Vizitator Buruiana Postat Octombrie 10, 2015 Partajează Postat Octombrie 10, 2015 Tunatorule, epruveta este aceea mostra de material pe care o folosesti in teste. Sunt doua cuvinte diferite, epruveta si eprubeta. Straduieste-te totusi si explica ce inseamna OP. Link spre comentariu
validae Postat Octombrie 10, 2015 Partajează Postat Octombrie 10, 2015 OP vine de la Original Poster, cel ce deschide un topic..... Link spre comentariu
Vizitator Buruiana Postat Octombrie 10, 2015 Partajează Postat Octombrie 10, 2015 Validae, explica-le tu de ce a ajuns acest topic aici. Link spre comentariu
validae Postat Octombrie 10, 2015 Partajează Postat Octombrie 10, 2015 Acest topic a fost mutat aici fiindcă dvs. aţi postat o întrebare legată de presiunea dintr-un rezervor într-un topic mai vechi ce trata ceva legat de magneţi. Dacă aţi fi explicat direct ce doriţi de fapt, probabil că topicul era mutat la Perpetuum Mobile,un loc probabil mai potrivit ....secţiunea Energie Alternativă tratează utilizarea energiei solare, eoliene sau orice alt gen de sursă alternativă existentă, nu şi cele care sfidează legile fizicii. Link spre comentariu
Vizitator Buruiana Postat Octombrie 10, 2015 Partajează Postat Octombrie 10, 2015 Hai sa-l mutam acolo, se poate ? Link spre comentariu
validae Postat Octombrie 10, 2015 Partajează Postat Octombrie 10, 2015 Daţi-i un mesaj lui marian, el moderează această secţiune. Link spre comentariu
Liviu M Postat Octombrie 10, 2015 Partajează Postat Octombrie 10, 2015 (editat) Am un motor termic de 15 CP, il montez pe un avion de 700 kg, cu o finete de 1:4.Ce e aia "finete 1:4" la montarea unui motor? prima a fost de 1 rot/ min iar cea de a doua a fost de 100 de rot/min... desi s-a utilizat aceasi cantitate de energie : 8 W.Despre a cui energie e vorba aici? Sau despre ce fel de energie? Ceva mai multe detalii, asa ca pentru neavizati se poate? Editat Octombrie 10, 2015 de Liviu M Link spre comentariu
Mircea Postat Octombrie 10, 2015 Partajează Postat Octombrie 10, 2015 Tunatorule, epruveta este aceea mostra de material pe care o folosesti in teste.Cred ca-mi revine memoria de la cursul de organe de masini (sa fi fost acum 20 de ani?!) cu epruveta. Acolo am facut ceva teste distructive in laborator. Link spre comentariu
flomar60 Postat Octombrie 10, 2015 Partajează Postat Octombrie 10, 2015 Epruveta nu este o bucata de material de o anumita forma care este supusa testelor?....eu asa stiam.... Link spre comentariu
Vizitator Postat Octombrie 10, 2015 Partajează Postat Octombrie 10, 2015 (editat) @Buruiana: sti ce inseamna un forum ? inseamna ca fie nu sti ceva si vi de pui o intrebare ca sa primesti un raspuns, si atentie. daca cineva vrea sa faca asta, nu e nimeni obligat. se pare ca partea asta o intelegi mai greu; fie vi si spui ceva ce Tu sti si lasi "mostenire" altor cititori, un gest de respectat de altfel. dar tu nu faci altceva decat iriti oameni, si cauti sa subliniezi o inteligenta pe care doar tu o vezi. daca motorul in 4 timpi a primit numele asta, are 4 timpi: [*]- Admisia [*]- Compresia [*]- Arderea si Destinderea [*]- Evacuarea daca tu vezi altfel lucrurile, cred ca e problema ta. ai intalnit aici oameni cu prea mult bun simt, de-asta inca nu sti parerea lor despre tine. in fine. eu ti-as da un avertisment daca as fi operator. pentru camp magnetic, cauta "GIRON Magnetic Shield" Editat Octombrie 10, 2015 de Vizitator Link spre comentariu
Marian Postat Octombrie 11, 2015 Partajează Postat Octombrie 11, 2015 Parafrazandu-l pe Edd China: suck->sqeeze->bang->blow... Cred ca ceea ce doreste sa sublinieze Buruiana cu timpii motori intr-un motor in 4 timpi este insasi actiunea motoare, si cand are ea loc, lucru care se intampla la blow sau explozia amestecului comprimat de combustibil+aer, si daca da atunci exista evident un singur timp motor la un motor in 4 timpi. O sa mut topicul la perpetuum mobile, desi Buruiana a pretins ca nu doreste un perpetuum mobile, in fapt exact despre asta se discuta, un sistem care se poate mentine singur in miscare. Va mai amintiti de Andutza si experimentul ala cu magneti si gravitatie ( parca ) sustinut de ea? Habar nu avea cum ar trebui sa functioneze, dar sa-l fereasca D-zeu pe ala care-i cerea detalii Link spre comentariu
Vizitator Buruiana Postat Octombrie 11, 2015 Partajează Postat Octombrie 11, 2015 (editat) Ii multumesc lui Marian ca a mutat discutia unde a considerat ca este mai potrivit. 1. Pentru Genetix: a) un forum este un loc, virtual sau fizic unde se discuta, cu argumente pro sau contra, subiecte de ordin general. N-am obligat pe nimeni sa raspunda, nici nu cred ca se poate asa ceva, pe un forum virtual. b) exact asta am facut, am pus intrebari. Raspunsurile au fost mai putin la obiect. c) asa este, cei 4 timpi ai unui motor in 4 timpi sunt cei descrisi de tine. Dar intrebarea era, la acel moment, cati dintre ei sunt timpi motor (adica timpul in care se creeaza lucru mecanic). In enumerarea ta, timpul 3 este singurul timp motor, ceilalti 3 timpi sunt consumatori de energie. 2. Pentru Liviu: a) ma scuzi, avionul are o finete de 1:4. Nu motorul. b) era vorba despre energia consumata pentru a roti epruveta. 3. Pentru Tunator: Ai ,,prins" ideea. Revenind la ceea ce propun, am dorit doar sa se vada similitudinea intre capabilitatea unor gaze de ardere de a roti un intreg ansamblu mecanic, doar pe baza unui singur timp motor, tinand cont ca toti ceilalti timpi sunt consumatori de energie. Asa si in cazul solutiei pe care o propun, am un singur timp motor. Sincronizarea s-ar putea face cu aceasta ,,supapa" magnetica, supapa care ar putea fi confectionata dintr-un material care sa ,,ecraneze" temporar campul magnetic al magnetului permanent impingator (fix). In principiu, la acest moment, este doar un exercitiu de imaginatie, sigur, tinand cont de ceea ce stim, adica de legile fizicii, asa cum le stim. Editat Octombrie 11, 2015 de Buruiana Link spre comentariu
Vizitator Postat Octombrie 11, 2015 Partajează Postat Octombrie 11, 2015 @Buruiana: iti dau sa te amuzi cu un video. Link spre comentariu
Marian Postat Octombrie 11, 2015 Partajează Postat Octombrie 11, 2015 Nu vad totusi ce relevanta are comparatia cu un motor cu combustie interna, acela nu are nici un fel de legatura cu ideea de perpetuum mobile pentru e imposibil sa se autosustina in functiune fara o sursa externa de energie ( combustibilul ), randamentul sau este destul de redus, adica se consuma o cantitate foarte mare de energie pentru a se produce lucrul mecanic dorit. Mi-e greu sa cred ca magnetul ar putea genera o cantitate de energie comparabila ( asta ignorand problemele de implementare ). Link spre comentariu
UDAR Postat Octombrie 11, 2015 Partajează Postat Octombrie 11, 2015 Și cu ce ecranezi câmpul magnetic ? Cu cazbor ( flubber ) ? PS Un magnet nu conține intrinsec energie , ca un combustibil . Câmpul magnetic nu există până când liniile de câmp nu se închid prin ceva . Iar dacă se închid prin ”ecran” e clar . Energia necesară depărtării ecranului /magnetului este cel puțin egală cu cea generată la atragerea obiectului ”țintă”. Asta dacă am înțeles eu bine ”principiul de funcționare”. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum