ronyku Postat Septembrie 25, 2015 Partajează Postat Septembrie 25, 2015 Salutare tuturor ! Problema este urmatoarea Masina de spalat parcurge ciclul de spalare la terminatre ramane cu 1 miniut si face afanare la nesfarsit Daca aveti sugestii Multumesc ! Link spre comentariu
validae Postat Septembrie 25, 2015 Partajează Postat Septembrie 25, 2015 Face asta pe oricare program ? Verificati daca ambele electrovalve functioneaza corect.E posibil sa fie si probleme de soft acolo... Link spre comentariu
ronyku Postat Septembrie 25, 2015 Autor Partajează Postat Septembrie 25, 2015 (editat) Recipientii pentru detergent si balsam sunt goliti ca atre cred ca ambele valve se deschid corect Am testat 2 dintre programe plus clatire, evacuare si stoarcere, aceeasi poveste si am inpresia ca rufele nu sunt prea bine stoarse Editat Septembrie 25, 2015 de ronyku Link spre comentariu
ronyku Postat Septembrie 26, 2015 Autor Partajează Postat Septembrie 26, 2015 (editat) Astazi am scos modulul de comanda dupa o scurta examinare am descoperit ca unul din pinii releului notat K7 are lipitura rece dupa cum se observa in foto cu esire la conectorul J9 modulul are codul 215008137 . 01 MICRO 2.74 Editat Septembrie 26, 2015 de ronyku Link spre comentariu
ronyku Postat Septembrie 26, 2015 Autor Partajează Postat Septembrie 26, 2015 (editat) Lipitura refacuta masina se comporat normal dupa un ciclu de spalare nu am fost curios sa vad ce comanda acel releu sper sa gasesc o schema asa pentru edificare Mi-am luat o piatra de pe inima Sanatate sa va dea domnu ! Editat Septembrie 26, 2015 de ronyku Link spre comentariu
validae Postat Septembrie 26, 2015 Partajează Postat Septembrie 26, 2015 Ați avut și un pic de noroc, dar e bine că sunteți perseverent și ați observat lipitura defectuoasă. Felicitări pentru reușită ! Destul de rar se găsește un astfel de defect pe plăcile de mașini, fiindcă sunt făcute să reziste la vibrații intense. Link spre comentariu
ronyku Postat Septembrie 27, 2015 Autor Partajează Postat Septembrie 27, 2015 De acord cu dumneavoastra. Am ramas si eu surprins de tipul acesta de defect. La masini de spalat nu am intalnit pana acum Se pare ca de la o vreme au inceput sa faca economie de materiale si rabat la calitate si prin zona asta Are 9 ani de functionare, pot sa zic, fara reprosuri pana la momentul asta. Link spre comentariu
ronyku Postat Septembrie 16, 2016 Autor Partajează Postat Septembrie 16, 2016 Buna ziua tuturor ! revin asupra subiectului cu urmatoarea situatie. Masina afiseaza mesajul ,, door ,, la prima vedere consider ca zavorul este defect, am scos mecanismul afara la indemana, constat ca termistorul se incalzeste insa contactul nu se actioneaza. am desfacut capacul mecanismului pornec masina dau comanda start, dupa care am actionat contactul manual si valva de alimentare se deschide, am confirmarea banuelii mele am blocat contactul pe pozitia inchis montez totul la loc si surpriza am ajuns de unde am plecat. dau totul afara am strapat contactul pe placa degeaba, tinde sa actioneze ceva dar nu imi dau seama ce. sunt sanse sa se fi produs alt defect, gresesc ceva ? o schema mi-ar fi de mare ajutor am gasit ceva pe net insa cam neclara Multumesc ! Link spre comentariu
validae Postat Septembrie 16, 2016 Partajează Postat Septembrie 16, 2016 Scheme rar se găsesc la mașini de spălat, practic nici nu e nevoie. Defectele tipice sunt în sursa în comutație (condensatori cu ESR mărit), relee, triace sau comutatoare statice ce comandă zăvorul, electrovalvele și pompa.http://www.st.com/content/ccc/resource/technical/document/datasheet/4d/9a/bd/02/53/25/49/69/CD00001757.pdf/files/CD00001757.pdf/jcr:content/translations/en.CD00001757.pdf La mașina mea de 9 ani(Indesit WITL 105) cu încărcare verticală, zăvorul s-a blocat pe închis și am fost nevoit să-l rup ca să deschid mașina plină cu rufe. Am lăsat zăvorul original pe poziția închis și am construit unul extern, asta nu a împiedicat mașina să funcționeze normal, ea practic vede ușa închisă continuu.... Verificați pe placă, poate ați ștrapat cumva greșit.Vedeți starea triacului sau ACS108 ce comandă zăvorul. Se poate testa ca și un triac obișnuit direct pe placă, cu ajutorul unei lămpi de continuitate (baterie de 4,5-9V+ led sau bec). Link spre comentariu
ronyku Postat Septembrie 16, 2016 Autor Partajează Postat Septembrie 16, 2016 in opinia mea nu am gresit nimic, tot ce am facut a fost sa strapez contactul zavorului care era actionat prin incalzirea unui termistor acum am masurat tensiunile pe sursa interna si mi se pare mie ciudat ca una masoara -5,2 V (normala dupa valorile c-urilor de filtraj) iar cealalta 6V, cea dea doua consider ca este extrem de mica, am sa verific c-ul acum care are valoarea inscriptionata 100/25 uF un amanunt costatat ceva mai devreme ca nici comanda ON/OF nu o executa Link spre comentariu
validae Postat Septembrie 17, 2016 Partajează Postat Septembrie 17, 2016 Nu e normal să aveți două tensiuni așa mici, uzual este una de 5V (alimentare controller) și una de 12V sau 24V pentru relee. E o problemă cu sursa acolo.... Link spre comentariu
ronyku Postat Septembrie 17, 2016 Autor Partajează Postat Septembrie 17, 2016 Da sunt intr-o mare dilema. Ramura pe care acum masor 6 V ajunge pe cate un pin al releelor (relee de 12 V ) la un moment dat a avut tendinta sa functioneze mi-a lasat inpresia ca ar fi un contact imperfect pe conectori insa nu s-a confirmat am refacut toate lipiturile pe placa, fara succes, poate cumva una din traversari sa faca figuri sursa are un zgomot putin ciudat pe timpul clipirii afisajului ulterior am izolat catodul diodei pe iesirea de ,, 6V " plus condensator in gol masoara 7,5 V asa ca la momentul asta ma gasesc in aceeasi faza Link spre comentariu
validae Postat Septembrie 17, 2016 Partajează Postat Septembrie 17, 2016 Condensatorul de filtraj al tensiunii de 12V e în regulă ? Vedeți să nu fie ceva suprasarcină pe bara de 12V, poate vreo diodă dumper de la relee... Link spre comentariu
ronyku Postat Septembrie 17, 2016 Autor Partajează Postat Septembrie 17, 2016 (editat) Condensatorul de filtraj al tensiunii de 12V e în regulă ? Vedeți să nu fie ceva suprasarcină pe bara de 12V, poate vreo diodă dumper de la relee... Am pus altul verificat si la fel sursa este in comutatie, cu redresare monoalternanta pe primar insa minusul din primar este comun cu minusul secundar pe c-ul primar masor 324 V bara de 5 V este cu minus interesant ca nu are diode derivatie peste relee suspectez o sarcina parazita pe bara de 12 pana la momentu asta nu am gasit nimic relevant multe travertsari (acul in carul cu fan) sursa foloseste un TNY264P am sa pun niste poze ceva mai tarziu Editat Septembrie 17, 2016 de ronyku Link spre comentariu
validae Postat Septembrie 17, 2016 Partajează Postat Septembrie 17, 2016 Există sigur diode în paralel cu bobinele releelor, dar pot fi tip SMD, fie sunt varistori direct în relee .Măsurați toate bobinele releelor comparativ.Vedeți IC-ul (aria de tranzistori )ce comandă releele, poate a străpuns vreun tranzistor de comandă Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum