva unde ar trebui doar 12 V si dupa aceea merg la service sa faca reclamatie (si aici pe forum a fost un topic initiat de cineva care a legat direct 220 V la un aparat de tuns de 12 V). Asta zic doar ca sa intelegem ca nu intotdeauna au service-urile intentia sa fraiereasca oamenii, ci cateodata si ei raman fara cuvinte cand vad ce fac unii oameni cu produsele.

Link spre comentariu

1.reclamatie la cine ai facut?Desi vanduta de altii,scrie un mail la Emag,vorbesc din experienta,s-a rezolvat prolema rapid desi si eu am cumparat ceva prin ei.Au un renume destul de ok si nu risca sa si-l manjeasca pentru toate rahaturile.

2.Daca nu se rezolva ,ANPC.sa-i vad cum demonstreaza ca a fost supratensiune alora:))))).Si cum dupa treaba cu Colectiv cam toti angajatii la stat sufla si-n iaurt nu cred ca vanzatorilor le convine sa se trezeasca pe cap cu unii pusi pe fapte mari .mai ales pentru o camera de cel mult 100-200 lei.

Link spre comentariu

nu faci nimic cu ''tampitii ''aia ..eu de ex am cumparat de cel .ro un  tel ..l am primit fara acumulator ..le am lasat msj ..dupa 4 zile nici un raspuns ..i am sunat ..da ok va trimit dupa alte 3 zile nimic ..i am sunat inapoi si m au luat tare cica am si pretentii ..am tacut si mi am cumparat un acumulator din alt magazin ..si raman dator lor toata viata 

Link spre comentariu

Atunci daca e permis sa va spun ceva  >> un tv a fost trimis in service cu  mufa selector  care se misca  , dupa cateva zile clientul a primit verdictul :  negatie  si contravaloarea reparatiei  780 lei  fiindca placa de baza e distrusa bineinteles daca proprietarul e de acord  !!

 

S-a rezolvat cu  10 cm de fludor  !! :rade:

 

 

-->>numai ca , clientul a trebuit sa plateasca 50 de lei , constatarea defectului  << >>  nu , tv  a fost  in perioada de garantie  !! :reytre

Editat de dan-a2
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări