Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

ECU FLASHER...!!!!?!?!?


Swat Cat

Postări Recomandate

Vizitator ANSWERS

ba se cam poate sparge ..... :tonqe: la PROPRIU ..... problema e ca nu mai merita acum .... deja il are multa lume ...... printre care si JE ...... :smt003 ... in schimbul unei alte solutii interesante as putea sa il scap ..

Link spre comentariu
  • 1 an mai târziu...
  • Răspunsuri 38
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • Swat Cat

    11

  • mihay

    4

  • Bagherra

    2

  • Stefan

    2

Top autori în acest subiect

  • 1 lună mai târziu...

Salutare! Intefata e facuta cu un AtTiny ,se poate copia codul.Inainte de a rescrie un file in ecu,e bine intodeauna de a face o copie a celui original..si mai mult,cel mai sigur e de a extrage fisierul complet nu doar datele de gestiune motor (la optiuni in KWP-READ DATA ALL si SLOW).Recomandat e ca in momentul copierii fisierului original,sistemul gestiune motor sa nu prezinte erori.Orice fisier care nu e modificat dupa cel original ,trebuie supus unui test de compatibilitate checksum-nr serie ecu,etc,altfel riscati sa blocati EEPROM-ul masinii dvs,in unele cazuri se pot rescrie din KWP dupa aceasta manevra gresita,in altele NU!! si ramane ultima varianta clasica adica rescrierea memoriei cu un programator(ceea ce implica demontarea ecu-lui,dezlipire,timp,nervi ,tigari cafea,etc :) )Unul din programele uzuale folosit pt modificarea fisierelor se numeste ECM2001,un altul RACE2000. Un alt soft pt indentificarea nr sw si a nr ECU (numai Bosch) Bosch Ecu nr

Link spre comentariu

La Passat trebuie sa scoti ECU si sa-l citesti pe masa. Altfel nu stiu ca se poate.

Sint anumite ecu la care scrierea si citirea se face in BOOT MODE,adica e un anumit pin al eeprom-ului care trebuie conectat la masa
Link spre comentariu
  • 3 luni mai târziu...
Vizitator noyz

pt schema aceea prima .. fisierul .bin trebuie scris pe eeprom ?cu ce il scriicu fisierul kwp2000.exe tre sa pun eepromul intrun alt circuit inainte de a fi scris ?adik sa fac eu un circuit sa scriu eepromulsi are cineva schema si programu pt kwp2000 plus ?

Link spre comentariu

KWP.exe e softul cu care citesti ECU masinii(+ interfata) ,EEPROM-ul 93C46 trebuie scris cu acel bin(firmware-ul) alfel softul nu recunoaste interfata,o poti scrie cu un programator eeprom care stie si de Microwire 93Cxx

Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...

de mult am vazut acest topic, dar nu mia atras atentia ... din cauza titlului, am crezut ca este vb de testul 'agrafa' cu ajutorul becului(cele pt obd1), azi am intrat si mi-a parut interesat, cu atata mai mult ca in trecut am gasit o pagina in rusa pe care se gaseau firmwareurile de la Opel(trebuie sa caut adresa).

 

cine doreste sa faca aceasta interfata atasez linkurile:

http://en.pudn.com/downloads98/ebook/detail401734_en.html

si mai multe despre KWP2000:

http://en.pudn.com/search_db.asp?keyword=KWP2000

 

ps. eu nu l-am construit nici macar nu l-am descarcat deoarece trebuie sa ma inregistrez si sa incarc ceva pt ami activa contul ... poate maine am sa o fac.

Link spre comentariu
Vizitator dr00py2nd

Cand ma gindesc cati nesimtiti iti cer o groaza de bani pentru o magarie dinasta... (adica sa iti rescrie softul la masina) , deja ii la moda sa fii ciptuner, ca si pe vremuri cand toata lumea aduna abtibilde cu fotbalisti.. :limb:

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări