Swat Cat Postat Februarie 18, 2007 Partajează Postat Februarie 18, 2007 sa imi zica cineva daca asta e schema ca inebunesc...cred ca am si softul pt eprom Link spre comentariu
Swat Cat Postat Februarie 18, 2007 Autor Partajează Postat Februarie 18, 2007 si asa ar trebuii sa arate? Link spre comentariu
Vizitator ANSWERS Postat Februarie 19, 2007 Partajează Postat Februarie 19, 2007 schema ar putea merge ;) montajul din poza nu este rezultatul schemei ...... ATENTIE !!! cu KWP2000 opti strica ft usor masini .. Link spre comentariu
Swat Cat Postat Februarie 19, 2007 Autor Partajează Postat Februarie 19, 2007 din ce cauza o strici...schema proasta sau nestiinta Link spre comentariu
Vizitator Vasile Postat Februarie 19, 2007 Partajează Postat Februarie 19, 2007 poti strica computerul daca nu stii ce faci Link spre comentariu
Swat Cat Postat Februarie 19, 2007 Autor Partajează Postat Februarie 19, 2007 pai si cu odb poti sa strici ceva Link spre comentariu
Vizitator janvaljanjan Postat Februarie 20, 2007 Partajează Postat Februarie 20, 2007 Stai linistit ca daca "strici" se repara. Aia e schema si functioneaza, mai iti trebuie driverele, vezi la aici , e in limba ceha dar te prinzi usor. Eu am facut-o dar am gasit cablaj gata proiectat cu MC33199 in loc de LM ala, dar nu e nicio diferenta. Ai grija mereu sa citesti continutul original si sa-l salvezi. Aaa, bateria masinii trebuie sa fie incarcata. Bafta. Link spre comentariu
Swat Cat Postat Februarie 20, 2007 Autor Partajează Postat Februarie 20, 2007 zi o chestie...chip tuningul ce este.... adica iau softul de pe masina si ii modific parametrii dupa o regula si gata? si/ sau daca nu te superi sa pui si tu documentu cu placazu si schema pe site sau sa dai un pm...dau o bere sau ceva Link spre comentariu
Bagherra Postat Februarie 26, 2007 Partajează Postat Februarie 26, 2007 continutul ce il gasesti in ECU masinii se modica. Insa nu dupa ureche. Trebuie sa stii exact ce faci. Spre exemplu trebuie sa stii ce cantitate de motorina trebuie sa o injectezi, ce presiune trebuei sa furnizeze turbo, ce avas sa aiba motorul. As fi si eu curios ce si cum se face exact insa cine spune :tonqe: ? Link spre comentariu
Swat Cat Postat Februarie 26, 2007 Autor Partajează Postat Februarie 26, 2007 greu nu e...tre sa fie un tabel sau niste % pt modificare... spune cine vrea ...:P Link spre comentariu
Bagherra Postat Februarie 26, 2007 Partajează Postat Februarie 26, 2007 ideea e ca poti strica ECu. Spre exemplu cand citesti ECU la GOLF 4 trebuie sa scoti sigurantele de la Instrument Cluster. La Passat trebuie sa scoti ECU si sa-l citesti pe masa. Altfel nu stiu ca se poate. Link spre comentariu
Vizitator cipul Postat Martie 15, 2007 Partajează Postat Martie 15, 2007 salutare!imi poate spune cineva ce semnificatie are paretea de schema din dreapta jos! Link spre comentariu
Vizitator mister_rf Postat Martie 15, 2007 Partajează Postat Martie 15, 2007 Acolo sunt marcati pinii de alimentare si GND pentru o parte din circuitele folosite in schema. Link spre comentariu
Vizitator cipul Postat Martie 15, 2007 Partajează Postat Martie 15, 2007 Multumesc pt raspuns!Are cineva PCB-ul facut? Link spre comentariu
Vizitator mister_rf Postat Martie 15, 2007 Partajează Postat Martie 15, 2007 Il gasesti pe site-ul indicat mai sus: http://www.id2.cz/ Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum