Vizitator bogdan_2012 Postat Septembrie 27, 2015 Partajează Postat Septembrie 27, 2015 Va salut,si vin si eu cu urmatoarea problema intalnita la masina de spalat din titlu am schimbat rulmenti si simeringu operatie reusita dar in momentul in care am montato nu mai stiam sigur sensul firelor de la rezistenta si mi-a aparut Eroare la rezistenta F8 am mai umblat pe acolo pe la fire am verificat rezistenta era buna apoi a mers,apoi a mers chiar bn Pana spre Sfarsitu programului cand a aparut eroarea iar F8 Am umblat iar pe la rezistenta si acum imi da eroare F 23 (Presostat) la presostat am scos mufele lam bagat i-am scos furtunelu si nimic . am observat ca in momentu in care o las in dreptul unui program fara sa ii dau drumu porneste singura si face uruitul acela ca dupa ce termina stoarcerea si trage apa din cuva cred ca asa face. Nu stiu ce sa ii mai fac. Link spre comentariu
Vizitator bogdan_2012 Postat Septembrie 27, 2015 Partajează Postat Septembrie 27, 2015 Sa aiba legatura si cu firu de la impamantare care vine prins pe rezistenta eu l-am rupt c nu puteam da jos cuva mai venea legat de unu de la cuva si acum l-am legat. Link spre comentariu
gymy Postat Septembrie 27, 2015 Partajează Postat Septembrie 27, 2015 Vezi ca e posibil sa fi inversat o mufa de la programator.Pe partea stinga a programatorului trebuie sa ai o mufa cu doua fire in prima pozitie de sus.Aceeasi mufa se potriveste si mai jos cu 2 pozitii. Link spre comentariu
validae Postat Septembrie 27, 2015 Partajează Postat Septembrie 27, 2015 Trebuie legat și firul de împământare (și să ai o priză cu o bună împământare) dacă ții la viața soției sau mamei tale, fiindcă e puțin probabil să folosești personal mașina de spălat....în plus, modulul electronic mai are uneori și funcția de a detecta o eventuală punere la masă a rezistenței.Verifică să nu fi deranjat și alte mufe pe acolo.... Link spre comentariu
Vizitator bogdan_2012 Postat Septembrie 27, 2015 Partajează Postat Septembrie 27, 2015 Sa aiba legatura si cu firu de la impamantare care vine prins pe rezistenta eu l-am rupt c nu puteam da jos cuva mai venea legat de unu de la cuva si acum l-am legat.La programator nu am umblat,dar o sa ma uit. Da impamantarea am legato la loc dar ea era pe doi papuci din care am rupt Unu si al doilea l-am legat de primu dar nu e capsat Link spre comentariu
crmn1 Postat Septembrie 27, 2015 Partajează Postat Septembrie 27, 2015 aceasta este dupa parerea mea cea mai autentica dovada de prostie romaneasca .nu ai habar de functionarea unei masini de spalat nu stii ca nu conteaza sensul firelor la rezistenta si mai important decit asta asa cum sublinia si colegul mai sus NU TII LA VIATA CELUI CARE LUCREAZA CU ACEASTA MASINA DE SPALAT.firul de impamintare este un lucru essential la masina de spalat.acest lucru te poate costa f mult chiar viata .verifica sau daca nu te pricepi schimba rezistenta deoarece sigur aceasta din cauza uzurii exagerate are rezistenta fata de impamintare si prin suprimarea acestui fir placa simte o eroare .succes Link spre comentariu
Vizitator aniel Postat Ianuarie 16, 2016 Partajează Postat Ianuarie 16, 2016 Va salut, am si eu masina care m-a lasat,s-a ars sursa,am inlocuit LNK304 si R020 33k/3 w,restul componentelor erau doar afumate si la pornire imi apare eroare F23,am verificat cablaj,rezistenta incalzire,senzor,am testat si fara cate o mufa scoasa,presostatul cand il actionez,suflu in el inecpe sa porneasca pompa de evacuare si nu se mai opreste mana nu incetez eu.De la ce ar putea fi aceasta problema. Link spre comentariu
nelutuPO Postat Ianuarie 17, 2016 Partajează Postat Ianuarie 17, 2016 Nu te supara la AWO 55135 ce rulmenti si cota simering este ? Link spre comentariu
