ucamaxx Postat Noiembrie 6, 2015 Partajează Postat Noiembrie 6, 2015 Buna ziuaVa rog frumos daca poate cineva sa-mi spuna cat consuma un motor electric trifazat la mersul in gol....18kw/1500 de exemplu Link spre comentariu
flomar60 Postat Noiembrie 6, 2015 Partajează Postat Noiembrie 6, 2015 La mersul in gol - adica cu axul liber!- un motor trifazat consuma intre 1/7 si 1/5 din curentul la sarcina nominala....in cazul prezentat -18KW- curentul nominal este de 31-32A nu mai retin exact...deci , la functionarea in gol ,trage 6-7A.... Ce am spus mai sus este valabil la motoarele noi care nu au fost rebobinate.... Link spre comentariu
daniel_88 Postat Noiembrie 6, 2015 Partajează Postat Noiembrie 6, 2015 Pai si un rebobinat de ce sa traga mai mult daca a fost rebobinat dupa datele originale? Link spre comentariu
flomar60 Postat Noiembrie 6, 2015 Partajează Postat Noiembrie 6, 2015 Afirmatia de mai sus este legata de sutele de motoare de diferite puteri pe care le-am instalat/inlocuit de-a lungul timpului...deja la a doua rebobinare , curentul de mers in gol ajungea la 30% din nominal....ca acest lucru era din vina bobinatorului sau in procesul de uscare a bobinajului erau afectate si calitatile magnetice ale tolelor statorului , nu pot sa stiu... Link spre comentariu
daniel_88 Postat Noiembrie 6, 2015 Partajează Postat Noiembrie 6, 2015 Probabil, dar asta se intampla numai in cazul cand la rebobinarea motorului nu s-a folosit sectiunea originala a sarmei, daca lacul nu e uscat 100%, sau daca motorul lucreaza intr-un mediu cu umiditate ridicata. Link spre comentariu
ucamaxx Postat Noiembrie 6, 2015 Autor Partajează Postat Noiembrie 6, 2015 Va multumesc frumos pentru raspunsuri. O zi buna. Link spre comentariu
zal Postat Noiembrie 6, 2015 Partajează Postat Noiembrie 6, 2015 (editat) De obicei bobinatorul Dorel lucrează manual şi nu automat sau semiautomat ca în fabrică şi îi intră mai puţine spire sau pune ce are pe mosor. Editat Noiembrie 6, 2015 de zal Link spre comentariu
daniel_88 Postat Noiembrie 6, 2015 Partajează Postat Noiembrie 6, 2015 Majoritatea bobinatorilor lucreaza manual, este foarte greu sa bobinezi un stator de asincron in regim mecanizat. Un motiv ar fi ca la bobinarea industriala se bobineaza cu miezul statoric scos din carcasa propriuzisa...Mai procedez si eu asa unde situatia o impune, in general la carcasele de tip oala, si de preferat din aluminiu. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum