Vizitator Postat Decembrie 2, 2015 Partajează Postat Decembrie 2, 2015 (editat) nu, la alea se descurca ei care or vrea. deci misterul incepe sa se elucideze imi lipseste informatia cu tensiunea pe Output si daca face pwm pe (-) sau pe plus (+). in schema zice ca se sectioneaza firul negru/alb, deci ramane sa vad ce e acolo [+]/[-]. logic ar fi ca sa fie [+] in rest ar fi cam 30-50% dutty, 400Hz... ramane chestia cu alimentarea modulului pwm al masinii..care ar merge probabil pana la 5A..nu? sa zicem 10A daca as sti ca majoritatea au vizibile firele directe ale motorului dupa modulul pwm, nu m-as mai complica cu modulul masinii. dar ce-am vazut prin poze, e cam inauntru sa aiba racire... aici pare sa fie max. 5V Editat Decembrie 2, 2015 de Vizitator Link spre comentariu
ghitab Postat Decembrie 2, 2015 Partajează Postat Decembrie 2, 2015 Mai toate configuratiile au conectat + de la motor la unul din terminalel 30 sau 75, iar - de la motor este comandat de un tranzistor (mosfet dar am vazut si bipolari). Tranzistorul este pus pe un radiator si pe acesta sufla aer antrenat de aeroterma. Asta ar fi modulul de forta sa-i zicem asa. La unele este un banal tranzistor si cateva rezistente la unele se mai monitorizeaza si curentul , ceva ao+ shunt dar principiul este acelasi, pwm la intrarea "modulului" de forta si eventual un pin de feedback. Ca semnal de comanda sincer nu am pus osciloscop sa vad, dar o sa ma uit si iti spun mai exact. La cele mai avansate care folosesc LIN, in modulul de forta mai este si un microcontroller care gestioneaza partea de forta , verifica daca motorul este ok, turatia acestuia etc. Legat de consum in mod normal motorul consuma pana pe la 20-30 A la turatia maxima, dar de ex la sharan in regim de incalzire stationara consuma undeva la 8-9 A. O sa mai masor si iti spun. Link spre comentariu
Vizitator Postat Decembrie 2, 2015 Partajează Postat Decembrie 2, 2015 ma ajuti foarte mult. multumesc. Link spre comentariu
Vizitator Basarab Postat Noiembrie 27, 2016 Partajează Postat Noiembrie 27, 2016 Salutare,va rog sa ma ajutati si pe mine cu montarea unui releu IPCU care sa imi porneasca climatronicul in momentul in care porneste webasto,nu stiu la ce pin trebuie legat in climatronic,audi A4 B6,climatronic,am incercat cu un prieten dar de prea multe incercari am stricat webasto. Link spre comentariu
Vizitator Postat Noiembrie 27, 2016 Partajează Postat Noiembrie 27, 2016 cred ca direct pe bornele la motor ventilator trebuie. cel mai bine o sa-ti spuna ghitab, daca o sa vada intrebarea. Link spre comentariu
Vizitator Basarab Postat Noiembrie 29, 2016 Partajează Postat Noiembrie 29, 2016 cred ca direct pe bornele la motor ventilator trebuie. cel mai bine o sa-ti spuna ghitab, daca o sa vada intrebarea.Multumesc. Link spre comentariu
ghitab Postat Noiembrie 30, 2016 Partajează Postat Noiembrie 30, 2016 Basarab, climatronicul nu o sa-l poti porni fara comenzi pe can. La modelul acesta de audi, webasto original tot asa functioneaza trimite pe can la climatronic comanda de pornire. Singura varianta ar fi sa comanzi tu regulatorul de viteza. In climatronic in mufa D pinul 5( fir negru/maro) si pinul 6(galben) sunt semnalele spre regulator. Pe unul din ele , din imi aduc eu aminte, ai un pwm la 400Hz si celalat e folosit de feedback. Daca ai acces la un oscilosop verifica care e firul de semnal si te legi pe firul respectiv. Ce model de webasto ai pus? Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum