Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Distributie Ford Focus 1


Vizitator emanuelpascalau

Postări Recomandate

Sa-ti dispara ideea ca ai vrea sa sudezi pistonul,daca blocul motor sau chiulasa merg sudate in anumite zone calota pistonului nu se poate suda pentru ca in capul lui se produce implozie si apar anumite temperaturi si dilatatii si chiar daca sudezi in argon nu are importanta pentru ca materialul folosit la acoperirea gaurii este imposibil sa aiba aceeasi structura chimica si din acest motiv la temperatura apar fisuri intre cele doua materiale si te mai alegi si cu blocul motor spart.

Unica solutie este sa cumperi un piston SH cu biela cu tot si prin montarea lui rezolvi problema setului motor iar mai departe trebuie vazut ce trebuie facut la chiulasa pentru ca ar putea fi spart si vreun ghid la supape dar atentie ce iti spun,vad ca ne rugam de tine sa postezi poze iar tu ne spui verde in fata ca nu ai avut chef dar in cazul asta nu inteleg de ce nu iti vezi tu de treaba si mai apelezi la noi.

Tu ai impresia ca ne intereseaza daca ai tu chef sau nu?

Dar noi de ce am avea sa ne rugam de tine?

Tu ai impresia ca nu stiu cum ai ajuns pe acest forum?

Prefer sa tac si astept poze si RETINE daca mai indraznesti sa mai ai o singura interventie pana nu vii cu poze iti inchid topic-ul si poti sa ma reclami unde vrei si cui vrei tu.

Sper ca am fost clar...

Te-am intrebat si unde locuiesti dar se pare ca te doare la basca.

 

Gata,mi s-a cam acrit sa ma rog de voi ca sa va ajut...

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 37
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • bibanu47

    9

  • doru3160

    4

  • adydep

    4

  • Sharky

    2

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Vizitator emanuelpascalau

Cum pun poze?Nu incarca pozele imi da eroare , sa imi dea cineva un email, am fost ieri sa iau piston 150 lei plus 225 lei 4 supape si garnitura si bujia , cum se baga pistonul inapoi are o pozitie anume?

Link spre comentariu

Pt poze,chiar daca e de la alta sectiune,sper sa-ti fie de ajutor

In rest am asa o curiozitate...chiar stii in ce te-ai bagat,sau mizezi pe norocul incepatorului cu masina asta?

Link spre comentariu

Pistonul se introduce in cilindru cu ajutorul presei de segmenti-gasesti informatii pe youtube in tutorialul domnului Bibanu47,din 7 septembrie 2012,cu privire la segmentarea motorului Ford Focus,1.6-16v.Cele doua suruburi ale capacului de biela se strang cu cheia dinamometrica la 8Nm,iar apoi strangere ungiulara inca 90 grade!-conform manualului Haynes-

Link spre comentariu

Pffffffff,chiar nu ai putut sa ne postezi si noua o poza intreaga la pistonul 4 sau unde este chiulasa deformata?

Daca te-ar fi costat ceva poza asta as fi inteles dar..............

Link spre comentariu
Vizitator emanuelpascalau

Domnu bibanu as fi vrut sa trimit o poza intreaga dar nu sa putut acuma daca vreti sa ma ajutati apreciez gestul daca nu e ok decat sa veniti cu reprosuri mai bine nu scrieti .Nu se rezolva nimic cu reprosuri .

Link spre comentariu

...vad ca mai ai si tupeu,ai inceput sa-mi faci educatie tocmai acum cand sa-ti explic ce trebuia facut la chiulasa,cred ca este cazul sa-mi vad de treaba mea si sa te las sa faci ce doresti...

Link spre comentariu

Mare grija la montarea chiulasei!Ridici 1 si4 sus apoi din vibrochen dai inapoi pana tragi pistoanele la jumatate.Asezi garnitura pe bloc cu atentie la canalizatia de ulei.Asezi chulasa pe bloc,si strangi suruburile,de preferat cu cheia dinamometrica,blocul fiind din aluminiu,intai cu 15Nm,apoi30Nm dupa care strangere unghiulara la 90 grade,din centru catre extreme.Ungi cu ulei locul de asezare a arborilor cu came pe chiulasa dupa care asezi capacele lagarelor in aceiasi ordine in care au fost demontate si le strangi progresiv,si astea de preferat la cuplu in manual zice 7Nm iar apoi 90 grade.Cand asezi axele cu came incearca sa le pozitionezi astfel incat dupa strângerea lor sa poti introduce rigla de 5mm fara a le mai rasucii.Apoi rasucesti vibrochenul in sensul acelor de ceas astfel incat pistonul 1 sa fie sus.Cu o tubulara de 8mm desfaci senzorul TDC care se afla sub electromotorul de pornire.Dai cu putin WD40si prin miscari usoare extragi senzorul cu atentie.Introduci in locul lui un surub M12x50 care tine vibrochenul blocat pentru a putea sa strangi fulia acestuia.Montezi pinionul la vibrochen,montezi pinioanele la axele cu came fara a strange definitiv suruburile.Montezi rola intinzatoare si strangi cu cu tubulara de 13 cele doua suruburi de fixare pe bloc.Apoi asezi cureaua pe pinioane,si eliberezi cuiul intinzatorului.   Montezi capacul mic de protectie . Montezi apoi fulia vibrochenului si strangi surubul-obligatoriu nou-prima data 40Nm apoi inca 90grade,si la vibrochen ai terminatStrangi apoi suruburile pinioanelor de la arborele de admisie,apoi de la cel de evacuare tinand contra cu o fixa de 22.Scoti surubul de la TDC si rigla si invarti 2 ture din vibrochen,acum daca totul e corect pistonul 1 este sus si poti introduce rigla intre axe ,si ai distributia la punct.Cam asta este!  

Link spre comentariu
Vizitator emanuelpascalau

Merci Andrei maine o montez o revin cu informatii dupa ce o pornesc .Cum se monteaza corect pistonul? Trebuie sa-l montez si nu sunt sigur daca s-ar putea sa imi dati mai multe detalii .Si supapele de la chiuloasa trebuiesc putin slefuite ?Bibanu puteti sa imi explicati cum montez corect pistonul?

Link spre comentariu

1Referitor la montarea pistonului ti-am raspuns mai sus- pe youtube tutorialul domnului Bibanu 47 din 7 septembrie 2012. 2.Referitor la chiulasa,la cum arata in poza mai bine alta sh,sau vorbit cu un specialist in chiulase-domnul Bibanu 47- daca se mai poate rectifica...da arata rau de tot...

Link spre comentariu
Vizitator emanuelpascalau

Salut Andrei in tutorialul dl Bibanu 47 e montarea segmentilor nu arata cum se aliniaza, pe mine asta ma intereseaza iar daca sunt montati segmenti gresit pierde motorul compresie, cineva sa ma ajute.

Link spre comentariu

Segmentii se monteaza cu fantele decalate la 120 de grade,in lipsa clestelui de montat segmenti pot fi introdusi pe piston cu ajutorul unei lere,cu atentie deoarece sunt casanti.Dupa introducerea lor pe piston vi cu o pipeta, cu ulei de motor,si ungi segmrntii, apoi rotesti pe fiecare in parte stanga-dreapta ca sa se pasuiasca.Pistonul fiind sh trebuie sa cureti bine canalele acestuia-cu un segment vechi rupt-, in special cele doua gaurele ,de la baza (la bosaj)lui care ung boltul(vezi YouTube Bibanu 47 din 6 septembrie2012).Se introduc pe rand inelul de styroflex(acel "arculet"),apoi raclorii,primul segment de compresie, apoi ultimul"segmentul de foc"

Link spre comentariu
Vizitator
Acest subiect este acum închis pentru alte răspunsuri.



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări