Vizitator ann Postat Octombrie 8, 2015 Partajează Postat Octombrie 8, 2015 La opc am fost , dar ei nu au autoritate asupra relatiilor juridice. Acum caut expert extra judiciar pt a ajunge la o concluzie . Si intr-adevar, nu am auzit inca parerea Bibanului." It ain't over till the fat lady sings ! " Link spre comentariu
allexx1968 Postat Octombrie 8, 2015 Partajează Postat Octombrie 8, 2015 Nici eu nu sunt expert in mecanica . Insa daca imbecilul ala de mecanic spune ca sunt urme pe capul pistonului / pistoanelor , este mai mult decat evident ca in timpul procedurii de inlocuire a kitului de distributie a gresit ceva ........nu a montat cureaua corect sau cand a intins-o nu a verificat daca nu cumva s-a deplasat ceva de semn ( arborele cotit sau rotile de antrenare ale axelor cu came . Culbutorii sparti sunt o consecinta a lovirii supapelor de catre piston/pistoane dupa caz . Si poti sa-i comunici mecanicului respectiv ca este un mare dobitoc cand spune ca problemele rezultate ( in urma inlocuirii distributiei ) nu au nici o treaba cu distributia Din pacate situatii de genul s-au mai intalnit si pe la reprezentante unde nu prea mai sunt mecanici buni .........pentru ca mecanicii buni fie au plecat pe afara fie si-au deschis service-uri proprii. Buna Daca nu a montat cureaua de distriutie corect,trebuia sa se observe de la bun inceput o diferenta de putere. Oare motorul a fnctionat in aceeasi parametri dupa schimbarea distributiei pana la aparitia problemelor? Spor tuturor Alex Link spre comentariu
Dominicue Postat Octombrie 8, 2015 Partajează Postat Octombrie 8, 2015 Buna Daca nu a montat cureaua de distriutie corect,trebuia sa se observe de la bun inceput o diferenta de putere. Oare motorul a fnctionat in aceeasi parametri dupa schimbarea distributiei pana la aparitia problemelor? Spor tuturor Alex Categoric trebuia sa se observe o diferenta de putere , chiar si o pornire greoaie . Oricum ar fi e clar ca mecanicul in cauza a gresit ceva . La opc am fost , dar ei nu au autoritate asupra relatiilor juridice. Acum caut expert extra judiciar pt a ajunge la o concluzie .Si intr-adevar, nu am auzit inca parerea Bibanului." It ain't over till the fat lady sings ! " Cauta orcice cale legala pentru a determina carpaciul ala de mecanic sa suporte costurile reparatiei . Link spre comentariu
Vizitator ann Postat Octombrie 8, 2015 Partajează Postat Octombrie 8, 2015 Nu au fost diferente intre felul in care a functioat motorul inainte si dupa. In timpul mersului masina s-a oprit . Am reusit sa trag pe dreapta si acolo am ramasAm chemat platforma si am dus-o la service . Dupa cum am mi spus, dupa ce mecanicul a constatat ca surubul este indoit si smuls , a marit gaura , a schimbat surubul, a pus distributia la loc si a pornit motorul. Dar a spus ca tacanea (?) si l-a oprit. Apoi cand a desfacut capacul de la rampa a descoperit culbutorii pe evacuare blocati, 2 role sparte si a spus ca nu stie care este cauza, dar ca va descoperi. E, acum a aflat si a spus ca ei (culbutori de pe evacuare) sunt cauza blocarii motorului si ca ei au dat totul peste cap.Cam asta este pe scurt ce s-a intamplat.Ar trebui sa ii fiu recunoscator pentru aceasta infuzie de mecanica auto pe care am fost nevoit sa o asimilez ! Link spre comentariu
adydep Postat Octombrie 8, 2015 Partajează Postat Octombrie 8, 2015 (editat) Buna Daca nu a montat cureaua de distriutie corect,trebuia sa se observe de la bun inceput o diferenta de putere. Oare motorul a fnctionat in aceeasi parametri dupa schimbarea distributiei pana la aparitia problemelor? Spor tuturor Alex O fi montat-o el corect ,adica la punct dar nestrangand suruburile la cuplu s-a intamplat exact ce am spus eu in postul 6.Concluzie-decat sa ajungeti cu masinile la astfel de mecanici idioti mai bine va documentati si va reparati masinile singuri acasa.Ganditi-va ca mecanicul asta repara si frane si directii... Editat Octombrie 8, 2015 de Andrei Tabacaru Link spre comentariu
Vizitator ann Postat Octombrie 8, 2015 Partajează Postat Octombrie 8, 2015 Ma intreb, pe ce anume se bazeaza mecanicul cand spune ca nu e vina lui cand pentru toate lumea este evidenta culpa ? Un expert poate sa stabileasca diagnosticul fara dubii ? Link spre comentariu
adydep Postat Octombrie 8, 2015 Partajează Postat Octombrie 8, 2015 Pai nu stiti si dumneavoastra-mortul e de vina-adica MOTORUL.Categoric,un expert poate spune exact. Link spre comentariu
amudsen Postat Octombrie 8, 2015 Partajează Postat Octombrie 8, 2015 Expertul (vezi ca trebuie sa fie atestat la ministerul justitiei) intocmeste o expertiza - care este documentata si constituie proba in instanta. Strange probe si aplica cele spuse la postul 20 daca vezi ca nu se poate altfel. Link spre comentariu
Vizitator ann Postat Octombrie 8, 2015 Partajează Postat Octombrie 8, 2015 Asa voi face !Nu m-am gandit ca se va ajunge si la asta Oricum , va multumesc mult pentru incurajari si sfaturi. Cred ca e de prisos acum sa mai caut raspunsuri. Voi trece la nivelul urmator , cel al angajarii unui expert , sa inchei cat mai repede aceasta situatie .Domnilor, tot respectul Link spre comentariu
bibanu47 Postat Octombrie 8, 2015 Partajează Postat Octombrie 8, 2015 Salut Din pacate nu citesc toate topic-urile dar nici nu mi se da un mesaj ca sa fiu tras de maneca sau sa se posteze in topic-ul meu de reparatie ca sa vad subiectul respectiv. Daca propietarul este din Giurgiu masina a ajuns la mine pe platforma si sper ca maine sa pot demonta chiulasa. Sunt mari probleme la suruburi si nu as vrea sa le rup,am luat un WD40 ca sa le dau si incerc maine din nou. Link spre comentariu
Vizitator ann Postat Octombrie 8, 2015 Partajează Postat Octombrie 8, 2015 Buna ziua , ma bucur ca ati intervenit. Masina este din Alba si daca cititi topicurile , as aprecia daca ati emite o parere si dvs , cu toate ca primit aici raspunsuri foarte pertinente legate de problema mea. Va multumesc Link spre comentariu
dorofteius Postat Octombrie 13, 2015 Partajează Postat Octombrie 13, 2015 Si eu sunt din Alba Iulia, si iti spun ca nu se stie. La BKD e ca la loterie. Cu alea doua supape, fiind un 16v motorul putea merge linistit. Nu are forta cum ar trebui, dar nu il auzi sa faca urat. Cu rola indoita, nu are rost sa discutam. Dupa mine aia este din cauza mecanicului. Daca este sa discutam despre restul, aia este din cauza ca este VW-ul ala care iti doreai sa nu il ai. Parere prorprie, de nestiutor, care nu trebuie luata in considerare... Intreb de curios. De cat timp aveti masina asta ? Link spre comentariu
adrian lucian Postat Octombrie 19, 2015 Partajează Postat Octombrie 19, 2015 Am citit atent topicul, fiind practician in bransa pot emite (cu toata modestia ) o parere pertinenta. In primul rand nu confundati cauzele cu efectele. Daca culbutorii au gripat e firesc sa supraincarce cureaua de distribuie. Ca a cedat surubul rolei intinzatoare nu ma mira, sunt kit-uri care vin cu suruburi noi la role, eu le arunc si le folosesc pe ale masinii. Am patit-o cu suruburi noi din kit si care nu sunt de calitate.(nu mai amintesc de suruburi si piulite frumos acoperite galvanic din kit pivot, rulment, etc si care se sficuie cum te apropi de ele) Daca mecanicul a folosit surubul din Kit pentru mine e clar. Faptul ca au aparut amprente de supapa pe capul pistoanelor e firesc in urma cedarii distributiei. DPMDV mecanicul nu a gresit ci avem doar un concurs nefericit de evenimente. Cere surubul ala nenorocit si fa-i o expertiza undeva. Si apoi te intorci impotriva furnizorului de piese. Link spre comentariu
pop_ady44 Postat Octombrie 19, 2015 Partajează Postat Octombrie 19, 2015 Ce am spus eu in postarea2 Oare am gresit? Link spre comentariu
adrian lucian Postat Octombrie 28, 2015 Partajează Postat Octombrie 28, 2015 Coincidenta ciudata, acum ma uit la un Sharan cu motorizare 1,9 pompe duze, exact aceiasi problema. Femeia zice ca a schimbat in vara distributia, asa si pare, cureaua este OK, rola Intinzatoare Ok, surubul rolei intinzatoare smuls din chiulasa, usor indoit. Surub nou, lucios frumos. Comparat cu un surub vW original, capul cu M10 este un" gram " mai lung. Asta inseamna ca mecanicul a tras tare sa-l infileteze pana la fata chiulase, surubul insa a ajuns in fundul gaurii si a initiat sficuirea filetului din chiulasa. 2-3 luni a tinut pana s-a smuls. Fericirea este ca nu s-a smuls complet, rola doar s-a inclinat, implicit cureaua s-a slabit insa nu a pasit pe dinti, motorol a balbait si femeia (nota 10) a avut prezenta de spirit sa opreasca motorul. Solutia: joc de tarozi M12, prezon redus M8 la M12 (dintr-un prezon de chiulasa prelucrat cu mare cazna, material f. bun). Sper sa inchei lucrarea azi. Concluzie preliminara (mai mult ipoteza), e posibil ca pe piata sa fie un lot de Kit-uri distributie neconforme. Concluzie certa : la cel mai mic semn de pierdere de putere, balba la motor, etc opriti motorul direct. Desi romnul are pornirea reflexa de a calca si mai tare acceleratia chiar atunci. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum