adydep Postat Iunie 11, 2016 Partajează Postat Iunie 11, 2016 Condensatorii prezentati in poze sunt electrolitici polarizati.La pornire motoare se folosesc condensatori nepolarizati.Nu incercati sa-i conectati la motor deoarece sigur explodeaza! Link spre comentariu
Florin berdila Postat Iunie 11, 2016 Partajează Postat Iunie 11, 2016 multumesc am inteles Link spre comentariu
Florin berdila Postat Iunie 25, 2017 Partajează Postat Iunie 25, 2017 domnilor salutare imi puteti spune si mie ce semnifica de pe condesatori electrolitici 10000 h/cl va multumesc Link spre comentariu
Ticu Postat Iunie 25, 2017 Partajează Postat Iunie 25, 2017 (editat) Nu cumva urmeaza o litera dupa 10000 h/cl. ? De exemplu: 10000 h/cl.B ?Ar insemna 10000 ore (h) de functionare (durata de viata estimativa) in anumite conditii.Un tabel dintr-un prospect Ducati zice ca exista clasele A, B, C, D si fiecarei clase ii corespunde o anumita durata de viata (cu maxim 3% defectari admise in acest timp). In prima poza un condensator are 10000 ore (sau clasa B) daca e folosit la 400 V c.a. In ultima poza, alt condensator are tot 10000 ore (sau clasa B), dar la 450 V c.a. Editat Iunie 25, 2017 de Ticu Link spre comentariu
Florin berdila Postat Iunie 25, 2017 Partajează Postat Iunie 25, 2017 da aveti dreptate la 10000 la 425v clasa b dar eu nu inteleg ceva daca adica daca eu il folosesc la 230 v el lucreaza la 450v sau cum Link spre comentariu
sesebe Postat Iunie 25, 2017 Partajează Postat Iunie 25, 2017 Unde il folosesti tu la 230V? Link spre comentariu
Florin berdila Postat Iunie 25, 2017 Partajează Postat Iunie 25, 2017 la un compresor avea un condesator de 60uf si am luat altu si vreau sa il montez Link spre comentariu
sesebe Postat Iunie 25, 2017 Partajează Postat Iunie 25, 2017 Bun,si care-i problema? Nu reusesc sa inteleg. Cumpara valoarea originala de condesator la cel putin 400V si asta este. Link spre comentariu
Ticu Postat Iunie 25, 2017 Partajează Postat Iunie 25, 2017 ... daca eu il folosesc la 230 v el lucreaza la 450v sau cum ----- 450 V este tensiunea maxima la care rezista el. Poti sa-l folosesti si la tensiuni mai mici. Cum ar fi un camion de 5 tone, poti sa cari si 2 tone cu el. Link spre comentariu
Florin berdila Postat Iunie 26, 2017 Partajează Postat Iunie 26, 2017 domnilor am un compresor cu un motor de 1.1kv nu e mai mare cred si am pus pe infasurarea secundara ajutatoare un condesator de 40 uf am masurat tensiunea pe infasurare am 219v dar motoru nu are forta trebuie sal detensionez ca sa porneasca apoi merge dar nu are forta sa incarce cu aer se opreste la un momendat si ramane infranat ,ce tensiune ar trebui sa am pe infasurarea secundara ca sami plece singur si sa incarce butelia la maxim compresoru e de la triton so are 12 bari capacitatea Link spre comentariu
Florin berdila Postat Iunie 27, 2017 Partajează Postat Iunie 27, 2017 imi da si mie un raspuns cineva la intrebarea de mai sus de ce infasurare secundara are totusi 280 v si motoru tot nu pleaca singur trebuie slabit de pe curea ca sa plece Link spre comentariu
Nostalgic Postat Iunie 27, 2017 Partajează Postat Iunie 27, 2017 (editat) Mareste capacitatea condensatorului. Cel putin 60 uF cit avea cel original , daca nu si ceva mai mare -70uF.Nu prea mult ca va creste curentul prin bobina ajutatoare si e pericol. Editat Iunie 27, 2017 de NOSTALGIC Link spre comentariu
mac01 Postat Iunie 27, 2017 Partajează Postat Iunie 27, 2017 (editat) Esti sigur ca este de la motor problema? Nu cumva este supapa unisens blocata si pistoanele raman in presiune...? Eliberarea presiunii din camera pistoanelor (la oprire) o face presostatul....prin teava subtire care merge la el. Deci verifica presostatul si supapa unisens. Editat Iunie 27, 2017 de mac01 Link spre comentariu
Postări Recomandate