kata_tel Postat Octombrie 23, 2015 Partajează Postat Octombrie 23, 2015 Imi da cineva un sfat , vreau sa cumpar un amplificator catv bun. La tara este o firma de televiziune si vreau sa pun afara , acolo e montat spliterul sub streasina, sa montez un amplicifator catv. Sunt 3 televizoare si semnalul e slab. Ms Link spre comentariu
FLORIN IORDACHE Postat Octombrie 23, 2015 Partajează Postat Octombrie 23, 2015 Noi am luat un amplificator spliter catv cu 4 iesiri.... V-am adaugat o imagine cu el. Link spre comentariu
dan cod Postat Octombrie 23, 2015 Partajează Postat Octombrie 23, 2015 Asa ceva am si eu si e ok. Link spre comentariu
kata_tel Postat Octombrie 23, 2015 Autor Partajează Postat Octombrie 23, 2015 Asta e pana in 50 lei'nu? Ms Asta e pana in 50 lei'nu? La ger nu pateste nimik aparatul? Ms Link spre comentariu
dan cod Postat Octombrie 24, 2015 Partajează Postat Octombrie 24, 2015 Eu il folosesc inauntru,nu stiu cum s-ar comporta afara. Link spre comentariu