Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Masina de spalat INDESIT WS 105 TX


Vizitator jan58

Postări Recomandate

Buna ziua domnilor,

 

Va solicit citeva sfaturi pentru a repara o masina de spalat de tipul indicat in titlu.

Trebuie sa inlocuiesc rulmentii de la cuva (de inox) si semeringul.

Ce rulmenti sunt si ce simering sa cumpar.

Am inteles ca se gasesc si laset, dati-mi un cod ceva, sau o adresa de unde sa iau.

Daca tot am umblat, am gasit si cureaua uzata si vreau s-o inlocuiesc, codul ei este EL 1181 H7, firma DAYCO ( pe ea mai scrie si 309 care nu stiu ce este)-se gaseste ,unde?

Pentru ca nu sunt specialist in depanari masini de spalat, ci lucrez in automatizari, cum desfac cuva, prin partea superioara a masini, pentru ca fata este sudata le carcasa.

Am vazut ceva tutorial, dar se desfacea fata masinii si se desfacea grautatea de echilibrare de pe cuva, in cazul meu nu vad alta posibilitate.

Sa nu ma trimiteti la depanator ca atunci cand mi-au inlocuit periile la motor l-au prins in trei suruburi si strimb( meseriasi nu ?)

Rog un specialist sa-mi dea ceva indicatii tehnice.

Multumesc !

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 16
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • gilica1

    2

  • albine

    1

  • ruscanusorin

    1

  • ovy83

    1

Top autori în acest subiect

Vizitator jan58

Buna ziua domnilor,

 

Va solicit citeva sfaturi pentru a repara o masina de spalat de tipul indicat in titlu.

Trebuie sa inlocuiesc rulmentii de la cuva (de inox) si semeringul.

Ce rulmenti sunt si ce simering sa cumpar.

Am inteles ca se gasesc si laset, dati-mi un cod ceva, sau o adresa de unde sa iau.

Daca tot am umblat, am gasit si cureaua uzata si vreau s-o inlocuiesc, codul ei este EL 1181 H7, firma DAYCO ( pe ea mai scrie si 309 care nu stiu ce este)-se gaseste ,unde?

Pentru ca nu sunt specialist in depanari masini de spalat, ci lucrez in automatizari, cum desfac cuva, prin partea superioara a masini, pentru ca fata este sudata le carcasa.

Am vazut ceva tutorial, dar se desfacea fata masinii si se desfacea grautatea de echilibrare de pe cuva, in cazul meu nu vad alta posibilitate.

Sa nu ma trimiteti la depanator ca atunci cand mi-au inlocuit periile la motor l-au prins in trei suruburi si strimb( meseriasi nu ?)

Rog un specialist sa-mi dea ceva indicatii tehnice.

Multumesc !

 

Am reusit sa scot cuva cu greutatea frontal nedemontata, pri partea superioara a masinii.

Beleaua este ca suruburile de prindere a greutatii sunt date cu Loctite si am distrus cheia tors.

Cu ce sa dau sa se desfaca mai usor.La fel de tare e strans si surubul de la fulie.

 

Ceva sfaturi....please....!

 

Link spre comentariu
Vizitator surubel

Exista un spray degripant dar nu w40( o aiureala) si se poate desface fara probleme, apoi rulmentii daca ai scoti, au scris pe ei dimensiuneasi asa cum ai desfaci, asa ai pui la loc. E banal de simplu. Yrebuir doar sa demonyezi

Link spre comentariu
Vizitator jan58

Exista un spray degripant dar nu w40( o aiureala) si se poate desface fara probleme, apoi rulmentii daca ai scoti, au scris pe ei dimensiuneasi asa cum ai desfaci, asa ai pui la loc. E banal de simplu. Yrebuir doar sa demonyezi

 Da, am reusit sa desfac fulia, greutatea si suruburile de prindere cruce pe cuva.Rulmentii sunt pe ax si in cruce.Este o bucsa in crucea de prindere,sau sunt direct in crucea de aluminiu? 

Nu stiu cum sa depresez axul, sa tin de cruce si sa bat in ax,nu prea e spatiu intre cruce si cuva sa bag ceva sa pot bate in ax

Practic ar trebui sa iasa crucea afara caci nu pot scoate tamburul cu axul prin partea frontala deoarece cuva este sertizata(nu este din doua bucati)

Apoi nu stiu cum voi presa la loc axul ca nu pot sprijini tamburul pe ceva ca se deformeaza.

Aveti o asemenea experienta?

Ajutati-ma !

Link spre comentariu
Vizitator jan58

Demontare reusita.

Surpriza, nu sunt doi rulmenti, ci un rulment SKF D=60,d=30, l=37.

Nu se vede codul, poate cineva sa-mi zica codul, apelez la oamenii care au experienta in depanari .

Multumesc!

eu spun nu cu rautate  sa apelezi la un specialist in domeniu cred ca esi mai ieftin.

Va cred, dar cand e facut de tine, multumirea este mai mare .

Apoi, este o provovare .

Editat de jan58
Link spre comentariu
Vizitator jan58

Rulmentul este unul dublu , iar seria lui este BA2B 633667

Va multumesc!

L-am achizitionat .

Va rog de unde pot gasi simeringul 35 52/65  7/10,5 ?

Dati-mi ceva indicatii de montaj!

Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...
  • 2 ani mai târziu...
Vizitator Alexandru84

jan58 - cum ai scos crucea cu rulmentii atasati ?? La mine este pur si simplu intepenita, al batut in ax si nu se clinteste. Apoi, cum ai scos rulmentii din cruce ??

Link spre comentariu
Vizitator Alexandru84
On 10/23/2015 at 9:53 AM, jan58 said:

 Da, am reusit sa desfac fulia, greutatea si suruburile de prindere cruce pe cuva.Rulmentii sunt pe ax si in cruce.Este o bucsa in crucea de prindere,sau sunt direct in crucea de aluminiu? 

Nu stiu cum sa depresez axul, sa tin de cruce si sa bat in ax,nu prea e spatiu intre cruce si cuva sa bag ceva sa pot bate in ax

Practic ar trebui sa iasa crucea afara caci nu pot scoate tamburul cu axul prin partea frontala deoarece cuva este sertizata(nu este din doua bucati)

Apoi nu stiu cum voi presa la loc axul ca nu pot sprijini tamburul pe ceva ca se deformeaza.

Aveti o asemenea experienta?

Ajutati-ma !

Cum ai reusit sa depresezi axul ??

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări