alexim_mihai Postat Octombrie 14, 2015 Partajează Postat Octombrie 14, 2015 Buna seara. Am nevoie sa realizez un traf toroidal cu o mediana, cu o tensiune 2x 25 v si un amperaj 3 A pe mediana.Problema este ca sunt incepator, si as vrea cateva sfaturi:ferita - ce dimensiuni, compozitieizolatiecalcul conductor necesar bobinare primar si secundar , alegerea grosimei sarmei primar/secundar posibilitatea de a scoate inca o tensiune de 2x 12 v in acelasi secundar ( asta nu e chiar important acum, intai vreau sa resusesc tensiunea de 2x25 v ) Link spre comentariu
daniel_88 Postat Octombrie 14, 2015 Partajează Postat Octombrie 14, 2015 Ar trebui sa specifici si frecventa la care va lucra toroidalul din moment ce specifici ca e vorba despre ferita...tensiuni de lucru, tu specifici doar tensiunea din secundar. Link spre comentariu
mihaighe Postat Octombrie 14, 2015 Partajează Postat Octombrie 14, 2015 Daca e traf alimentat de la retea atunci nu se face pe ferita.Trebuie mai multe date. Link spre comentariu
Raresh Alexa Postat Octombrie 14, 2015 Partajează Postat Octombrie 14, 2015 Buna seara. Am nevoie sa realizez un traf toroidal cu o mediana, cu o tensiune 2x 25 v si un amperaj 3 A pe mediana.Problema este ca sunt incepator, si as vrea cateva sfaturi:ferita - ce dimensiuni, compozitieizolatiecalcul conductor necesar bobinare primar si secundar , alegerea grosimei sarmei primar/secundar posibilitatea de a scoate inca o tensiune de 2x 12 v in acelasi secundar ( asta nu e chiar important acum, intai vreau sa resusesc tensiunea de 2x25 v ) Buna seara ! Poate va ajuta cu ceva acest video : Constructia unui transformator toroidal homemade Link spre comentariu
daniel_88 Postat Octombrie 14, 2015 Partajează Postat Octombrie 14, 2015 Pai de aceea l-am si intrebat de frecventa, eram sigur ca se refera la un traf de retea, iar ferita e inutila in cazul asta. Link spre comentariu