alin 105 Postat Octombrie 21, 2015 Partajează Postat Octombrie 21, 2015 Salutare, Rulmentii de la motorul masinii de spalat au uzura si trebuie sa ii schimb.Ce nu stiu este cum sa dau jos fara sa distrug piesa din plastic din capatul axului ( are legatura cu controlul turatiei).Pare sa fie un nit acolo, dispus axial. Link spre comentariu
ovy83 Postat Octombrie 21, 2015 Partajează Postat Octombrie 21, 2015 cu presa de rulmenti se scoate. in schimb la fulia care angreneaza cureaua este alta poveste. trebuie incalzit cu lampa cu gaz in asa fel incat sa nu topiti si altceva. tot prin incalzire se pune inapoi pe ax. Link spre comentariu
alin 105 Postat Octombrie 21, 2015 Autor Partajează Postat Octombrie 21, 2015 Fulia este mult mai mica decat gaura rulmentului, deci nu trebuie scoasa.Cat despre piesa de plastic sigur se scoate prin depresare?Acel nit din capat se vede ca asigura piesa....deci ca sa se extraga piesa, acel nit trebuie scos ( separat sau simultan cu piesa). Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Octombrie 21, 2015 Partajează Postat Octombrie 21, 2015 Nu`i de aluminiu nitul?In ultima instanta il tai si faci altceva acolo. Grig Link spre comentariu
alin 105 Postat Octombrie 21, 2015 Autor Partajează Postat Octombrie 21, 2015 Revin cu noutati.Nitu nu e din otel, nu e aluminiu.L-am polizat cat am putut de adanc, nu pare sa elibereze piesa de plastic.Nu stiu cum sa scot traductoru` ala , cu presa de rulmenti nu prea pot ca n-am in ce sa ii proptesc varful, din moment ce axul e "ascuns"de acel nit care, culmea e solidar cu piesa din plastic.Spun asta pt ca la rotire usoara (5-10 grd, din elasticitatea plasticului), nitul se roteste si el. PS.Fulia a trebuit intradevar sa fie scoasa, am scos-o tot cu extractorul de rulmenti. Link spre comentariu
ovy83 Postat Octombrie 21, 2015 Partajează Postat Octombrie 21, 2015 asa cum am precizat cu acea fulie,nu am intanit pana acum ca ea sa fie mai mica decat interiorul rulmentului. o fi ,nu zic nu.la cate sunt in ziua de azi..... la masina mea a trebuit incazit cu lampa deoarece in interior cat si pe ax prezenta niste striatii,probabil sa nu patineze. traductorul ala este bagat tot prin presare,trebuie sa iasa.daca a-ti pilit acel nit,teoretic varful extractorului ar trebui sa impinga ce a mai ramas din nit,acesta la randul lui se impinge in ax. Link spre comentariu
alin 105 Postat Octombrie 21, 2015 Autor Partajează Postat Octombrie 21, 2015 OK, ma duc sa-l chinui mai departe. Link spre comentariu
alin 105 Postat Octombrie 21, 2015 Autor Partajează Postat Octombrie 21, 2015 Am taiat capul nitului dupa care traductorul a iesit usor.Am taiat restul de nit langa ax , am gaurit pe strung axul (practic exista deja o gaura mai mica in care era presat acel nit)si am facut filet de M4.Dupa schimbatul rulmentilor am montat traductorul pe care l-am asigurat cu o tija filetata M4 infiletata fortat in ax+piulita si saiba M4.Ca masura de extrasiguranta, am batut capul tijei dupa infiletarea piulitei. Link spre comentariu
area51 Postat Octombrie 21, 2015 Partajează Postat Octombrie 21, 2015 Ar merge si o poza, doua!!! Link spre comentariu
alin 105 Postat Octombrie 21, 2015 Autor Partajează Postat Octombrie 21, 2015 Totusi nu era nu stiu ce lucrare interesanta, mai degraba utila ( pt mine !)Acuma nu prea mai pot sa fac poze, la ora asta motorul e asamblat si ma asteapta sa-l pun inapoi in masina de spalat....Pe parcursul lucrarii n-am facut poze.... Link spre comentariu
area51 Postat Octombrie 21, 2015 Partajează Postat Octombrie 21, 2015 Orice lucrare, bine facuta, cu simt de meserias, este interesanta orica de mica ar fi. Link spre comentariu
philiprobz Postat Octombrie 22, 2015 Partajează Postat Octombrie 22, 2015 Maine, poimaine ne lasa si pe noi masinile de spalat si orice informatie este utila. Mai ales ca fabricantii astia "moderni" gasesc cele mai ciudate solutii de imbinare a pieselor. In opinia mea motivul nu este altul decat limitarea utilizatorului obisnuit de a-si repara in regim propriu aparatul in cauza si de a facilita vanzarea produselor noi. Link spre comentariu
alin 105 Postat Octombrie 22, 2015 Autor Partajează Postat Octombrie 22, 2015 ...fabricantii astia "moderni" gasesc cele mai ciudate solutii de imbinare a pieselor. In opinia mea motivul nu este altul decat limitarea utilizatorului obisnuit de a-si repara in regim propriu aparatul in cauza si de a facilita vanzarea produselor noi. Chiar asa si este: cele doua semicarcase ale motorului si pachetul de tole din mijloc erau asamblate cu 4 bolturi....Acuma mare scofala nu e sa le tai cu o bormasina si sa le inlocuiesti ulterior cu 4 suruburi M6 x60, dar oricum e o piedica in plus in calea schimbului de rulmenti.... Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum