Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

conectare deconectare condensator


ovidiu grigore

Postări Recomandate

     Condensatorii prezentati in poze sunt electrolitici polarizati.La pornire motoare se folosesc condensatori nepolarizati.Nu incercati sa-i conectati la motor deoarece sigur explodeaza!

Link spre comentariu
  • 1 an mai târziu...

Nu cumva urmeaza o litera dupa 10000 h/cl. ? De exemplu: 10000 h/cl.B ?
Ar insemna 10000 ore (h) de functionare (durata de viata estimativa) in anumite conditii.
Un tabel dintr-un prospect Ducati zice ca exista clasele A, B, C, D si fiecarei clase ii corespunde o anumita durata de viata (cu maxim 3% defectari admise in acest timp).

In prima poza un condensator are 10000 ore (sau clasa B) daca e folosit la 400 V c.a.

In ultima poza, alt condensator are tot 10000 ore (sau clasa B), dar la 450 V c.a.

post-184838-0-69398900-1498390293_thumb.jpg

post-184838-0-69835800-1498390311_thumb.jpg

post-184838-0-38537900-1498390710_thumb.jpg

Editat de Ticu
Link spre comentariu

... daca eu il folosesc la 230 v el lucreaza la 450v sau cum

-----

450 V este tensiunea maxima la care rezista el. Poti sa-l folosesti si la tensiuni mai mici.

Cum ar fi un camion de 5 tone, poti sa cari si 2 tone cu el.

Link spre comentariu

domnilor am un compresor cu un motor de 1.1kv nu e mai mare cred si am pus pe infasurarea secundara ajutatoare un condesator de 40 uf am masurat tensiunea pe infasurare am 219v dar motoru nu are forta trebuie sal detensionez ca sa porneasca apoi merge dar nu are forta sa incarce cu aer se opreste la un momendat si ramane infranat ,ce tensiune ar trebui sa am pe infasurarea secundara ca sami plece singur si sa incarce butelia la maxim compresoru e de la triton so are 12 bari capacitatea

Link spre comentariu

imi da si mie un raspuns cineva la intrebarea de mai sus de ce infasurare secundara are totusi 280 v si motoru tot nu pleaca singur trebuie slabit de pe curea ca sa plece

Link spre comentariu

Mareste capacitatea condensatorului. Cel putin 60 uF cit avea cel original , daca nu si ceva mai mare -70uF.Nu prea mult ca va creste curentul prin bobina ajutatoare si e pericol.

Editat de NOSTALGIC
Link spre comentariu

Esti sigur ca este de la motor problema? Nu cumva este supapa unisens blocata si pistoanele raman in presiune...? Eliberarea presiunii din camera pistoanelor (la oprire) o face presostatul....prin teava subtire care merge la el. Deci verifica presostatul si supapa unisens.

Editat de mac01
Link spre comentariu
Vizitator
Acest subiect este acum închis pentru alte răspunsuri.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări