Florin berdila Postat Iunie 27, 2017 Partajează Postat Iunie 27, 2017 si mai exact unde sa umblu la presostat Link spre comentariu
mac01 Postat Iunie 27, 2017 Partajează Postat Iunie 27, 2017 (editat) In presostat intra o teava subtire de plastic sau de cupru. Acea teava pleaca din supapa unisens care se afla pe butelie. Supapa unisens are rolul de a permite aerului care pleaca de la pistoane sa intre in butelie....in schimb invers nu permite, adica sa vina aerul din butelie in capul pistoanelor. Cand se opreste compresorul tot circuitul este sub presiune. Termostatul elibereaza presiunea de la pistoane prin acea teava...acest lucru face ca pornirea motorului sa fie usoara. Daca este in presiune nu pleaca motorul..trebuie sa-l ajuti cu mana ca sa invinga presiunea acumulata pana in supapa unisens. Incearca sa intelegi principiul de functionare al compresorului si vei rezolva problema. Daca nu te pricepi apeleaza la un specialist. Eu la un compresor aveam un condensator de 200uf/450v si s-a stricat. Nu am avut de 200uf si am pus de 150. Pot sa spun ca au trecut vreo trei ani de atunci si compresorul merge perfect. Deci nu intotdeauna un condensator rezolva problema...trebuie cautat cu atentie poate problema este din alta parte. Am zis poate.... ca s-ar putea ca restul componentelor sa fie ok...si de vina sa fie chiar condensatorul. Editat Iunie 27, 2017 de mac01 Link spre comentariu
Florin berdila Postat Iunie 28, 2017 Partajează Postat Iunie 28, 2017 numi elibereaza presiunea acel presostat unde sa mai umblu ca poate ii dau de cap Link spre comentariu
mac01 Postat Iunie 28, 2017 Partajează Postat Iunie 28, 2017 Presostatul are o supapa cu bila...exact acolo unde intra acea teava subtire. Presostatatul are o membrana care este impinsa de aerul din butelie. La declansarea presostatului exista un sistem mecanic cu parghie care impinge acea bila si da drumul la aerul de pe conducta. Treaba nu e prea complicata...numai ca trebuie sa intelegi putin functionarea presostatului. Se poate desface si repara sau inlocui complet. Daca-l desfaci trebuie recalibrat din nou...are un surub de reglaj care tensioneaza mai mult sau mai putin arcul din interior. Link spre comentariu
Florin berdila Postat Iulie 1, 2017 Partajează Postat Iulie 1, 2017 am umblat azi iar la compresor am schimbat cureaua am umblat la acea supapa de care miati vorbit dar motoru meu tot nu pleaca sungur din loc trebuie ajutat cu mana ce naiba sai mai fac Link spre comentariu
manolo Postat Iulie 1, 2017 Partajează Postat Iulie 1, 2017 Dar fara curea montata pleaca? Link spre comentariu
Florin berdila Postat Iulie 1, 2017 Partajează Postat Iulie 1, 2017 da domnule Manolo pleaca fara probleme si daca il ajut cu mana cand are cureau pusa pleaca Link spre comentariu
manolo Postat Iulie 1, 2017 Partajează Postat Iulie 1, 2017 (editat) Mai fa o proba ,goleste butelia de presiune si da-i drumul cu robinetul deschis. Editat Iulie 1, 2017 de manolo Link spre comentariu
Florin berdila Postat Iulie 1, 2017 Partajează Postat Iulie 1, 2017 da am facut cand e butelia goala pleaca fara probleme da am facut cand e butelia goala pleaca fara probleme dar daca are cel putin un 2 bari nu mai pleaca motoru trebuie ajutat deci ce sa mai fie? Link spre comentariu
Florin berdila Postat Iulie 1, 2017 Partajează Postat Iulie 1, 2017 unde sa mai umblu la ce deci cand e gol pleaca fara probleme daca are ceva aer trebuie ajutat cu mana Link spre comentariu
mac01 Postat Iulie 1, 2017 Partajează Postat Iulie 1, 2017 (editat) N-ai priceput nimic din ce ti-am spus. Imi pare rau ca mi-am racit gura degeaba cu tine....nici acum n-ai inteles ce rol are fiecare element de pe compresor si nici nu vrei sa intelegi. Umbli aiurea prin el poate-poate o merge! Daca era pe mana mea in 5 minute era reparat! Bafta mai departe! Editat Iulie 1, 2017 de mac01 Link spre comentariu
Florin berdila Postat Iulie 1, 2017 Partajează Postat Iulie 1, 2017 pai ajutatima mai detaliat Link spre comentariu
dorian 70 Postat Iulie 1, 2017 Partajează Postat Iulie 1, 2017 apăi omu' o cam explicat cam ce-i acolo în postările de la poziţiile 77 şi 79... Link spre comentariu
validae Postat Iulie 1, 2017 Partajează Postat Iulie 1, 2017 Florine, dacă nu înțelegi cum face compresorul pornirea ,,în gol,, cheamă pe cineva care se pricepe, altfel vei deregla totul acolo.Unele lucruri chiar nu poți să le faci singur, decât cu costuri suplimentare (piese stricate inutil). Link spre comentariu
mac01 Postat Iulie 1, 2017 Partajează Postat Iulie 1, 2017 (editat) ItI mai explic pentru ultima data babeste si iti pun si doua poze ca sa intelegi. Daca nu te descurci nici acum cu reparatia, apeleaza la un specialist...si lasa-l in plata Domnului de compresor. La pornirea compresorului, cand butelia este goala...pistoanele (pistonul) incep sa impinga aer in butelie. Aerul ajunge in butelie printr-o supapa (vana, valva) numita unisens. Aceasta supapa este compusa dintr-un arc si o garnitura. In momentul cand aerul este impins de pistoane, garnitura din supapa unisens este impinsa si ea, iar aerul intra in butelie. In acelasi timp, o parte din aer este impins pe conducta subtire care pleaca catre presostat. Acea conducta subtire se mufeaza la presostat, iar in locul de mufare exista o alta supapa cu bila. Acea bila este impinsa de aerul care vine din pistoane si obtureaza iesirea lui...ceea ce face ca tot aerul sa fie impins numai in butelie. Cand aerul din butelie ajunge la o presiune mare (8-10 bari), impinge printr-o membrana parghia presostatului si se opreste motorul. In acelasi timp acea parghie impinge si bila din capul conductei subtiri si elibereaza pistoanele de presiune. Valva unisens este inchisa datorita arcului din ea...iar aerul care a ramas sub presiune in capul pistoanelor, se elibereaza numai pe la supapa cu bila. Daca la tine pistoanele raman sub presiune sunt doua lucruri vinovate. 1- Garnitura de la supapa unisens defecta sau uzata si numai etanseaza cum trebuie la oprirea motorului....sau arcul care o impinge inapoi este defect, rupt, etc... Asta face ca aerul din butelie sa vina inapoi in capul pistoanelor. Daca nu te pricepi s-o repari atunci schimba aceasta vana. 2- Presostatul defect...acea bila care trebuie sa elibereze pistoanele de presiune, ori este blocata, ori este ruginita de la condens, ori nu mai este actionata. Daca nu te pricepi sa repari presostatul, pune altul bun. Pricepusi sefu'? Simplu ca buna ziua! Spor la mesterit! Editat Iulie 1, 2017 de mac01 Link spre comentariu
Postări Recomandate