cristinel_bm Postat Octombrie 24, 2015 Partajează Postat Octombrie 24, 2015 Noi nu putem face asa ceva: http://www.aquapulser.com/performance_ignition/ignition_systems/ignition_modules/high_performance_ignition_module_sparkamp.html ? ce am mai gasit: "The RPG 4700 is a Pulsed Direct Current Ignition module that discharges a pulse of high amplititude DC current directly across the spark plug every time the ignition coil discharges a conventional low energy, high voltage spark across the spark plug or gap. The peak currents can reach 100's of amps depending on the energy stored by the module compared to the maximum 200 milliamps of a conventional spark produced by even the highest end ignition modules. The DC pulse enlarges the ignition kernel almost a 100 times larger than the conventional weak spark from a standard ignition coil and releases a large amount of photonic energy in the process." Cu multumiri! Link spre comentariu
validae Postat Octombrie 25, 2015 Partajează Postat Octombrie 25, 2015 Chiar dacă se poate face așa ceva și în regim de amator, nu vei putea să obții un dispozitiv la fel de mic și eficient, pur și simplu nu ai condițiile și materialele necesare. Dar specificaţiile ,,minunăţiei,, mi se par cam exagerate, dacă te iei după ei parcă nici nu mai ai nevoie de benzină, că merge direct cu plasma creată de bujii Link spre comentariu
QQme Postat Octombrie 26, 2015 Partajează Postat Octombrie 26, 2015 (editat) Nu descuraja Cristinel ,s-a mai facut,acum 30 ani pt. o Skoda 120 este de fapt o combinatie intre o aprindere capacitiva(ce initiaza scanteia)si continua cu apr. inductiva ce o lungeste. se foloseste o bobina de autocamion 8 cil. rezulta 40-45 Kv durata 3-4 ms consum 12A la 6000 ture/min.. dist. electr. bujie 1,5-2 mm(la limita conturnarii la capac distribuitor) rezultat:aprinde orice: benzina saracita, metanol, GPL.. efectul:bujiile se uzeaza in 1000Km a fost utila cand erau cartele la benzina. Editat Octombrie 26, 2015 de QQme Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Octombrie 26, 2015 Partajează Postat Octombrie 26, 2015 Da, aparuse prin revista Radio , cea sovietica o astfel de schema , am adaptat`o la comopnente romanesti si efectul era spectaculos , daca o aprindere cu tiristor , clasica dadea o sinteie ca un fir subtirel asta dadea efectiv o coloana de grosimea electrodului central. Un test ce`l faceam era sa vedem cum gaureste hirtia de ziar o aprindere. Cea cu titistor dadea niste gaurele in hirtie, asta efectiv dadea o gaura de diametrul electrodului si daca plimbai hirtia pur si simplu o taia. Mergea fantastic insa minca bujii pe piine, la Oltcit la termina pe alea Bosch ce le`am avut atunci cu tot electrodul lor de Iridiu in 2-3000Km. La asta era tensiunea de incarcare a condensatorului pe la 310Vdc tocmai sa nu strapung distribuitorul sau bobina. Nu am observat avantaje mari fara de cea electronica clasica, la rece pornea parca mai repede , la consum chiar nu am observat ceva modificari majore. Din cauza bujiilor am ramas la una normala. Grig Link spre comentariu
cristinel_bm Postat Octombrie 26, 2015 Autor Partajează Postat Octombrie 26, 2015 nu ma intereseaza ca se consuma bujiile, sunt constient de asta, problema este ca eu ma pricep la o parte minora din electronica, si nume lampile, si din alea doar la cateva de audiofrecventa. Daca as avea o schema, as pute-o reproduce, si de fapt, de asta am scris aici, pentru a obtine de la cineva o schema si cum sa o construiesc. Eu am pe masina pusa o aprindere electronica de tip megajolt, cu bobine cu wasted spark, care sunt comandate de un modul edis4 sau ceva de genul. Acest edis 4 este comandat la randul lui de un senzor care citeste o roata dintata cu 36-1 dinti (ceva pe reluctanta magnetica) si in plus mai este un modul unde eu am setat avansul aprinderii in functie de turatie. Totusi scanteia este mica, si la socuri trase, frig afara si ceva de genul, se afuma bujiile si apoi nu mai dau curent. Ma intereseaza intradevar sa fac scanteia cat de puternica se poate, si v-as fi recunoscator daca ati putea pune, chiar si de mana, o schema de principiu. Link spre comentariu
QQme Postat Octombrie 27, 2015 Partajează Postat Octombrie 27, 2015 Nu ai spus ce auto ai, pentru inceput poti face o apr. capacitiva mai voinica ,un conv.cc-cc 12-450V si 100W ce incarca un cond. de 2-2,5 micro. de min. 600V(3-4 in paralel pt.a suporta curentul mare de impuls) ,descarcarea pe bobina cu un tiristor de16-25A si 600V cu impuls pe poarta simplu sau treapta temporizata daca se doreste o sch.de durata mai mare. pt.conv. te poti inspira de la blitz foto portabil dar cu putere marita,neaparat control pe tens. de incarcare din care reglezi energia sch.( 300-450V) Link spre comentariu
doru3160 Postat Octombrie 27, 2015 Partajează Postat Octombrie 27, 2015 nu ma intereseaza ca se consuma bujiile, sunt constient de asta, Ma intereseaza intradevar sa fac scanteia cat de puternica se poate, La ce iti foloseste o asemenea descarcare?Fara sa schimbi bobina cu una care sa accepte noul regim,ma tem ca nu vei obtine mare lucru.E ca si cum pt a obtine putere audio mai mare,folosesti un amplificator mai puternic pe aceleasi difuzoare.Te vei bucura de zgomot mai mult pt o scurta perioada de timp....si atat,pe urma vei avea liniste si eventual putin fum.Va uitati la toate trasnaile pe net si daca unul posteaza ca a obtinut o scanteie cat o omida,toti se minuneaza si le place,insa nu se intreaba pt cat timp a obtinut asemenea performanta sau in ce conditii.Ca fapt divers,intr-un fel arata scanteia in atmosfera libera si altfel intr-o butelie cu 4...5 bar presurizata.E posibil ca ce iti va place in atmosfera libera sa nu-ti mai placa in conditii de presiune.Imi pare rau ca in vremea cand faceam astfel de teste nu existau camere foto digitale,si nici nu mi-a dat prin cap sa fac poze pe film...va trebui sa ma crezi pe cuvant,sau sa incerci. Link spre comentariu
QQme Postat Octombrie 27, 2015 Partajează Postat Octombrie 27, 2015 Corect ref. la bobina, eu am folosit de autcamion 8 cil.,,ref. la sch. in aer -cat mai lunga(25-30mm) si mai groasa,si sunetul mai infundat..la 12at.pt.1mm .dist.la electrozii bujiei trebue min. 15Kv asta isemnand 12-15mm in aer,asta la rece,la cald se mai reduce tens. necesara. Link spre comentariu
doru3160 Postat Octombrie 27, 2015 Partajează Postat Octombrie 27, 2015 -cat mai lunga(25-30mm) si mai groasa Cu alte cuvinte si la aprinderi marimea conteaza Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum