Vizitator jan58 Postat Octombrie 21, 2015 Partajează Postat Octombrie 21, 2015 Buna ziua domnilor, Va solicit citeva sfaturi pentru a repara o masina de spalat de tipul indicat in titlu. Trebuie sa inlocuiesc rulmentii de la cuva (de inox) si semeringul. Ce rulmenti sunt si ce simering sa cumpar. Am inteles ca se gasesc si laset, dati-mi un cod ceva, sau o adresa de unde sa iau. Daca tot am umblat, am gasit si cureaua uzata si vreau s-o inlocuiesc, codul ei este EL 1181 H7, firma DAYCO ( pe ea mai scrie si 309 care nu stiu ce este)-se gaseste ,unde? Pentru ca nu sunt specialist in depanari masini de spalat, ci lucrez in automatizari, cum desfac cuva, prin partea superioara a masini, pentru ca fata este sudata le carcasa. Am vazut ceva tutorial, dar se desfacea fata masinii si se desfacea grautatea de echilibrare de pe cuva, in cazul meu nu vad alta posibilitate. Sa nu ma trimiteti la depanator ca atunci cand mi-au inlocuit periile la motor l-au prins in trei suruburi si strimb( meseriasi nu ?) Rog un specialist sa-mi dea ceva indicatii tehnice. Multumesc ! Link spre comentariu
Vizitator jan58 Postat Octombrie 22, 2015 Partajează Postat Octombrie 22, 2015 Buna ziua domnilor, Va solicit citeva sfaturi pentru a repara o masina de spalat de tipul indicat in titlu. Trebuie sa inlocuiesc rulmentii de la cuva (de inox) si semeringul. Ce rulmenti sunt si ce simering sa cumpar. Am inteles ca se gasesc si laset, dati-mi un cod ceva, sau o adresa de unde sa iau. Daca tot am umblat, am gasit si cureaua uzata si vreau s-o inlocuiesc, codul ei este EL 1181 H7, firma DAYCO ( pe ea mai scrie si 309 care nu stiu ce este)-se gaseste ,unde? Pentru ca nu sunt specialist in depanari masini de spalat, ci lucrez in automatizari, cum desfac cuva, prin partea superioara a masini, pentru ca fata este sudata le carcasa. Am vazut ceva tutorial, dar se desfacea fata masinii si se desfacea grautatea de echilibrare de pe cuva, in cazul meu nu vad alta posibilitate. Sa nu ma trimiteti la depanator ca atunci cand mi-au inlocuit periile la motor l-au prins in trei suruburi si strimb( meseriasi nu ?) Rog un specialist sa-mi dea ceva indicatii tehnice. Multumesc ! Am reusit sa scot cuva cu greutatea frontal nedemontata, pri partea superioara a masinii. Beleaua este ca suruburile de prindere a greutatii sunt date cu Loctite si am distrus cheia tors. Cu ce sa dau sa se desfaca mai usor.La fel de tare e strans si surubul de la fulie. Ceva sfaturi....please....! Link spre comentariu
ovy83 Postat Octombrie 22, 2015 Partajează Postat Octombrie 22, 2015 pistol cu aer comprimat si....chei bune. Link spre comentariu
Vizitator jan58 Postat Octombrie 22, 2015 Partajează Postat Octombrie 22, 2015 pistol cu aer comprimat si....chei bune. Era UNIOR. Inca o intrebare : Surubul de la fulie are filet normal, sau pe stanga? Link spre comentariu
ruscanusorin Postat Octombrie 22, 2015 Partajează Postat Octombrie 22, 2015 Are filet normal . In tooate suruburile de prindere bateti cu un dorn inainte de a incerca sa le desfaceti. Link spre comentariu
Vizitator surubel Postat Octombrie 22, 2015 Partajează Postat Octombrie 22, 2015 Exista un spray degripant dar nu w40( o aiureala) si se poate desface fara probleme, apoi rulmentii daca ai scoti, au scris pe ei dimensiuneasi asa cum ai desfaci, asa ai pui la loc. E banal de simplu. Yrebuir doar sa demonyezi Link spre comentariu
Vizitator jan58 Postat Octombrie 23, 2015 Partajează Postat Octombrie 23, 2015 Exista un spray degripant dar nu w40( o aiureala) si se poate desface fara probleme, apoi rulmentii daca ai scoti, au scris pe ei dimensiuneasi asa cum ai desfaci, asa ai pui la loc. E banal de simplu. Yrebuir doar sa demonyezi Da, am reusit sa desfac fulia, greutatea si suruburile de prindere cruce pe cuva.Rulmentii sunt pe ax si in cruce.Este o bucsa in crucea de prindere,sau sunt direct in crucea de aluminiu? Nu stiu cum sa depresez axul, sa tin de cruce si sa bat in ax,nu prea e spatiu intre cruce si cuva sa bag ceva sa pot bate in ax Practic ar trebui sa iasa crucea afara caci nu pot scoate tamburul cu axul prin partea frontala deoarece cuva este sertizata(nu este din doua bucati) Apoi nu stiu cum voi presa la loc axul ca nu pot sprijini tamburul pe ceva ca se deformeaza. Aveti o asemenea experienta? Ajutati-ma ! Link spre comentariu
gilica1 Postat Octombrie 23, 2015 Partajează Postat Octombrie 23, 2015 Buna ziua, Urmareste acest topic https://www.youtube.com/watch?v=sPT1fpEXFp8. Pe youtube vei mai gasi si altele similare care sa-ti dea idee de ceea ce ai de facut. Bafta. Link spre comentariu
albine Postat Octombrie 23, 2015 Partajează Postat Octombrie 23, 2015 (editat) eu spun nu cu rautate sa apelezi la un specialist in domeniu cred ca esi mai ieftin. Editat Octombrie 23, 2015 de albine Link spre comentariu
Vizitator jan58 Postat Octombrie 27, 2015 Partajează Postat Octombrie 27, 2015 (editat) Demontare reusita. Surpriza, nu sunt doi rulmenti, ci un rulment SKF D=60,d=30, l=37. Nu se vede codul, poate cineva sa-mi zica codul, apelez la oamenii care au experienta in depanari . Multumesc! eu spun nu cu rautate sa apelezi la un specialist in domeniu cred ca esi mai ieftin. Va cred, dar cand e facut de tine, multumirea este mai mare . Apoi, este o provovare . Editat Octombrie 27, 2015 de jan58 Link spre comentariu
gilica1 Postat Octombrie 27, 2015 Partajează Postat Octombrie 27, 2015 Rulmentul este unul dublu , iar seria lui este BA2B 633667 Link spre comentariu
Vizitator jan58 Postat Octombrie 28, 2015 Partajează Postat Octombrie 28, 2015 Rulmentul este unul dublu , iar seria lui este BA2B 633667 Va multumesc! L-am achizitionat . Va rog de unde pot gasi simeringul 35 52/65 7/10,5 ? Dati-mi ceva indicatii de montaj! Link spre comentariu
Vizitator jan58 Postat Noiembrie 6, 2015 Partajează Postat Noiembrie 6, 2015 Multumesc tuturor pentru postari ! Am rezolvat totul, masina functioneaza ca noua. Link spre comentariu
Vizitator Alexandru84 Postat Septembrie 9, 2018 Partajează Postat Septembrie 9, 2018 jan58 - cum ai scos crucea cu rulmentii atasati ?? La mine este pur si simplu intepenita, al batut in ax si nu se clinteste. Apoi, cum ai scos rulmentii din cruce ?? Link spre comentariu
Vizitator Alexandru84 Postat Septembrie 9, 2018 Partajează Postat Septembrie 9, 2018 On 10/23/2015 at 9:53 AM, jan58 said: Da, am reusit sa desfac fulia, greutatea si suruburile de prindere cruce pe cuva.Rulmentii sunt pe ax si in cruce.Este o bucsa in crucea de prindere,sau sunt direct in crucea de aluminiu? Nu stiu cum sa depresez axul, sa tin de cruce si sa bat in ax,nu prea e spatiu intre cruce si cuva sa bag ceva sa pot bate in ax Practic ar trebui sa iasa crucea afara caci nu pot scoate tamburul cu axul prin partea frontala deoarece cuva este sertizata(nu este din doua bucati) Apoi nu stiu cum voi presa la loc axul ca nu pot sprijini tamburul pe ceva ca se deformeaza. Aveti o asemenea experienta? Ajutati-ma ! Cum ai reusit sa depresezi axul ?? Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum