Vizitator George Dumitru Postat Noiembrie 11, 2015 Partajează Postat Noiembrie 11, 2015 Salut, Este primul meu topic aici. Sunt student electronist si sunt abia la inceputul carierei de inginer electronist. As dori daca se poate mai multe detalii(poate chiar o "lectie" completa) despre SEMICONDUCTORI. Incepand de la Jonctiunea p-n. Cum se formeaza campul de baraj,stratul de bariera si consecintele acestuia. Si cate aspecte legate de DIODA. Cand se foloseste polarizarea directa,cand se foloseste polarizarea inversa. Multumesc. Link spre comentariu
UDAR Postat Noiembrie 11, 2015 Partajează Postat Noiembrie 11, 2015 (editat) Păi e de așteptat să înveți toate astea la școală.... Mai ai puțină răbdare . Sau dacă nu , pune mâna și citește și vino pe forum cu întrebări concrete . Căci dacă se putea așa o ”lecție” care să le cuprindă pe toate , nu mai aveai nevoie de facultate . Și pe forum nici nu se dă examen de admitere ... ( din păcate , ar zice unii ) . PS . Nu o lua ca o descurajare la a pune întrebări . Dimpotrivă. Dar , cum am spus mai sus , la concret și , preferabil, cu tentă practică . E totuși un Forum de elctroniști amatori nu de profesori universitari. Editat Noiembrie 11, 2015 de UDAR Link spre comentariu
UDAR Postat Noiembrie 11, 2015 Partajează Postat Noiembrie 11, 2015 Frumos. Îndemnul meu la citit era generic. Un astfel de video este o ”lectură” foarte utilă... Link spre comentariu
daniel_88 Postat Noiembrie 11, 2015 Partajează Postat Noiembrie 11, 2015 Asta ca sa isi faca o idee de baza. Link spre comentariu