clony Postat Octombrie 14, 2015 Partajează Postat Octombrie 14, 2015 Am acest amplificator cu traful defect. Mai concret primarul intrerupt si nu stiu ce tensiune ar trebui sa scoata. Presupun 25-30v , neavand alt traf as vrea sa comand altul si sa stiu exact ce sa comand. Condensatoare de filtraj is pe 45v. Din ce am citit pe net ar fi o problema destul de intalnita la aceste modele, a reusit cineva sa repare traful, se poate rebobina primarul? Traful este cel din link-ul atasat http://www.technische-fundgrube.de/NETZ-TRAFO/Netztrafo-Technics-SU-Z11-SLT5M137-W-147700-688849.html Sau daca are cineva pe forum si e dispus sa ma ajute sa psote aici sau sa dea PM Link spre comentariu
modoran Postat Octombrie 14, 2015 Partajează Postat Octombrie 14, 2015 Nu-i cumva arsa siguranta termica din traf ? Daca da se poate repara cu atentie fara a rebobina nimic. Link spre comentariu
clony Postat Octombrie 14, 2015 Autor Partajează Postat Octombrie 14, 2015 Unde ar trebui sa fie siguranta termica. Din cates stiu eu ar trebui sa fie ca o "umflatura" pe bobinaj dar nu are nimic, e neted. Link spre comentariu
adydep Postat Octombrie 14, 2015 Partajează Postat Octombrie 14, 2015 Daca nu are siguranta termica, s-a ars primarul. Singura solutie- atelierul de bobinaj,ca trebuie sa traiasca si bobinatorul- Link spre comentariu
larbaloo Postat Octombrie 14, 2015 Partajează Postat Octombrie 14, 2015 (editat) Cateodata pe schemele electronice de service acea siguranta termica apare simbolizata pe bobina primar a trafului ca o mica sinusoida. http://elektrotanya.com/technics_su-z11_sch_1.pdf/download.html Daca va uitati pe schema , traseul de la intrerupator duce exact in aceasta siguranta termica. Deci sunt mari sanse ca transformatorul sa nu fie ars -- masurati primarul si daca nu este ars puteti sarii de aceasta siguranta termica alimentand direct din siguranta F1 in pinul 4 de la selectorul de voltaj. Totusi siguranta asta nu este pusa degeaba acolo, intrebarea este de ce s-a incalzit asa de tare traful de asarit siguranta asta? (daca se rezolva , pune selectorul de voltaj pe 240v nu pe 220v , primarul va functiona un pic mai rece) Apropo intreb si eu ati verificat cele 2 sigurante F1 si F2 ? Editat Octombrie 14, 2015 de larbaloo Link spre comentariu
clony Postat Octombrie 15, 2015 Autor Partajează Postat Octombrie 15, 2015 Sigurantele F1 si F2 is bune. Traful sigur are primarul intrerupt. Nu da nimic pe aparat la masuratoare. Trebuie sa polizez totlele ca is sudate, imbinate sa nu se desprinda si dupa sa incerc sa-l desfac. Este cineva din Suceava care ar putea sa-l rebobineze ca eu nu prea am timp si nici nu am mai facut operatiuni din astea? Link spre comentariu
naetv Postat Octombrie 15, 2015 Partajează Postat Octombrie 15, 2015 99% siguranta termica arsa , il strici degeaba Link spre comentariu
clony Postat Octombrie 15, 2015 Autor Partajează Postat Octombrie 15, 2015 Ok siguranta, dar unde drq e siguranta asta? ca am rupt toata folia aia care e infasurata in jurul spirelor si nu am gasito... Link spre comentariu
sesebe Postat Octombrie 15, 2015 Partajează Postat Octombrie 15, 2015 Pune niste poze detaliate cu traful din mai multe pozitii sa vedem si noi. Link spre comentariu
naetv Postat Octombrie 15, 2015 Partajează Postat Octombrie 15, 2015 Ok siguranta, dar unde drq e siguranta asta? ca am rupt toata folia aia care e infasurata in jurul spirelor si nu am gasito... unele erau la suprafata ,care au primar separat alaturi de secundar , altele sint puse intre primar si secundar si altele in carcasa de plastic sub bobinaj , aproape de tole cum spune Pune niste poze detaliate cu traful din mai multe pozitii sa vedem si noi. Link spre comentariu
zal Postat Octombrie 16, 2015 Partajează Postat Octombrie 16, 2015 clony, trafo la seria asta de amplifuri are bornele primarului jos, spre şasiu. Scoate-i plăcuţa cu schimbătorul de tensiune şi la cele 7 borne vei vedea că majoritatea au lipite capete de bobinaj, evident din cupru emailat, dar între două din margine vei vedea capete de sîrmă argintie, aia e siguranţa termică. ............. Dacă s-a ars înseamnă că a fost forţat ampliful şi e posibil să fie totuşi compromisă izolaţia din primar. Prin ştraparea siguranţei termice arse te vei baza de acum înainte pe siguranţele de reţea. Ptr viitorul trafo, comută-l pe 240V. 1 Link spre comentariu
larbaloo Postat Octombrie 16, 2015 Partajează Postat Octombrie 16, 2015 http://www.hifi-forum.de/bild/20130115130747_257999.html Link spre comentariu
naetv Postat Octombrie 16, 2015 Partajează Postat Octombrie 16, 2015 la traful ala , se vede iesirea - secundarul - este nevoie de o poza cu intrarea de la 220V Link spre comentariu
clony Postat Octombrie 16, 2015 Autor Partajează Postat Octombrie 16, 2015 clony, trafo la seria asta de amplifuri are bornele primarului jos, spre şasiu. Scoate-i plăcuţa cu schimbătorul de tensiune şi la cele 7 borne vei vedea că majoritatea au lipite capete de bobinaj, evident din cupru emailat, dar între două din margine vei vedea capete de sîrmă argintie, aia e siguranţa termică. ............. Dacă s-a ars înseamnă că a fost forţat ampliful şi e posibil să fie totuşi compromisă izolaţia din primar. Prin ştraparea siguranţei termice arse te vei baza de acum înainte pe siguranţele de reţea. Ptr viitorul trafo, comută-l pe 240V. Ati avut dreptate, am gasit siguranta si era intrerupta. Am conectat intrarea la 240v si functioneaza. Multumesc tuturor pt implicare. Link spre comentariu
zal Postat Octombrie 16, 2015 Partajează Postat Octombrie 16, 2015 Bravo! Ai economisit un trafo şi ai cîştigat puţină experienţă. ............. E bine că l-ai conectat la 240V, oricum e subdimensionat din fabricaţie trafo, măcar să meargă rece în gol. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum