misu tdi Postat Septembrie 9, 2015 Partajează Postat Septembrie 9, 2015 As dori o schema cu un releu electromagnetic pt un atv china de 125cc. In prezent el are unul electronic.. calitate f slaba. De aceea as vrea sa trec la ceva simplu.. gen cum era la Dacia 1300.Sau.. poate a facut cineva de pe aici un asemenea releu... sau a adus o imbunatatire la cele existente din fabrica pe atvuri. Link spre comentariu
daniel_88 Postat Septembrie 9, 2015 Partajează Postat Septembrie 9, 2015 Daca va trebuie pentru 12 V puteti folosi unul din comert, de genul mecanic, cu bobina. Gasiti la magazinele de piese pentru tractoare. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Septembrie 9, 2015 Partajează Postat Septembrie 9, 2015 Fiti seriosi, e alta gisca`n alta traista! Vedeti pe aici prima data apoi mai vedeti ce si cum. Grig Link spre comentariu
daniel_88 Postat Septembrie 9, 2015 Partajează Postat Septembrie 9, 2015 Sunt foarte serios, omul a spus ca vrea ceva clasic. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Septembrie 9, 2015 Partajează Postat Septembrie 9, 2015 Bine ca nu i`ai spus sa lege becul de semnalizare pe excitatie ( pe care astea nu o au la motoare mici) ca la Raba , si aia e o rezolvare clasica. Grig Link spre comentariu
daniel_88 Postat Septembrie 9, 2015 Partajează Postat Septembrie 9, 2015 nu inteleg ce ti se pare aiurea in ce i-am recomandat, eu am un astfel de regulator si functioneaza de 12 ani fara probleme. Nu-ti inteleg tonul. Link spre comentariu
riderinblack Postat Septembrie 10, 2015 Partajează Postat Septembrie 10, 2015 Ai propus o prostie, alternatorul la atv-uri, scutere si motociclete au rotorul cu magneti, reglarea tensiunii de incarcare nu se face intrerupand infasurarea de excitatie deoarece nu avem asa ceva, ci in alt mod (iti las tie placerea de a te informa si a vedea cum). Link spre comentariu
daniel_88 Postat Septembrie 10, 2015 Partajează Postat Septembrie 10, 2015 Inseamna ca nu sunt singurul care am propus o prostie Link spre comentariu
The Stressmaker Postat Septembrie 10, 2015 Partajează Postat Septembrie 10, 2015 Atv-ul cate faze (bobine) are la alternator (magnetou)? 1 sau 3? Am realizat demult o schema pentru unul cu 3 faze dupa schema de aici Eng: http://mastercircuits.blogspot.ro/2010/08/another-motorcycle-voltage-regulator.html si pana la urma, din cauza zgomotului electric de pe instalatie si a sensibilitatii montajului am renuntat la comparatorul cu tranzistoare si l-am inlocuit cu un zenner de 12V care cu rezistenta si dioda portii tiristorului urca pragul pe la 13,3 - 13,5V . Practic, montajul "de forta" a fost realizat pe un radiator de procesor de calculator (cu ventilator) in care am dat gauri filetate pentru doua punti de 25A si 3 tiristoare de 16A (parca). Restul componentelor le-am realizat "in aer" in jurul acestor piese de pe radiator. Link spre comentariu
misu tdi Postat Septembrie 10, 2015 Autor Partajează Postat Septembrie 10, 2015 Are 4 fire acest releu de atv. 2 vin din magnetou si 2 sant plus si minus. Din cele scrise mai sus inteleg ca nu se poate varianta mecanica, doar electronic. Se ofera un coleg sa faca unul romanesc, platesc. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Septembrie 10, 2015 Partajează Postat Septembrie 10, 2015 Originalul e defect? Grig Link spre comentariu
misu tdi Postat Septembrie 11, 2015 Autor Partajează Postat Septembrie 11, 2015 Originalul incarca in ture 16 v, ceea ce e mult. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Septembrie 11, 2015 Partajează Postat Septembrie 11, 2015 Defect, schimba-l altfel fierbe bateria. Grig Link spre comentariu
The Stressmaker Postat Septembrie 12, 2015 Partajează Postat Septembrie 12, 2015 (editat) Daca magnetoul suporta scurtcircuitul complet atunci schema aceasta e buna (Eng): http://atvconnection.com/forums/kids-quads-other-atv-s-ask-expert/326540-peaces-150cc-sport-atv.html altfel se renunta la un tiristor daca exista consumatori mai mari gen proiectoare si care pot prelua jumatate din puterea magneto-ului . Editat Septembrie 12, 2015 de The Stressmaker Link spre comentariu
misu tdi Postat Septembrie 12, 2015 Autor Partajează Postat Septembrie 12, 2015 Ok, alt releu, care nu o sa tina. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum