stone100 Postat Septembrie 28, 2015 Partajează Postat Septembrie 28, 2015 Sunt nou in ale programarii si vreau sa invat multe coduri mici , de exemplu sa aprind un led cu un microcontactori iar acum sunt nelamurit ce programator sa imi iau , unii zic pic unii arduino uno , altii arduino due , arduino stiam ca este mai flexibil din multe puncte de vedere , dar nu mai tin minte daca pot programa uC-uri gen atmega 64 sau aferente ale lui atmega Link spre comentariu
dorofteius Postat Septembrie 28, 2015 Partajează Postat Septembrie 28, 2015 Arduino este o placa de dezvoltare, nu un programator. Incepe cu un usbasp si un atmega 8 daca vrei programare. Arduino e mai mult o jucarie . Link spre comentariu
stone100 Postat Septembrie 29, 2015 Autor Partajează Postat Septembrie 29, 2015 o intrebare , daca vreau sa programez un uC , de exemplu un Atmel , ele nu pot fi programate si cu arduino due ? sau neaparat un programator AVR , ca sa nu mai pastrez placa de dezvoltare ca sa actioneze asupra produsului finit , sa programez uC de care am nevoie si sa inlocuiesc placa de dezvoltare Link spre comentariu
nico_2010 Postat Septembrie 29, 2015 Partajează Postat Septembrie 29, 2015 Arduino este o placa de dezvoltare, nu un programator. Incepe cu un usbasp si un atmega 8 daca vrei programare. Arduino e mai mult o jucarie . Arduino nu este de loc o jucarie. Asa cum ai spus-o este o platforma de dezvoltare si nu esti deloc legat de softul Arduino pentru a-ti dezvolta propriile aplicatii. Poti schimba bootloader-ul si iti poti incarca orcie firmware realizat in orice mediu de programare dedicat Atmel. Poti folosi Arduino uno (Due, Mega2560, duemilanove) pentru programarea altui microcontroller. Link spre comentariu
ilzul Postat Septembrie 29, 2015 Partajează Postat Septembrie 29, 2015 Recomand o placa Arduino. Este destul de usor de folosit, in soft ai exemple de unde te poti lega si de unde poti invata. Link spre comentariu