johny Postat Ianuarie 17, 2016 Partajează Postat Ianuarie 17, 2016 E posibil sa aveti rezistenta de incalzire strapunsa adica prezinta rezistenta fata de masa.Trebuie verificata. Link spre comentariu
Vizitator aniel Postat Ianuarie 17, 2016 Partajează Postat Ianuarie 17, 2016 La asta nu m-am gandit.am pribat-o cu un fir direct in priza si merge.pisca de noua daca erai descult,si cand incalzea si cand termina programul,am invrsat si stecherul in priza.Sunt in dubii cu senzorul de presiune-nivel,l-am desfacut azi,este ca un bimetal,cu doua contacte,ni si nd.nu am inteles al 4-lea fir ce rol are.acest senzor este inseriat prin placa cu contactul de la usa,usa deschisa o indica.cum pot masura presostat- ul daca este cum trebuie.are 4 pini 1-2(comun)duc la comanda pompa de evacuare 3(este normal inchis,deschide cand 1-2 inchide) 4 nu face nimic. Link spre comentariu
ruscanusorin Postat Ianuarie 18, 2016 Partajează Postat Ianuarie 18, 2016 R020 33k ??? . Poate 33 ohmi ! Ati verificat sa nu fie infundat orificiul sau ,,camera,, de pe cuva unde intra furtunul de la presostat? Link spre comentariu
Vizitator aniel Postat Ianuarie 18, 2016 Partajează Postat Ianuarie 18, 2016 Da,33 ohmi.Am verificat,am suflat,bolboroseste,am tras apa.Nu inteleg cum functineaza presostatul.Pinul 1-2 este ND,1-4 este ND,1-3 NI fara apa,1-2 NI,1-3 ND dar 1-4 inchide daca suflu foarte tare.(cu apa nici nu se cinteste)Masina inainte de moarte,rareori imi cipea ledul de presiune apa,cand ajungea la clatit,(presiunea din retea este de 0,5-1,5 bar).De unde as putea sa iau un presostat cu posibilitatea sa-l returnez in caz ca nu se remediaza problema. Link spre comentariu
ruscanusorin Postat Ianuarie 18, 2016 Partajează Postat Ianuarie 18, 2016 Schimbati condensatorii electrolitici de pe modulul electronic . La modelul acesta nu am gasit niciodata presostatul defect. Link spre comentariu
ruscanusorin Postat Ianuarie 18, 2016 Partajează Postat Ianuarie 18, 2016 Daca dupa schimbarea condensatorilor electrolitici defectul persista , (atentie , schimbare cu altii noi si de calitate ) , faceti un program test (fara rufe) : -selectati programul de evacuare , primul din stanga pozitiei OFF -apasati de 4 ori butonul de reset (cel cu sagetile spre stanga) in timp de 5 secunde -asteptati ca masina sa-si faca toate testele (in acest timp ledurile de pe orizontala se vor aprinde consecutiv) -masina va incepe programul test cu : 1) verficarea pompei de evacuare 2)verificarea motorului 3)verificarea rezistentei 4)electrovalvele Daca una dintre aceste componenta este defecta , in timpul programului test va aparea eroarea corespunzatoare componentei respective Am avut un asemenea model care m-a chinuit cateva zile cu eroare f23 , desi la program test nu-mi aparea eroarea si problema am rezolvat-o prin schimbarea cond. electrolitici5 Link spre comentariu
ervinen Postat Ianuarie 20, 2016 Partajează Postat Ianuarie 20, 2016 Va salut, am si eu masina care m-a lasat,s-a ars sursa,am inlocuit LNK304 si R020 33k/3 w,restul componentelor erau doar afumate si la pornire imi apare eroare F23,am verificat cablaj,rezistenta incalzire,senzor,am testat si fara cate o mufa scoasa,presostatul cand il actionez,suflu in el inecpe sa porneasca pompa de evacuare si nu se mai opreste mana nu incetez eu.De la ce ar putea fi aceasta problema. Sigur ati bagat o mufa gresit in programator de va arata eroarea F23 (practic microprocesorul nu are informatii despre starea presostatului). Orice presostat mecanic, de la orice masina de spalat, are un contact basculant plus un cantact auxiliar care este inchis atunci cand masina se umple excesiv cu apa, iar acesta comanda direct pompa de evacuare pentru a evita inundarea. Ati demontat presostatul degeaba, se strica extrem de rar. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum