Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Sfat la alegerea programatorului

stone100

Postări Recomandate

Sunt nou in ale programarii si vreau sa invat multe coduri mici , de exemplu sa aprind un led cu un microcontactori

iar acum sunt nelamurit ce programator sa imi iau , unii zic pic unii arduino uno , altii arduino due , arduino stiam ca este mai flexibil din multe puncte de vedere , dar nu mai tin minte daca pot programa uC-uri gen atmega 64 sau aferente ale lui atmega

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 15
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• stone100

7

• ratza

3

• costi002

2

• dorofteius

1

Top autori în acest subiect

o intrebare , daca vreau sa programez un uC , de exemplu un Atmel , ele nu pot fi programate si cu arduino due ? sau neaparat un programator AVR , ca sa nu mai pastrez placa de dezvoltare ca sa actioneze asupra produsului finit , sa programez uC de care am nevoie si sa inlocuiesc placa de dezvoltare

Link spre comentariu

Arduino este o placa de dezvoltare, nu un programator.

Incepe cu un usbasp si un atmega 8 daca vrei programare.

Arduino e mai mult o jucarie .

Arduino nu este de loc o jucarie. Asa cum ai spus-o este o platforma de dezvoltare si nu esti deloc legat de softul Arduino pentru a-ti dezvolta propriile aplicatii.

Poti schimba bootloader-ul si iti poti incarca orcie firmware realizat in orice mediu de programare dedicat Atmel.

Poti folosi Arduino uno (Due, Mega2560, duemilanove) pentru programarea altui microcontroller.

Link spre comentariu

Mergi pe Arduino, e mai ieftin decît să-ţi construieşti tu o placă de dezvoltare şi să-ţi cumperi un programator. Pare jucărie, dar poţi face o grămadă de chestii cu ea.

Link spre comentariu
  • 4 săptămâni mai târziu...

in sfarsit , mi-a venit si programatorul , yuhuu :) , acum vreau sa programez un pic16f88 si am vazut ca trebuie sa pun un cuart si ceva componente pasive cand il prog. pe breadboard , ma puteti sfatui cum il pot programa ? :)