zal Postat Octombrie 3, 2015 Partajează Postat Octombrie 3, 2015 Adică l-ai reparat dar mai sînt lipituri reci pe placă şi un picior rupt la integrat? Văd că în continuare nu eşti lămurit ce şi cît poate integratul. 1 Link spre comentariu
Laur r Postat Octombrie 4, 2015 Autor Partajează Postat Octombrie 4, 2015 Am stat 40 min si am cautat lipitura, n-am gasit-o, am inceput sa pun fludor pe lipiturile slabe, degeaba,.. am lasat-o pentru cand o sa schimb integratul. Ca sa fie reparat complet trebuie schimba integratul impreuna cu electroliticii, e 50 lei integratul original de pe adelalaida si nu stiu daca inlocuirea lui va repara canalul care nu se aude, o sa-l schimb dar momentan nu pot. Nu sunt lamurit de cat poate integratul, el e de 2 x 25W, eu am pus amplificatorul la o boxa cu un P-audio E12-300S si PA-DE34S si se auzea destul de tare si foarte ok la 3/4 din putere, mai tare avea distorsiuni. Link spre comentariu
bmwh548 Postat Octombrie 4, 2015 Partajează Postat Octombrie 4, 2015 50 de lei integratul ala? Original? Buna asta Eu as schimba electroliticii, as masura toate rezistentele sa fie in parametri si as reface toate lipiturile (uneori e foarte greu sa identifici o lipitura cu probleme). Daca dupa asta inca face figuri as verifica/schimba toate cablurile prin interior ca poate e vreunul intrerupt. Daca nici asa nu se rezolva m-as gandi la inlocuirea integratului (as incerca inainte sa inversez canalele atat pe intrare cat si pe iesire ca sa vad daca se pastreaza canalul cu defect sau nu), dar as cauta unul second hand. Link spre comentariu
Laur r Postat Octombrie 4, 2015 Autor Partajează Postat Octombrie 4, 2015 Da, 50 lei costa pe adelaida, nu iau sh si nici fake. O sa schimb si electroliticii, cei care ii am acum par profesionali, poza: http://i.imgur.com/GeYYAvE.jpg Datasheet: http://datasheet.octopart.com/AL-ELKO-SCREW-T.-2200UF-450V-EPCOS-datasheet-11750949.pdf Faza e ca nu stiu cu ce sa ii inlocuiesc ca nu gasesc de 70V doar de 63V si 100V ar fi buni unii d-astia? http://www.tme.eu/ro/details/lgu2a222melb/condensatoare-electrol-snap-in-105c/nichicon/ dar au terminalele diferite fata de cei care ii am acum, sunt snap in si mie nu stiu de care imi trebuie, Asta are terminale bune dar e scump si are putine ore de functionare http://ro.farnell.com/illinois-capacitor/228tta100m/aluminum-electrolytic-capacitor/dp/1385363 Dar o sa fie vreo diferenta daca ii schimb? Si daca schimb toti condensatorii de pe placa o sa fie vreo diferenta? Link spre comentariu
sesebe Postat Octombrie 4, 2015 Partajează Postat Octombrie 4, 2015 STK-urile originale costa minim de 2-3 ori mai mult. Nu te amagi ca alea sint originale, sint numai echivalente facute (probabil) de chinezi. Link spre comentariu
Laur r Postat Octombrie 4, 2015 Autor Partajează Postat Octombrie 4, 2015 De ce costa asa de mult daca sunt doar 2 x 25W? :( Link spre comentariu
sesebe Postat Octombrie 5, 2015 Partajează Postat Octombrie 5, 2015 Poate pt ca nu se mai fabrica de vreo 20 de ani?!? Link spre comentariu
bmwh548 Postat Octombrie 5, 2015 Partajează Postat Octombrie 5, 2015 Problema la condensatorii aia (care probabil sunt pe iesire, ar trebui urmarite traseele si vazut exact) nu e tensiunea de lucru ci curentul. De asta am recomandat minim snap-in, sunt mult mai rezistenti decat cei cu terminale normale. Ideali ar fi din aia cu surub, dar nu prea are sens utilizarea unora "industriali" in cazul de fata. Eu am pus snap-in intr-un amplificator de ~2x10W si merg bine mersi. Link spre comentariu
zal Postat Octombrie 5, 2015 Partajează Postat Octombrie 5, 2015 E posibil să fie şi o fisură în cablaj, după simptome. Sigur a mai fost desfăcut de cineva înainte şi nu a demontat integratul de pe radiator, ăla e greutatea care poate fisura cablajul la manipulări repetate. Am mai spus, ampliful e unul ieftin, nu e făcut ptr depanare rapidă. ............ Seria asta de integrate se folosea prin 1978-80 şi nu se mai fabrică de peste 3 decenii, sînt rarităţi cele rămase nefolosite, ce e pe piaţă la cîţiva lei sînt clone cu smd-uri în interior, de slabă calitate. Ar însemna să intre în ţară cu vreo 10 lei bucata, iar chinezul să le producă cu 2-3 lei. Link spre comentariu
Laur r Postat Octombrie 5, 2015 Autor Partajează Postat Octombrie 5, 2015 (editat) Deci m-am gandit, nu are rost sa ma chinui aiurea cu cablurile astea etc, vreau sa dezlipesc toate cablurile si integratul de pe placa, schimb condensatorii electrolitici, aia mai mari nu si aia mai mici, sau poate ii schimb si pe aia si vreau sa curat calumea placa asa ca va intreb pentru a treia oara, cu ce sa curat placa? sa cumpar alcool izopropilic? se curata bine? Am gasit integrat nu stiu cat de original e sau cat de serios e site-ul asta dar cred c-o sa cumpar de la ei http://electronicservice.shopmania.biz/cumpara/stk443-sanyo-303430 ------ Acum am mai gasit un amplificator audio auto care nu mergea, l-am desfacut si am observat ca am un final bubuit impreuna cu o dioda si o rezistenta caruia nu ii stiu valoarea si nu se vede... Poze: http://i.imgur.com/TijWaKg.jpg , http://i.imgur.com/0JFiZJB.jpg , http://i.imgur.com/thfOARk.jpg O sa comand finalul tot de la magazinul ala de mai sus si o sa-l schimb. Condensatori tot nu stiu de unde sa cumpar... EDIT: Cred c-am gasit valoarea rezistentei, scrie pe placa 2R2 adica 2.2Ohm. Editat Octombrie 5, 2015 de Laur r Link spre comentariu
bmwh548 Postat Octombrie 5, 2015 Partajează Postat Octombrie 5, 2015 Electroliticii mici sunt foarte probabil pe calea de semnal, adica exact unde vrei cea mai buna calitate. Schimba-i ca nu te costa probabil mai mult de 10-20 de lei pe langa pretul alora "mari". Eu folosesc alcool tehnic, altii folosesc izopropilic. Nu cred ca e mare diferenta. Alcoolul tehnic decoloreaza putin "vopseaua" data din fabrica peste cablaj, nu te afecteaza din punct de vedere functional. Nu mi s-a intamplat sa afecteze silkscreen-ul, dar ar fi bine sa probezi pe o portiune mica intai. Atentie foarte mare la cabluri! Poze din toate unghiurile, notate exact pe hartie etc. E foarte usor sa uiti pe unde vine fiecare fir, mai ales daca intre demontare si remontare trece putin timp. Ia componentele de la un magazin serios (exista topicuri aici pe forum unde iti poti face o parere). M-am ars cu Nichicon-uri false de cateva ori. Pe urma nu stii de ce ai pus componente noi si montajul tot nu functioneaza corect. PS: lasa spatiu intre link si semnul de punctuatie altfel nu mai merge "direct" adresa. Link spre comentariu
naetv Postat Octombrie 5, 2015 Partajează Postat Octombrie 5, 2015 "Am gasit integrat nu stiu cat de original e sau cat de serios e site-ul asta dar cred c-o sa cumpar de la ei http://electronicser...43-sanyo-303430 " 'Seria asta de integrate se folosea prin 1978-80 şi nu se mai fabrică de peste 3 decenii, sînt rarităţi cele rămase nefolosite, ce e pe piaţă la cîţiva lei sînt clone cu smd-uri în interior, de slabă calitate. Ar însemna să intre în ţară cu vreo 10 lei bucata, iar chinezul să le producă cu 2-3 lei." "Da, 50 lei costa pe adelaida, nu iau sh si nici fake." probabilitatea sa gasesti integrat original nou este foarte , foarte mica , sa nu zic imposibil - original , bun , numai recuperat Link spre comentariu
Laur r Postat Octombrie 6, 2015 Autor Partajează Postat Octombrie 6, 2015 Ma enerveaza ca nu avem un magazin profesional in romania decat TME si la astia tre sa comanzi de minim x bucati + tva, etc. Am dezlipit cablurile, si am scris toti condensatorii, astia trebuie sa ii cumpar 2 x 2200 uf - 70V - aia marii galbeni - x 2220uf 100v https://www.tme.eu/ro/details/he2a228m25050ha/condensatoare-electrol-snap-in-105c/samwha/ 2 x 2200 uF - 40V - aia mari de langa aia mari galbeni - x 2200uf 50v https://www.tme.eu/ro/details/sd1h228m1635mbb/condensatoare-electrolitice-tht-85c/samwha/ 1 x 1000 uF - 25V - 85 C - celalalt mai mare - x https://www.tme.eu/ro/details/uvp1e102mhd/condensatoare-electrolitice-tht-bipolare/nichicon/ 4 x 4.7uf 40v - negri langa aia mari si potentiometre x - http://www.tme.eu/ro/details/ust1h4r7mdd/condensatoare-electrolitice-tht-105c/nichicon/ 4 x 1uf 50v - portocali , 2 langa potentiometre si altii 2 langa selector de moduri x- http://www.tme.eu/ro/details/umt1h010mcd2/condensatoare-electrolitice-tht-105c/nichicon/ 2 x 100uf 10v - intre aia mici albastrii - in dreapta are o mufa x - https://www.tme.eu/ro/details/uka1a101mdd/condensatoare-electrolitice-audio-tht/nichicon/ 4 x 2uf 63V - Philips, albastrii mici - x - http://www.tme.eu/ro/details/uvz2a2r2mdd/condensatoare-electrolitice-tht-105c/nichicon/ 3 x 220 uf - 16v philips albastrii mai grosi - x - https://www.tme.eu/ro/details/ufw1c221med/condensatoare-electrolitice-audio-tht/nichicon/ 1 x 100uf 63v - in fata la integrat x - https://www.tme.eu/ro/details/upw1j101mpd/condensatoare-electrol-tht-imped-joasa/nichicon/ 2x 10uf 63v - in fata la integrat x - http://www.tme.eu/ro/details/uvz1j100mdd/condensatoare-electrolitice-tht-105c/nichicon/ 2x 0.47uf - 63v - in fata la integrat -x http://www.tme.eu/ro/details/uvz2ar47mdd/condensatoare-electrolitice-tht-105c/nichicon/ --------- 1 x 2200 uF - 25V - la iesirile de la boxe https://www.tme.eu/ro/details/sd1h228m1635mbb/condensatoare-electrolitice-tht-85c/samwha/ ------ 2 x 0.47uF 63V - Pe equalizer - x http://www.tme.eu/ro/details/uvz2ar47mdd/condensatoare-electrolitice-tht-105c/nichicon/ 2 x 0.27uF 63v - x http://www.tme.eu/ro/details/uvz2ar47mdd/condensatoare-electrolitice-tht-105c/nichicon/ 1 x 10uF 16v x - http://www.tme.eu/ro/details/uvz1c100mdd/condensatoare-electrolitice-tht-105c/nichicon/ Ma costa 110 ron cu tot cu transport, cam mult pentru niste condensatori... macar sa fie originali Sunt buni condensatorii pe care i-am ales sau nu sunt ok pentru aplicatii audio? unii au Curent de lucru max destul de mic, de vreo 14mA , e ok? Link spre comentariu
zal Postat Octombrie 6, 2015 Partajează Postat Octombrie 6, 2015 Nu mai pune electrolitici în locul celor cu valori pînă la 2,2uF, poţi folosi nepolarizaţi cu folie tip mkt, mkp, mks, mpp, etc. Link spre comentariu
bmwh548 Postat Octombrie 6, 2015 Partajează Postat Octombrie 6, 2015 Vezi exact ce fac aia de 2200uF. Urmareste traseele si vezi care sunt pe alimentare si care sunt pe iesiri. Verifica tipul de terminale, distanta dintre ele si dimensiunile fizice ale condensatorilor. Unii au dimensiuni critice (diametrul in special) si daca iei mai mari nu vor incape in locul celor vechi. 1 Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum