Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Senzor de lumina neidentificat

Vizitator astefane

Postări Recomandate

Vizitator astefane

Buna seara. trebuie sa reproduc acest PCB si nu am gasit niciunde IC-ul din mijlocul pozei si nici nu stiu ce ii...(LDR, light resistor, optocoupler) Tot ce stiu ii ca un led IR bate pe el ca e SMD si ca are 4 pini. Sunt incepator intr-al electronicii. Nu faceti misto :))

post-249386-0-79053000-1441729596_thumb.jpg

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 20
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• UDAR

4

• Dxxx

4

• Alexutz

3

• aygun

2

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Nu fac mișto dar nu înțeleg cum de un începător este pus în situația să reproducă un circuit electronic . Mă refer strict la apectul tehnic nu la cel moral sau , eventual , legal.

Link spre comentariu

Vezi daca scrie ceva pe el,de unde l-ai deconectat ?  Pune o poza cu el in circuit ,da mai multe detalii,eu cred ca este o punte redresoare,dar nu sunt sigur deoarece nu stiu de la ce l-ai dat jos si ce rol avea acolo.

Link spre comentariu

Dacă primeşte radiaţie IR poate fi: fototranzistor (puţin probabil), fotodiodă (posibil), receptor IR gen telecomenzi (cel mai probabil). Trebuie să verifici câţi pini sunt legaţi la conector, în funcţie de asta se poate stabili mai uşor despre ce e vorba.

Editat de mihaicozac
Link spre comentariu

Ce imi plac mie topicurile astea in care unul mai putin cunoscator lanseaza o cerere de ajutor, fara sa dea detalii complete.

Cei bine-intentionati si mai mult cunoscatori, vin fiecare cu propria perceptie si cu solutii variate, isi consuma neuronii, ca la sfarsit initiatorul fie sa dispara, fie sa vine cu precizarile pe care din lene nu le inclusese initial - si totul se dezumfla.

Asta daca nu s-a ajuns deja la conflicte, fiecare crezand ca a inteles mai bine decat celalalt...