Vizitator Cocos Adrian Postat Octombrie 14, 2015 Partajează Postat Octombrie 14, 2015 Buna ziua, Zilele trecute am fost la un electrician pentru ca nu a mai pornit masina ( Dacia Supernova, benzina, 1.4, motor Renault), acesta mi-a spus ca este alternatorul de vina... Am cumparat un alternator SH iar cand am reusit sa il duc electricianului acesta imi spune ca nu merge fara sa il puna pe masina, doar a conectat alternatorul la o baterie si a facut ceva cu un bec(sau ceva de masurat) si o sfoara cu care a invartit fulia(cred ca asa se numeste). Este normal sa faca asa sau doar nu a avut chef sa se complice? O zi buna! Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Octombrie 14, 2015 Partajează Postat Octombrie 14, 2015 Normal ca il poate verifica asa. Daca a facut`o si inca repede inseamna ca nu`i la prima "abatere" si isi stie meseria. Trebuie spus ca asta e verificarea preliminara , pe masina mai putea sa aiba si alte manifestari dar daca asa nu merge, clar nu avea rost sa munceasca aiurea. Grig Link spre comentariu
GEO 53 BN Postat Octombrie 14, 2015 Partajează Postat Octombrie 14, 2015 (editat) Pina la urma ti-a montat alternatorul pe masina? Cum a dedus el ca alternatorul de pe masina este defect? Poate fi defect releul de incarcare,periile uzate sau o dioda sau mai multe intrerupte sau strapunse ceea ce face ca alternatorul sa nu mai incarce,ba mai mult cind sint diode strapunse, bateria se descarca in timp ce motorul este oprit. Toate defectele enumerate se pot remedia cu costuri mult mai mici,decit achzitionarea unui alternator nou sau SH. Cit despre verificarea alterntorului,da, este o metoda prin care se poate verifica daca alternatorul este bun, legind periile alternatorul la baterie, un bec de 12V la bornele de iesire ale alternatorului si rotind, cu o sfoara infasurata pe fulie, alternatorul. Alternatorul incepe se produca curent, abia la peste 200n/min. Editat Octombrie 14, 2015 de GEO 53 BN Link spre comentariu
Vizitator Cocos Adrian Postat Octombrie 14, 2015 Partajează Postat Octombrie 14, 2015 Alternatorul de pe masina a scoas fum, nu puteai sa ti mana pe el ca era prea incins... Multumesc pentru raspuns. Link spre comentariu
doru3160 Postat Octombrie 14, 2015 Partajează Postat Octombrie 14, 2015 Depinde ce a generat acel fum...si antigelul si uleiul pot face un nor de fum la temperatura la care emailul bobinajului inca se tine bine.Merita verificat,chiar daca sansele sa fie ars sunt mari,pana nu verifici nu te poti exprima cu certitudine. Link spre comentariu
dancostea2002 Postat Octombrie 14, 2015 Partajează Postat Octombrie 14, 2015 L-ai pus pe masina? Functioneaza? Care este dilema ta pana la urma?Omul a folosit o metoda destul de rudimentara ,dar care are avantajul timpului foarte scurt necesar.La cel al masinii s-a dus puntea de diode ,si am un feeling ca nici releul de incarcare nu o duce prea bine.pretul astora doua depaseste pretul alternatorului sh. Link spre comentariu
GEO 53 BN Postat Octombrie 14, 2015 Partajează Postat Octombrie 14, 2015 ......................................................................................................................................................................................................................... La cel al masinii s-a dus puntea de diode ,si am un feeling ca nici releul de incarcare nu o duce prea bine.pretul astora doua depaseste pretul alternatorului sh. Chiar asa de ieftin sa fie un alternator SH? Din cite stiu eu releul de incarcare se afla pe alternator,intr-un ansamblu in care se afla si periile. Cit ar putea costa o punte redresoare? Link spre comentariu
dancostea2002 Postat Octombrie 15, 2015 Partajează Postat Octombrie 15, 2015 nu alternatorul sh este ieftin,pretul celor doua este mare.desigur gasiti si piese no name,aftermarket,la jumatate de pret.ce rezultate au,va veti convinge singur. Link spre comentariu
Vizitator Cocos Adrian Postat Octombrie 15, 2015 Partajează Postat Octombrie 15, 2015 L-ai pus pe masina? Functioneaza? Care este dilema ta pana la urma?Omul a folosit o metoda destul de rudimentara ,dar care are avantajul timpului foarte scurt necesar.La cel al masinii s-a dus puntea de diode ,si am un feeling ca nici releul de incarcare nu o duce prea bine.pretul astora doua depaseste pretul alternatorului sh. Nu l-am pus pe masina din moment ce electricianul a spus ca este stricat, dar sper sa reusesc astazi sa ma duc la cel de la care l-am luat si sa il schimb, iar dilema era despre metoda folosita. Link spre comentariu
GEO 53 BN Postat Octombrie 15, 2015 Partajează Postat Octombrie 15, 2015 (editat) Sa inteleg ca alternatorul SH este si el defect,sau asta a incercat sa-ti sugereze electricianianul. In urma verificarii electricianul a ajuns la concluzia ca alternatorul este defect? Probabil electricianul nu vrea sa se complice(sau are el unul pe care incerca sa-l marite) si de aceea incearca sa te convinga ca cele SH nu sint de incredere. sugerindu-ti sa-ti cumpari unul nou care,in mod sigur, este foarte scump. Daca tot te duci cu alternatorul SH la cel de la care l-ai cumparat, spune-i sa-l verifice. Asa cum am mai spus,metoda verificarii este buna, cu conditia ca rotorul alternatorului sa se invirta cu o turatie de cel putin 200n/min. Pentru mai multa siguranta monteaza alternatorul pe masina si vezi ce se intimpla. Mie mi-e greu sa cred ca cel care ti-a dat alternatorul,ti-a dat unul defect. Mai degraba-l suspectez pe electricianul care a dat un verdict, fara o verificare temeinica, respectiv, verificarea pe masina a alternatorului. Bafta multa. Editat Octombrie 15, 2015 de GEO 53 BN Link spre comentariu
Vizitator Cocos Adrian Postat Octombrie 19, 2015 Partajează Postat Octombrie 19, 2015 Sa inteleg ca alternatorul SH este si el defect,sau asta a incercat sa-ti sugereze electricianianul. In urma verificarii electricianul a ajuns la concluzia ca alternatorul este defect? Probabil electricianul nu vrea sa se complice(sau are el unul pe care incerca sa-l marite) si de aceea incearca sa te convinga ca cele SH nu sint de incredere. sugerindu-ti sa-ti cumpari unul nou care,in mod sigur, este foarte scump. Daca tot te duci cu alternatorul SH la cel de la care l-ai cumparat, spune-i sa-l verifice. Asa cum am mai spus,metoda verificarii este buna, cu conditia ca rotorul alternatorului sa se invirta cu o turatie de cel putin 200n/min. Pentru mai multa siguranta monteaza alternatorul pe masina si vezi ce se intimpla. Mie mi-e greu sa cred ca cel care ti-a dat alternatorul,ti-a dat unul defect. Mai degraba-l suspectez pe electricianul care a dat un verdict, fara o verificare temeinica, respectiv, verificarea pe masina a alternatorului. Bafta multa. Da, electricianul a spus ca e defect. Acum am reusit sa duc alternatorul schimbat la electrician si i-am spus sa il puna pe masina, am inteles ca asta e cea mai buna verificare, dar din pacate nu am timp sa stau langa el sa vad exact ce face.. Multumesc pentru ajutor. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum